Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset vetävät "lihakset painaa" -kortin esiin ylipainosta puhuttaessa??

04.05.2016 |

Huvittava ilmiö siihen nähden, kuinka vähän lihaksikkaita on. Kyseinen ilmiö tapahtui taas edellisessä poistetussa ketjussani. Naisten ei ole edes mahdollista saada niin paljon lihaksia, että niiden varjolla bmin ylitys olisi fine.

Miksi on niiiiiiiiin vaikeaa myöntää olevansa _läski_???

Edit: TIEDOKSI KAIKILLE: EMME KESKUSTELE MARGINAALI-ILMIÖSTÄ KUTEN PAINONNOSTAJISTA TAI KEHONRAKENTAJISTA, OLETTE MISSANNEET JÄLLEEN POINTIN TS. VÄLTTELETTE AIHEESEEN VASTAAMISTA, JOKA ON SE, ETTÄ 60-70% ON YLIPAINOISIA JA HE SELITTÄVÄT YLIPAINONSA LIHASMASSALLA.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vertailuarvosi rasvaprosenttiin. Se kertoo lihavuudesta enemmän kuin BMI. Painoindeksiin tulee kaikki vedet, kuset, suolistossa oleva paska, kohdun limakalvot, poistettu munuainen, hiusten pituus ja aivoturvotus. Rasvaprosentti kertoo rehellisesti läskin määrän, BMI ei. BMI voi olla vaikka 14 muttei siitä mitään hyötyä oo kun rasvat huitelee yli 30%.

Bmi vastaa katukuvaa erinomaisen hyvin.

Tummennettu on liioittelua? Jos bmi on 15, kuinka paljon rasvaprosentti voi realistisesti enimmillään olla?

71: Totuutta vastaava lihavuuskäsitys.

BMI ei kerro rasvaprosenttia, sori. Tutustu käsitteeseen TOFI (et kuitenkaan tutustu).

Sovitaan, että 100% on lihavia. Eli laitetaan normaali BMI:ksi 10. Mitä sitten?

Vierailija
62/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönsit aiemmassa ketjussa, että oksentelusi on sairauden oire. Minkä sairauden oire se mielestäsi on?

MIKSI ON NIIN VAIKEAA MYÖNTÄÄ OLEVANSA ANOREKTIKKO/SYÖMISHÄIRIÖINEN?

Ja muut: Miksi ihmeessä lähdette jankkaamaan anorektikon kanssa painosta? Ap on syömishäiriöinen teini, kysykää mieluummin häneltä, miten hän voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda vertailuarvosi rasvaprosenttiin. Se kertoo lihavuudesta enemmän kuin BMI. Painoindeksiin tulee kaikki vedet, kuset, suolistossa oleva paska, kohdun limakalvot, poistettu munuainen, hiusten pituus ja aivoturvotus. Rasvaprosentti kertoo rehellisesti läskin määrän, BMI ei. BMI voi olla vaikka 14 muttei siitä mitään hyötyä oo kun rasvat huitelee yli 30%.

Bmi vastaa katukuvaa erinomaisen hyvin.

Tummennettu on liioittelua? Jos bmi on 15, kuinka paljon rasvaprosentti voi realistisesti enimmillään olla?

71: Totuutta vastaava lihavuuskäsitys.

BMI ei kerro rasvaprosenttia, sori. Tutustu käsitteeseen TOFI (et kuitenkaan tutustu).

Sovitaan, että 100% on lihavia. Eli laitetaan normaali BMI:ksi 10. Mitä sitten?

Tofi on laihaläski.

Miksi ymmärrät tahallaan kaiken kirjoittamani väärin?!?!

PS. Haluan vastauksen bmi 15 kysymykseen!

Ahaa .. eli siirrät pois asian siirtämällä keskustelun sivuun ja pois niiltä raiteilta, joilla häviät? Ymmärrän. Vastaus kysymykseeni on kaikki mahdollinen väliltä 5-50%.

