Miksi ihmiset vetävät "lihakset painaa" -kortin esiin ylipainosta puhuttaessa??
Huvittava ilmiö siihen nähden, kuinka vähän lihaksikkaita on. Kyseinen ilmiö tapahtui taas edellisessä poistetussa ketjussani. Naisten ei ole edes mahdollista saada niin paljon lihaksia, että niiden varjolla bmin ylitys olisi fine.
Miksi on niiiiiiiiin vaikeaa myöntää olevansa _läski_???
Edit: TIEDOKSI KAIKILLE: EMME KESKUSTELE MARGINAALI-ILMIÖSTÄ KUTEN PAINONNOSTAJISTA TAI KEHONRAKENTAJISTA, OLETTE MISSANNEET JÄLLEEN POINTIN TS. VÄLTTELETTE AIHEESEEN VASTAAMISTA, JOKA ON SE, ETTÄ 60-70% ON YLIPAINOISIA JA HE SELITTÄVÄT YLIPAINONSA LIHASMASSALLA.
Kommentit (131)
http://tieku.fi/ihminen/elimisto/lihakset/painaako-lihas-enemman-kuin-r… Ero on niin pieni, että saa tosiaan olla lihaksia ihan hitosti, että vaikuttaisi mihinkään
ap on joku ihana 16 vee murrosikäinen tyttö/poika, josta nyt vaan on kiva vinoilla vähän sinne sun tänne. Tuo motto kertonee kaiken ap:n ikäluokasta, itseänikin viehätti tuollaiset nasevat lausahdukset teini-iässä.
Vierailija kirjoitti:
ap on joku ihana 16 vee murrosikäinen tyttö/poika, josta nyt vaan on kiva vinoilla vähän sinne sun tänne. Tuo motto kertonee kaiken ap:n ikäluokasta, itseänikin viehätti tuollaiset nasevat lausahdukset teini-iässä.
Pahinta olisi, jos aikuinen ihminen jaksaisi päivästä toiseen aloittaa samalla narsismilla samanlaisia aloituksia...
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko turhempaan elämänsä kuluttaa, kuin miettimällä muiden ihmisten painoa?
Kenen painoa tarkalleen ottaen mietin? Mielestäni pohdin itsepetosilmiötä.
9: Nah, olet ad hominem. Minä en ole.
Aloituksiasi yhdistää yksi tekijä, jolle kirjoituksesi pohjautuvat: Muiden ihmisten paino.
ssss kirjoitti:
Huvittava ilmiö siihen nähden, kuinka vähän lihaksikkaita on. Kyseinen ilmiö tapahtui taas edellisessä poistetussa ketjussani. Naisten ei ole edes mahdollista saada niin paljon lihaksia, että niiden varjolla bmin ylitys olisi fine.
Ei mahdollista vai? Kyllä on. Miksi sinulle on niiiiiiiiiiiiiiin vaikeaa myöntää olevasi_totaalisen tietämätön_??????????
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavalla on tietysti suuremmat lihakset kuin laihalla, koska jo kehon liikuttelu vaatii enemmän voimaa.
Ap aina itkee siitä etteivät lihavat myönnä olevansa lihavia tai syövänsä liikaa. Minusta taas suurin osa myöntää olevasa lihavia ja syövänsä liikaa. Itse ainakin näin teen, ei se mikään salaisuus ole. Ap on luonut tuon kuvitelman omassa päässään.
Perustan käsityksen siihen, mitä olen nähnyt av:lla.
- - -
TIEDOKSI KAIKILLE: EMME KESKUSTELE MARGINAALI-ILMIÖSTÄ KUTEN PAINONNOSTAJISTA TAI KEHONRAKENTAJISTA, OLETTE MISSANNEET JÄLLEEN POINTIN TS. VÄLTTELETTE AIHEESEEN VASTAAMISTA, JOKA ON SE, ETTÄ 60-70% ON YLIPAINOISIA JA HE SELITTÄVÄT YLIPAINONSA LIHASMASSALLA.
Ros-kaa. Kan-nat-tai-si-ko men-nä sin-ne kou-luu-n ja al-kaa opis-kel-la ai-het-ta ei-kä ruok-kia nar-sis-tis-ta miel-tä tääl-lä pals-tal-la?
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Ei mahdollista vai? Kyllä on. Miksi sinulle on niiiiiiiiiiiiiiin vaikeaa myöntää olevasi_totaalisen tietämätön_??????????
Sairaudentunnoton ihminen ei tajua omaa tilaansa.... valitettavasti. Tällä tarkoitan ssss:n valitettavaa ja ilmiselvää mielisairautta.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavalla on tietysti suuremmat lihakset kuin laihalla, koska jo kehon liikuttelu vaatii enemmän voimaa.
Ap aina itkee siitä etteivät lihavat myönnä olevansa lihavia tai syövänsä liikaa. Minusta taas suurin osa myöntää olevasa lihavia ja syövänsä liikaa. Itse ainakin näin teen, ei se mikään salaisuus ole. Ap on luonut tuon kuvitelman omassa päässään.
Perustan käsityksen siihen, mitä olen nähnyt av:lla.
- - -
TIEDOKSI KAIKILLE: EMME KESKUSTELE MARGINAALI-ILMIÖSTÄ KUTEN PAINONNOSTAJISTA TAI KEHONRAKENTAJISTA, OLETTE MISSANNEET JÄLLEEN POINTIN TS. VÄLTTELETTE AIHEESEEN VASTAAMISTA, JOKA ON SE, ETTÄ 60-70% ON YLIPAINOISIA JA HE SELITTÄVÄT YLIPAINONSA LIHASMASSALLA.
Kyllä me ylipainoiset selitämme ylipainomme ihan rasvalla ja yli kulutuksen syömisellä. Voitko nyt lopettaa tämän jankkaamisen?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko turhempaan elämänsä kuluttaa, kuin miettimällä muiden ihmisten painoa?
Kenen painoa tarkalleen ottaen mietin? Mielestäni pohdin itsepetosilmiötä.
9: Nah, olet ad hominem. Minä en ole.
Ai et vai 😅?! Lässsssski!!!!!!! Läskidenialisti!!!!!! Ethän sinä osaa muuta ollakaan... t. ohis
Miks aina ignoraat mun kysymyksen?
Ssss on itse laihuusdenialisti. Ai miksi? No koska minä sanon ja minä päätän.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Sairaudentunnoton ihminen ei tajua omaa tilaansa.... valitettavasti. Tällä tarkoitan ssss:n valitettavaa ja ilmiselvää mielisairautta.
Keskustelkaa aiheesta tai poistukaa ketjusta, kiitos!
33: Ei, ette valitettavasti selitä. Vai onko sinulla esittää tukea väitteellesi? Tähän asti kaikki painoketjut ovat olleet täynnä läskidenialismia.
35: Mihin kysymyksiin en ole vastannut?
Sinulla on valitettavasti sellainen stigma, minkä itse olet aiheuttanut, että on yksi lysti mitä kirjoittaa, häviää ketjusi. Tavallaan on siis yksi ja sama mitä kirjoittaa, koska a) sinä et asiaa tajua, b) sinä et edes halua tajuta, c) sinä et halua oppia, d) sinä luulet olevasi oikeassa ja e) kaikki alkaa kohta kuitenkin alusta.
No minulla ainakin lihasmassa on kasvanut aika lailla ja painokin noussut ja vaatekoko on kasvanut. Entiset paidat ei mene enää hartioista päälle. Lisäksi vanhat housut, jotka ei jousta, kiristää reisistä. Joten olen kyllä kasvanut ja paino noussut neljän vuoden aktiivisen painonnoston myötä. Joten kaipa olen sitten lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Vihapuhetta.
Tässä on muuten pointtia. Rasismi voidaan nähdä lihavuuteen liittyvänä sortona ja uuden lain myötä voi häkki heilahtaa jos lihavaa arvostelet.
Miten ssss selittää vaatekokoni pienentymisen yhdellä, vaikka painoni on noussut 5kg viimeisen vuoden aikana?
Ainoa missä ympärysmitta kasvanut, on pohkeeni ja muualta olen kaventunut.
Jopa miessprintterit ovat useimmiten BMI:n mukaan normaalipainoisia ja he sentään näyttävät tältä: http://cdn.quotationof.com/images/donovan-baileys-quotes-7.jpg
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Keskustelkaa aiheesta tai poistukaa ketjusta, kiitos!
33: Ei, ette valitettavasti selitä. Vai onko sinulla esittää tukea väitteellesi? Tähän asti kaikki painoketjut ovat olleet täynnä läskidenialismia.
35: Mihin kysymyksiin en ole vastannut?
Kyllä selitämme. Sinä vain kuvittelet sekä näet ja luet mitä haluat nähdä ja lukea.
Kyllä sössöttäjän vanhemmat ovat varmasti ylpeitä näin älykkäästä tytöstä.
Miksi on niin vaikeaa olla jankkaamatta läskiydestä?
Ja kyllä, olen läski. N. 20kg liikaa läskiä.