Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri suuttui, kun kerroin juoksevani 6km 20 minuuttiin!

Vierailija
04.05.2016 |

Homma meni siis niin, että tämä työkaveri harrastaa lenkkeilyä ja minä en. Hän aina kehuskelee juoksutaidoillaan. Minä en harrasta mitään sen kummempaa liikuntaa, mitä nyt joskus pyöräilen. Olen myös vähän pyöreä (160/78), joten hän antaa aina minulle laihdutus ja kuntoiluvinkkejä. No minäpä lähdin töiden jälkeen kävelylle ja kävelin reippaasti sen 6km ja AIKAA MENI PUOLI TUNTIA! Arvioin, että jos olisin juossut, niin se olisi mennyt noin 20 minuuttiin. Kerroin tämän tuolle kollegalle, niin hän alkoi mäkättämään, että ei pidä paikkaansa! Vaikka minä sen juuri eilen testasin!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on klassikkoprovo. Tästähän oli joskus vuosia sitten pitkä ketju jossa mammat väitti kävelevänsä 10km tunnissa ja haukkuivat lenkkeilijät jotka ei juoksemallakaan saanut sitä tuntiin.

Olen kanssa törmännyt siihen ketjuun googlaillessani :) on hilpeä!

Vierailija
62/69 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöauto oli jäniksenä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juokset 18 km/h, sama vauhti kun mulla reippaasti pyöräillessä;)

Vierailija
64/69 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin matkan. Se oli 5km. Aikaa meni kuitenkin enemmän kuin arvioon eli yli puoli tuntia. Kävelin kyllä tosi nopsaan.

Vierailija
65/69 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä melkoinen tyttö kävelemäänkin eli jos reipas kävelysi on jo 12 km/h, niin eihän sinua uskalla päästää juoksemaan kuin moottoritielle, muualla tulee jo nopeusrajoitukset vastaan....

:'D

Vierailija
66/69 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma meni siis niin, että tämä työkaveri harrastaa lenkkeilyä ja minä en. Hän aina kehuskelee juoksutaidoillaan. Minä en harrasta mitään sen kummempaa liikuntaa, mitä nyt joskus pyöräilen. Olen myös vähän pyöreä (160/78), joten hän antaa aina minulle laihdutus ja kuntoiluvinkkejä. No minäpä lähdin töiden jälkeen kävelylle ja kävelin reippaasti sen 6km ja AIKAA MENI PUOLI TUNTIA! Arvioin, että jos olisin juossut, niin se olisi mennyt noin 20 minuuttiin. Kerroin tämän tuolle kollegalle, niin hän alkoi mäkättämään, että ei pidä paikkaansa! Vaikka minä sen juuri eilen testasin!

Testaa se juoksu, et sinä sitä ole testannut. Juoksu ja kävely on eri asia, minäkin kävelen nopeasti, juoksuvauhtini ei ole paljonkaan kovempi enkä edes pysty juoksemaan 6km matkaa yhtäjaksoisesti (ainakaan siitepölyaikaan, syksyllä on eri asia tai poissa Suomesta).

Vierailija
67/69 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huijausta... 6km saa kävellä ihan hyvää vauhtia jotta tuntiin pääsee.

Vierailija
68/69 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen 6km puoleen tuntiin ja olen kuitenkin hoikka ja ihan normaalikuntoinen ;D

Vierailija
69/69 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte laittaa jotain todisteita noista yli-inhimillisistä suorituksistanne.

Vaikka kuvakaappaus movescountista tai vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme