Miksi ihmiset vetävät "lihakset painaa" -kortin esiin ylipainosta puhuttaessa??
Huvittava ilmiö siihen nähden, kuinka vähän lihaksikkaita on. Kyseinen ilmiö tapahtui taas edellisessä poistetussa ketjussani. Naisten ei ole edes mahdollista saada niin paljon lihaksia, että niiden varjolla bmin ylitys olisi fine.
Miksi on niiiiiiiiin vaikeaa myöntää olevansa _läski_???
Edit: TIEDOKSI KAIKILLE: EMME KESKUSTELE MARGINAALI-ILMIÖSTÄ KUTEN PAINONNOSTAJISTA TAI KEHONRAKENTAJISTA, OLETTE MISSANNEET JÄLLEEN POINTIN TS. VÄLTTELETTE AIHEESEEN VASTAAMISTA, JOKA ON SE, ETTÄ 60-70% ON YLIPAINOISIA JA HE SELITTÄVÄT YLIPAINONSA LIHASMASSALLA.
Kommentit (131)
En yleensä oo näistä samaa mieltä koska toisten ihmisten painosta ahdistuminen on sairasta, mutta oon treenannut nyt kolme vuotta kovaa salilla ja paino ei oo muuttunut mihinkään. Olin siis painavamman puoleinen (en ylipainoinen) ja löysä aloittaessa, edelleen painan samanverran mutta en ole löysä. Saa olla aikamoinen lihaskimppu naiseksi jos BMI menee ylipainon puolelle, eikä lihaksikkaan tanakka bodarifysiikka ainakaan omaa silmää miellytä. Jokainen kuitenkin saa olla sen näköinen jos haluaa kunhan kehossaan viihtyy. Jos on epäterveen lihava (en tarkoita nyt mitään BMI 26), niin olkoon, mutta turha valittaa muille terveys- ja ulkonäköongelmista jos ei niille ole valmis mitään tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Jopa miessprintterit ovat useimmiten BMI:n mukaan normaalipainoisia ja he sentään näyttävät tältä: http://cdn.quotationof.com/images/donovan-baileys-quotes-7.jpg
Tollanen reppana! Usain Boltin BMI on 25 kilpailukaudella ja lähemmäs 30 kilpaukauden ulkopuolella http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3152862/The-graphic-reve…
Usain Boltilla BMI 25 kilpakaudella http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3152862/The-graphic-reve…
maailman nopein jätkä sentään.
ssss kirjoitti:
39: Modet kohtelevat minua epäoikeudenmukaisesti minusta riippumattomista syistä. Teoriasi ovat paskoja.
42: Olet muuttanut rasvakudosta lihakseksi.
44: #bullshit
Miksi luen päivittäin kommentteja raskaasta rakenteesta, piilevista lihaksista ja leveistä luista?!?!
39: Sinä itse olet itsellesi tämän aiheuttanut, ei kukaan muu. Vain sairaudentunnoton ei tätä tilaansa tajua.
42: Rasvakudos ei muutu miksikään, se vain laajenee tai supistuu.
44: Lehmän paska on terveellisempää kuin syömäsi ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa miessprintterit ovat useimmiten BMI:n mukaan normaalipainoisia ja he sentään näyttävät tältä: http://cdn.quotationof.com/images/donovan-baileys-quotes-7.jpg
Tollanen reppana! Usain Boltin BMI on 25 kilpailukaudella ja lähemmäs 30 kilpaukauden ulkopuolella http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3152862/The-graphic-reve…
Koska maailman kovimmat urheilijamiehet ovat "ylipainoisia", niin punttinainen Vantaalta on myös? :´D Itse olen treenannut 3 vuotta ahkerasti ja mittani ovat 172/64.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sössöttäjän vanhemmat ovat varmasti ylpeitä näin älykkäästä tytöstä.
Miksi olet kiinnostunut vanhemmistani kun aihe on itselleen valehtelusta?
51: Tyydyin alapeukuttamaan kommenttisi. Vajaaälyisiltä vaikutttavien kanssa vääntäminen on ajanhukkaa.
