Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex haluaa ystävystyä kanssani?

Vierailija
07.05.2016 |

Mieheni ex-naisystävä haluaa ilmeisesti ystävystyä kanssani. Sain muutama viikko sitten häneltä kaveripyynnön Facebookissa, hän on alkanut tykkäilemään kuvistani ja pyysi minua jopa kahville kanssaan. Voiko tässä olla jokin taka-ajatus? Kerroin siskolleni ja hän ajatteli heti, että naisella saattaisi olla jotain tärkeää kerrottavaa liittyen mieheen. En tiedä, mutta naisen viestit ovat olleet ainakin ystävällisiä ja hän vaikuttaa mukavalta viestittelyn perusteella.

Exällä ja miehelläni ei ole yhteisiä lapsia. He olivat yhdessä viitisen vuotta, erosivat 2 vuotta sitten. Minä olen seurustellut miehen kanssa nyt puolisen vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin outoa! Tuskinpa hän "ihan muuten vaan" -kaveripohjalla on. Luultavasti jotain kerrottavaa miehestä tai pyrkii jostain syystä päästä ex-miehensä lähelle. Tosiaan eri juttu, jos heillä olisi yhteisiä lapsia ja yhteisen sujuvuuden kannalta olisi kiva olla hyvissä väleissä jne.

Vierailija
2/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin mutä asiaa naisella on. Itse olin väkivaltaisen miehen kanssa. Olen monasti miettinyt että voisin varoittaa nyxää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen, että hän haluaa varmaan varoittaa jostain. Tiedätkö miksi he erosivat? Toivottavasti mies ei ollut pettäjä, väkivaltainen tms.

Vierailija
4/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onx se hyvän näkönen? Jos on niin mikäs siinä anna mennä vaan. Vois olla aika kiihkeetä kun miehes vetelis vuorotellen..

Vierailija
5/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kummallista että nyt, näin pitkän ajan jälkeen haluaa tutustua sinuun. Onko se nyt sitten välttämättä edes olennaista, että teillä yhdistävänä tekijänä on mies. Jospa hänen motiivinsa ovat jotakin muuta?

Itse olen aina halunnut tutustua niihin exiinkin, jos ne miehen tuttavina pyörii. Ihan vaan sen vuoksi, että tod.näk. mukavia naisia ja jotain yhteistäkin varmaan on, kun sama mies meistä kaikista pitänyt :)

Vierailija
6/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epäluuloista porukkaa!

Jos hän ja miehesi erosivat hyvinä ystävinä yhteisymmärryksessä ja ovat edelleenkin silloin tällöin tekemisissä ystävinä, miksei voisi olla että tuo nainen vain haluaa vilpittömästi tutustua ja osoittaa tukensa uudelle kumppanille? Tällä tavoin vältytään myös kaikenmaailman mustasukkaisuusdraamoilta, jos ex-kumppanukset haluavat edelleen silloin tällöin olla yhteyksissä. Voisin itsekin toimia näin ja kyllä, ihan ilman muita taka-ajatuksia kuin toive nähdä että hänellä kaikki hyvin ja voisimme edelleen silloin tällöin nauraa yhdessä porukassa.