Löytyykö palstalta yhtäkään naista joka olisi maksanut koko setin miehelle ensitreffeillä?
Kommentit (108)
No mä maksoin jätskin. Käytiin treffeillä ihan puistossa ja hänellä ei ollut käteistä mukana (korttilaite ei jätskikipsassa toiminut) joten tietenkin maksoin sen tötterön.
Miksi ihmeessä maksaisin? Maksan omat ruokani. Jos mies yrittää tarjota ja maksaa minunkin ruokani, kieltäydyn ja maksan omat ruokani.
Poikaystävälleni sen sijaan olen maksanut monta kertaa illallisen. Samoin kuin hän minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä maksaisin? Maksan omat ruokani. Jos mies yrittää tarjota ja maksaa minunkin ruokani, kieltäydyn ja maksan omat ruokani.
Poikaystävälleni sen sijaan olen maksanut monta kertaa illallisen. Samoin kuin hän minulle.
Mikä estää maksamasta miehen ruokia? Selityksesi?
Ensitreffit olivat joko ilmaisia tai maksoin puoliksi. Nykyään rahat ovat samalla tilillä, joten olisi ihan sama, kuka maksaa. Mutta maksoin naimisiin mennessämme miehen opintokainat pois, mikä oli minusta paljon enemmän kuin jotkut treffit. Mutta raha ei olekaan minulle tärkeämpää kuin puoliso.
Täältä löytyy sellainen nainen, joka ei haluaisi että mies maksaa kaiken, vaan että maksettaisiin puoliksi.
Tämä aihe taitaa olla sinusta suurikin yhteiskunnallinen ongelma (?)
Kerran maksoin, kun tyypillä oli "jäänyt" lompakko kotiin.
Oli sitten eka ja vika kerta hänen kanssaan.
Olen maksanut kun olen itse treffeille pyytänyt. Enkä ole edellyttänyt että miehen pitäisi minulle antaa siitä hyvästä vaikka moni onkin antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi? Kumpikin maksaa omat ruokansa ja juomansa. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Vierailija kirjoitti:
No mä maksoin jätskin. Käytiin treffeillä ihan puistossa ja hänellä ei ollut käteistä mukana (korttilaite ei jätskikipsassa toiminut) joten tietenkin maksoin sen tötterön.
Eli lähtökohtaisesti odotit miehen maksavan.
Minä. Miksi rahasta pitää tehdä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh en maksa tuntemattomalle yhtään mitään. Miksi ihmeessä pitäisi? Tarjoatko sinä sitten naiselle? Miksi ihmeessä, hulluko olet?
Tutulle miehelle (eli omalle miehelleni) sen sijaan maksan enemmän kuin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä oli testi? Lompakkoloiset olkoon omissa oloissaan.
No tavallaan, koska mies tuli luokseni syömään ja tietysti maksoin itse ruuat kaupassa.
Ei herran jumala että tää palstalassukka on seonnut nyt lopullisesti. En edes jaksa laskea montako aloitusta tämä on tehnyt tästä aiheesta. On tainnut todella mennä tunteisiin, kun muija on treffeillä jättänyt peräkammarin pojan sinne ABC.lle seisomaan kahvikuppinsa kanssa. "Kun en sulle kyllä tuota hopeateetä tarjoa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lähtökohtaisesti odotit miehen maksavan.
Joo, oman jäätelönsä.
Minä ainakin ärsyynnyin treffailuvaiheessa jos mies halusi maksaa kaiken, en ole mikään ostettavissa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä oli testi? Lompakkoloiset olkoon omissa oloissaan.
Ihan olin varautunut omat tilaukseni maksamaan.
Lompakkoloiset todellakin olkoot omissa oloissaan, olivat sitten miehiä tai naisia.
Varmasti on joku lukutaidotonta pakolaista kestinnyt keski-ikäinen tätsy täälläkin...
En usko, että tasavertaiselle miehelle tarjonnutta löytyy.
Jokainen av-mamma, koska asialla ei ole väliä.