Kukakohan on vajaaälyinen? Ihminen, joka on kehittänyt pakkomielteen muiden painosta. Ihminen, joka oksentelee ruokansa. Ihminen, joka ei tee muuta kuin valehtelee palstalla. Ihminen, joka näkee outoja salaliittoteorioita kaikkialla. Ihminen, joka on täysin sivistymätön ja ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Koska maailman kovimmat urheilijamiehet ovat "ylipainoisia", niin punttinainen Vantaalta on myös? :´D Itse olen treenannut 3 vuotta ahkerasti ja mittani ovat 172/64.
Mikäli tuossa ajassa ei saa tuon enempää lihasta, kuulut niihin onnettomiin, joiden ei kannata treenata ollenkaan!
ssss kirjoitti:
39: Modet kohtelevat minua epäoikeudenmukaisesti minusta riippumattomista syistä. Teoriasi ovat paskoja.
42: Olet muuttanut rasvakudosta lihakseksi.
44: #bullshit
Miksi luen päivittäin kommentteja raskaasta rakenteesta, piilevista lihaksista ja leveistä luista?!?!
Modet kohtelevat sinua aivan liian helläkätisesti. Minä olisin antanut jo sinulle potkun perseelle. Kuka jaksaa lukea vapun kaltaisia sekoilupostauksia sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli tuossa ajassa ei saa tuon enempää lihasta, kuulut niihin onnettomiin, joiden ei kannata treenata ollenkaan!
No on minulle 12 kiloa tullut lihasta. Lähtöpainoni oli 52 kg.
Ssss:ää ottaa koville, ettei hänestä voi tulla koskaan mallia. Ymmärretään reppanaa.
ssss kirjoitti:
...ja vielä toinen kysymys: Miksi ihmiset vajoavat hiekkalaatikkotasolle painosta keskustellessa? Viittaan kommenttiin nro 1.
Welll... Jos keskustellaan henkilön kanssa, jonka oma tiedon ulosanti on hiekkalaatikkotasoa, niin silloin pyritään pitämään omakin ulosanti samalla tasolla, että tämä toinen ymmärtäisi.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
51: Tyydyin alapeukuttamaan kommenttisi. Vajaaälyisiltä vaikutttavien kanssa vääntäminen on ajanhukkaa.
Kukakohan on vajaaälyinen? Ihminen, joka on kehittänyt pakkomielteen muiden painosta. Ihminen, joka oksentelee ruokansa. Ihminen, joka ei tee muuta kuin valehtelee palstalla. Ihminen, joka näkee outoja salaliittoteorioita kaikkialla. Ihminen, joka on täysin sivistymätön ja ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
Pidä minua vapaast vajaaälyisenä ja sivistymättömänö, mutta älä levitä valheita. Korjaisin pakkomielteen kiinnostukseksi. Mitä valehtelen? En mitään. Oliko tämäkin valhe? En näe salaliittoja. Miksi et vaahtoa muiden käytöstapojen puutteesta? Tämäkin ketju täyttynyt paskata mutta olen pysynyt asialinjalla ✌🏻️
56: En ole sekoillt vappuna! Lopettakaa jo valheteleminen ja minun syyttäminen siitä!!!
Kuule, kaikki sanomasi on valhetta ns. terveestä laihuudesta alkaen. Juu, BMI 15 on tosi terveellistä hei. Ihanne-BMI kaikille. Juu, juu. Kyllä muistetaan ne lihavat manipuloivat tutkimuksia -ketjusi. Sinä olet sen verran haukkunut, kiusannut, arvostellut ja häirinnyt muita, joten en sääli sinua yhtään. Sitä saa mitä tilaa.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaaälyisiltä vaikutttavien kanssa vääntäminen on ajanhukkaa.
Ja tässä on syy ketjujesi poistoon.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ssss:ää ottaa koville, ettei hänestä voi tulla koskaan mallia. Ymmärretään reppanaa.
?!?! Ettekö kykene keskustelemaan bmistä?!?!
