Anoppi paljasti miniän raskauden joulupöydässä
Asiasta ei kaikki tienneet ja anoppi tiesi, että asiasta haluamme miehen kanssa itse kertoa. Yhtäkkiä vaan alkoi kysellä, koska jään töistä pois ja onko tehty hankintoja vauvalle.
Vaikea ymmärtää tällaista toimintaa?
Kommentit (39)
Anoppi on tulevasta lapsenlapsesta niin innoissaan, että ei malttanut pitää asiaa sisällään. Mutta ei tuo ollut reilusti tehty. Olen kyllä kuullut tiedon lipsahtaneen monelta muultakin tulevalta isovanhemmalta.
Ei se nyt tässä kohtaa mikään salaisuus sinänsä ollut, mutta mielestäni erikoista toisten rajojen rikkomista ja kunnioituksen puutetta. Asiallistahan se olisi myös kaikille ollut, että oltaisiin siinä itse saatu asia todeta.
Ei se ollut mikään lipsahdus, vaan tietoisesti sen teki, koska tietää yksityisyydenhalustamme. Olisi kiva ymmärtää häntä, mutta väkisin tulee fiilis, että on jotenkin pahansuopa tai itsekäs.
Anoppi luuli, että kaikki muutkin tietää.
Anopille (ja myös omalle äidille) kannattaa kertoa siinä vaiheessa kun on valmis kertomaan muullekin maailmalle. Ikävää kuitenkin että noin kävi.
Tyhmä anoppi. olen pahoillani puolestasi. Anoppi sosiaalisesti kömpelö. en usko että temppu oli tahallista ilkeyttä. älä vaan myrkytä fiiliksiäsi ajattelemalla niin. Kyllä se oli ihan vain moka, josta anoppi on ehkä itsekin pahoillaan mutta ei kehtaa sitä sanoa. Onnea uudelle elämälle, iloitse nyt täysillä vauvasta!
Pitäkää kostoksi tuleva lapsenne poissa anopin elämästä.
Ota nyt asia puheeksi hänen kanssaan miksi niin teki. Miksi jätätte asioita kaihertamaan, kun ne voi ottaa puheeksi. Jos anopille on sanottu ettei saa kertoa niin erittäin tiukastikin voi sanoa, että luottamus meni eikä jatkossa enää asioita hänelle kerrota noin vain.
Appivanhemmille ja omille vanhemmille nyt tuli hieman aiemmin kerrottua kuin muille sukulaisille. Jotenkin ajattelin, että tämä on ihan luonnollista ja muille voisi nyt tässä vaiheessa kertoa.
Luottamushan siinä vaan menee eli eipä tarvitse jatkossa kertoilla asioistamme tätäkään vähää :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ollut mikään lipsahdus, vaan tietoisesti sen teki, koska tietää yksityisyydenhalustamme. Olisi kiva ymmärtää häntä, mutta väkisin tulee fiilis, että on jotenkin pahansuopa tai itsekäs.
Tuskin ajatteli noin vaikeasti. Turha miettiä asiaa tuon enempää. Lipsahdus mikä lipsahdus. Tuskin oli hapansuopa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se pitää tulkita mahdollisimman negatiivisesti kaikki, mitä anoppi tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt asia puheeksi hänen kanssaan miksi niin teki. Miksi jätätte asioita kaihertamaan, kun ne voi ottaa puheeksi. Jos anopille on sanottu ettei saa kertoa niin erittäin tiukastikin voi sanoa, että luottamus meni eikä jatkossa enää asioita hänelle kerrota noin vain.
No ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä. Antaa asian olla vaan.
Voi voi näitä anoppi ongelmia.
Miksi kerroitte anopille? Olisitte sanoneet kaikille samaan aikaan.