Vierailija
64/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meiltä sssssssssssssssssss on siitä että alentaakseen ylipainoon liittyvien sairauksien riskejä radikaalisti tarvitsee ylipainoisen ihmisen laihduttaa vain muutama kilo? Vai onko tässä sössötyksessä kyse ulkonäöstä? Jos on, niin mitä väliä sillä on miltä ihmiset näyttävät? Eikö SsSSSssss erotu vain edukseen (sikäli jos pelkkä laihuus hyvään ulkonäköön riittäisi) jos ympärillä on lihavia?

Vierailija
65/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat heittävät tuon "lihakset painaa, kato" -kommentin huumorilla. Huumori taitaa olla ap:lle tuntematon käsite?

Vierailija
66/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat heittävät tuon "lihakset painaa, kato" -kommentin huumorilla. Huumori taitaa olla ap:lle tuntematon käsite?

Luulen että tästä on kyse. Joillain ihmisillä on vaikeuksia ymmärtää sarkasmia jo puhuttuna, kuinka vaikeaa sitä on sitten ymmärtää tekstimuodossa.

Vierailija
67/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla taas huono päivä? Onko nälkä? Tunnistatko enää sitä tunnetta? Mitä olet syönyt tänään? Pystyt varmaan kertomaan kalorimääränkin, mikä on anorektikon tunnusmerkki. Oletko kateellinen ihmisille, jotka saavat syödä? Onko tuskallista nähdä normaalipainoisia, jotka ihan surutta syövät nytkin jätskiä kaupungilla? Vai oletko vielä sairauden siinä vaiheessa, jossa koetaan ylemmyyttä niitä oikeasti terveitä, ruokaan ja kehoonsa normaalisti suhtautuvia kohtaan? Ehkä tämä onkin jatkuvasti pahenevan rähinäsi taustalla; on alkanut tuntua pahalta ja yrität päästä siihen yli-ihmismoodiin. Se ei tule toimimaan pidemmän päälle.

Vierailija
68/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ap käyttää epätoivoissaan aloituksessaan lihavoituja isoja kirjaimia. Enää ei huuto- ja kysymysmerkit tai tavallinen huutaminen riitä :)

Vierailija
69/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus ei ole huumoria. Kieroutunut huumorinne on tosiasian kieltämistä.

Jos olet totuuden apostoli, elä sitten kuten opetat! Kerro, minkä sairauden oire oksentelu on! Oksentelet tahallaan eli sinulla on sairaus. Mikä sairaus? Oletko jo hakeutunut hoitoon, koska olet kerran sairas? Miksi et itse tunnusta tosiasioita eli sitä, ettet suhtaudu kehoosi ja syömiseen normaalisti, vaan olet sairas? Anorektikkoja ja heidän vanhempiensa kärsimystä sivusta seuranneena voin kertoa, että siitä varsinkin on huumori kaukana:(

Vierailija
70/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö ap minkäänlaista huumoria? Saisiko esimerkkejä?

Vierailija
71/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

77: En usko tuohon väitteeseen.

81: Päiväni on paska. Ei ole nälkä, tunnistan sen. En keskustele päivän syömisistä. Olen kateellinen ainoastaa laihoista ja treenatuista vartaloista. En kiinnitä huomiota muiden syömisiin. En kuvittele olevani yliihminen, tsiius.

Happy now?

83: Editoin tuon jälkikäteen, haluan ihisten tajuavan mistä tässä ketjussa on kyse, kun aluksi eivöt ymmärtäneet. En yleensä käytä tummennettuja isoja kirjaimia mutta nyt oli pakko

Voithan olla uskomatta, mutta taas kerran olet väärässä. Lue niitä tutkimuksia.

Tietty on paska päivä. Ei se laihuus tee onnelliseksi. Kyllä se tulee ihan muista asioista.

