Uusi suhde eron jälkeen, kuinka pian?
Tiedän, että tämä on yksilöllistä, mutta kuinka pian eron jälkeen olette alkaneet tapailla uutta kumppania? Meillä erosta kaksi kuukautta ja nyt olisi "kiinnostava tilaisuus" tarjolla. Mietin vaan, että onko tämä nyt se kuuluisa "laastarisuhde"...
Kommentit (10)
Laastarisuhteen tunnistaa vasta jälkikäteen laastarisuhteeksi.
Anna mennä, mutta älä muuta yhteen, älä mene naimisiin älkääkä tehkö yhteistä lasta ainakaan ensimmäisen vuoden aikana. Vuodessa kyllä selviää onko kyseessä laastarisuhde vai ei.
No ei ollut ajatuskaan muuttaa yhteen edes lähivuosina (en halua mitään uusperhekuviota), eikä mennä naimisiin saati tehdä lapsia. Meillä molemmilla siis lapsia edellisistä liitoista.
Ei "ikinä". Aika nauttia omasta,läheisten ja ystävien seurasta.
Laastarisuhteessa se ihastuu mene ohi kahdessa kuukaudessa, jonka jälkeen herää tajuamaan, että kannattiko? Moni jatkaa silti koska on liian myöhäistä saada exää takaisin tai tavan vuoksi.
Neljä vuotta on erosta, eikä vielä mitään kiirettä uuteen suhteeseen. Odotan rauhassa kunnes rakastun täysillä, ja jos niin ei tapahdu, en ota ketään.
No iske kiinni.
Ei siihen ole oikeaa aikaa. Sen sijaan voi pohtia, missä vaiheessa on oikea aika esitellä uusi kumppani lapsille, omille vanhemmille ja suvulle - muuttaa yhteen tms.
Omaa eron käsittelyä ei pidä myöskään unohtaa. Kuitenkaan siihen ei pidä ripustautua, että vanha ero tulee ensin käsitellä kokonaan, koska itsekin eronneena huomaan yhä joskus palaavani eron tunteisiin, ei niistä pääse kokonaan eroon. Mutta kun ne pahimmat kivut on ohi, niin ei kun eteenpäin.
Mulla ollu peräjälkeen 9v,1v ja nykyinen 7v suhde. Nykyinen vetelee viimeisiään. Ei koskaan enää uutta suhdetta, nää on nyt nähty.
Mun suhteet on kaatunut miehen pettämiseen. Vaikeeta luottaa enää. Parempi kai olla yksin.
Itse olen tässä katsellut nyt melkein kolme vuotta, josko joku kiinnostava tulisi vastaan. Ei ole vielä näkynyt, mutta ei tässä onneksi mikään kiire olekaan. (:
Ei välttämättä. Kokeile. Riippuu entisen suhteen kestosta, tunteista jne. Itse esim. unohdin ekan rakkauteni heti, kun törmäsin lasteni isään. Olin ollut vuosi 3kk siinä ekassa suhteessa ja surin ihan älyttömästi un hän jätti minut. Asuttiin eri maissa kuitenkin. Hän oli Lontoosta.