En ole koskaan haaveillut itselleni epärealistisista ammateista enkä näe mallin työnkuvassa kahdehtimista, superlaihojen mallien vartaloissa tosin senkin edestä.
Ei nin epäsivistyneen ihmisen kanssa voi keskustella mistään. Henkilö, joka luulee omaa mutuiluaan faktaksi ei osaa keskustella.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä minua vapaast vajaaälyisenä ja sivistymättömänö, mutta älä levitä valheita. Korjaisin pakkomielteen kiinnostukseksi. Mitä valehtelen? En mitään. Oliko tämäkin valhe? En näe salaliittoja. Miksi et vaahtoa muiden käytöstapojen puutteesta? Tämäkin ketju täyttynyt paskata mutta olen pysynyt asialinjalla ✌🏻️
56: En ole sekoillt vappuna! Lopettakaa jo valheteleminen ja minun syyttäminen siitä!!!
Rakas SSSS (lässyttäen): kysyminen ja kyseenalaistaminen on viisautta, mutta mikäli ei ymmärrä kysymäänsä saamia vastauksia on tyhmyyttä.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetit vappuna kymmeniä postauksia, jotka kaikki poistettiin. Vietit koko vappusi palstalla ja yhtään alkoholiakaan ei voinut ottaa. Voi voi.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan haaveillut itselleni epärealistisista ammateista enkä näe mallin työnkuvassa kahdehtimista, superlaihojen mallien vartaloissa tosin senkin edestä.
Keskustellaan sitten BMI:stä. Mitä mieltä olet siitä, että se kehitettiin vuonna 1830 vakuutusyhtiöiden käyttöön riskien arviointiin? Onko mielestäsi yli 200 vuotta vanha kaava, joka siis toimi aikana jolloin maakin oli litteä, mielestäsi validi nykytieteen aikana?
Vaihda vertailuarvosi rasvaprosenttiin. Se kertoo lihavuudesta enemmän kuin BMI. Painoindeksiin tulee kaikki vedet, kuset, suolistossa oleva paska, kohdun limakalvot, poistettu munuainen, hiusten pituus ja aivoturvotus. Rasvaprosentti kertoo rehellisesti läskin määrän, BMI ei. BMI voi olla vaikka 14 muttei siitä mitään hyötyä oo kun rasvat huitelee yli 30%.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustellaan sitten BMI:stä. Mitä mieltä olet siitä, että se kehitettiin vuonna 1830 vakuutusyhtiöiden käyttöön riskien arviointiin? Onko mielestäsi yli 200 vuotta vanha kaava, joka siis toimi aikana jolloin maakin oli litteä, mielestäsi validi nykytieteen aikana?
Se on erittäin epävalidi, sillä ylipainon raja on länsimaissa järkyttävän korkea. Se pitäisi laskea aasian tapaan 22.9 kaikissa maissa.
Miksi? Mitä etua tällä saavutettaisiin? Käytännössä tuolloin tulisi entistä enemmän lihaviksi määriteltyjä ihmisiä, mutta mitään se ei muuta. Ei lihavat siitä laihdu, että heidät kategorisoidaan obeeseiksi.
Jaa, no kyllä mulla on ylipainoa, joka johtuu liiasta syömisestä, laiskasta kulinaristisesta luonteestani. Mutta usko tai älä, siitä ei ole mitään haittaa muille eikä itselleni. Nautin elämästäni täysin rinnoin. Olen luonteeltani myös iloinen ja humoristinen. En katkeroidu muiden yli- tai alipainosta, pukeutumisesta tms. Ystävikseni kelpaavat kaikennäköiset ja -kokoiset. Vain luonne ratkaisee.
Kaiken kukkuraksi olen täysin tyytyväinen ulkonäkööni ja seksielämääni. Ei ole siis tarvetta selitellä kenellekään yhtään mitään. Hanki sinäkin hyvä ap, itsellesi positiivisempi ja iloisempi luonne. Lopulta kuolemme kuitenkin kaikki ennemmin tai myöhemmin.