Vierailija
72/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa miessprintterit ovat useimmiten BMI:n mukaan normaalipainoisia ja he sentään näyttävät tältä: http://cdn.quotationof.com/images/donovan-baileys-quotes-7.jpg

Donovan Baileyn BMI wikin antaman painon ja pituuden mukaan on ~27. Hyvän esimerkin valitsit :)

Vierailija
73/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

83: Ajattele mitä ajattelet. Et voi vaatia vastauksia, kun tekään ette anna niitä kysymuksiini.

86: Tietenkin ymmärrrän, mutta läskidenialismi ei ole minulle huumoria!

87: Linkki?

Kyllä se meille muille huumoria tuottaa. Hei, aletaan kaikki keksiä omia sanoja!

Vierailija
74/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

83: Ajattele mitä ajattelet. Et voi vaatia vastauksia, kun tekään ette anna niitä kysymuksiini.

Kyllä se meille muille huumoria tuottaa. Hei, aletaan kaikki keksiä omia sanoja!

Kaikista huvittavinta on tämä asenne: "Ei se oo mun keksimä!!!!!!! Se oon ihan oikea käsite!!!!!!!! Läskidenialismi on vakava ilmiö!!!!!!!!" Ssssn pitäisi hoitaa ensin oma päänsä kuntoon. 

Vierailija
75/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Kaikista huvittavinta on tämä asenne: "Ei se oo mun keksimä!!!!!!! Se oon ihan oikea käsite!!!!!!!! Läskidenialismi on vakava ilmiö!!!!!!!!" Ssssn pitäisi hoitaa ensin oma päänsä kuntoon. 

Surullista, että koette läskidenialismin hauskana. Se Kertoo paljon teidän idioottimaisuudesta.

Sinun idioottimaisuudelle tässä nauretaan 😅 Kun se ei tee sinua yhtään viisaammaksi, vaikka kuinka keksit uusia sanoja. Olet kuin lapsi, joka on oppinut uuden sanan ja hokee sitä koko ajan. Kun jää älyllisesti alakynteen, toisen keskustelijan voi aina leimata läskidenialistiksi.

Vierailija
76/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46-vuotias mies. Pituus 167 ja paino 71 kg. Olen indeksin mukaan lievästi ylipainoinen, vaikka minulla ei ole yhtään liikaa. Lihakset painavat sen verran.

Vierailija
77/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun mielestä on sitten liian alhainen paino? Missä menee "kauniin" ja sairaan raja? Ja vastaukseksi muutakin kuin "lue mun viestit!!!!! oon kertonu jo!!!! läskidenialisti!!!". Kerrot sairaan ihmisen BMI:n ja laitat esimerkkikuvan. 

Ymmärräthän, että kanssasi keskustelisi nätisti paljon ihmisiä, jos itse käyttäydyisit kuin täysjärkinen. Rauhallinen ja tasainen teksti, ei mitään kiljumisiä väliin. Vastaa kysymyksiin, esitä omia, älä rupea puhumaan jostain muusta tai toisen vioista.

Vierailija
78/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Surullista, että koette läskidenialismin hauskana. Se Kertoo paljon teidän idioottimaisuudesta.

Sinun idioottimaisuudelle tässä nauretaan 😅 Kun se ei tee sinua yhtään viisaammaksi, vaikka kuinka keksit uusia sanoja. Olet kuin lapsi, joka on oppinut uuden sanan ja hokee sitä koko ajan. Kun jää älyllisesti alakynteen, toisen keskustelijan voi aina leimata läskidenialistiksi.

Naurakaa rauhassa. Säälin teitä.

- - -

M46, kerro ruokavaliostasi ja miten ylläpidät lihaksiasi/kuinka suuret ne ovat? Olisi mielenkiintoista kuulla!

Voi voi. Ottaa se koville, kun argumentit loppuvat.

Vierailija
79/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Naurakaa rauhassa. Säälin teitä.

- - -

M46, kerro ruokavaliostasi ja miten ylläpidät lihaksiasi/kuinka suuret ne ovat? Olisi mielenkiintoista kuulla!

Voi elämä, mikä trolli 😅😅😅!

Vierailija
80/131 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössönsössöllä ei ole ainakaan aivoissa ylipainoa.