Olihan tämän päivän sää pettymys, 10 min puistossa riitti.
Pilvinen keli vaikka piti olla aurinkoa, huomenna se kesä sitten päättyy lopullisesti sateisiin.
Kommentit (22)
Minusta mukava ilma, aurinko paistaa mutta ei ole liian kuuma.
Itse nautin tällaisesta kesästä. Varsinkin nyt kun olen raskaana.
Upea sää ainakin täällä eteläisessä Suomessa.
Täällä on tänään +22 ja mukava sää istua varjossa lukemassa. Huomiselle luvattu +25.
Kuka aplle mitään säätä on luvannut, ne on ennusteita
Onko jotenkin ennenkuukumatonta että sää vaihtelee
Harmaa pilvinen päivä tai jopa tihkusade on parempi kun minulla on tarkoitus irroittaa käsipelissä männynkanto juurineen maasta.
Jos Suomen kesä on niin suuri pettymys niin mikset lähde kuukaudeksi vaikka Espanjaan tai Ranskaan? Siellä on ollut aika lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomen kesä on niin suuri pettymys niin mikset lähde kuukaudeksi vaikka Espanjaan tai Ranskaan? Siellä on ollut aika lämmintä.
Olen työtön, ei minulla ole varaa matkustella. Olen Suomen säiden armoilla tämän kesän.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa pilvinen päivä tai jopa tihkusade on parempi kun minulla on tarkoitus irroittaa käsipelissä männynkanto juurineen maasta.
Miksi käsin sen revit sieltä?
Kyllähän se vituttaa kun on se lyhyt kesäkausi ja silloinkin on niitä saatanan pilvisiä viileitä päiviä, joita syksyllä riittää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käsin sen revit sieltä?
Käytin kylläkin jalkoja !
Vierailija kirjoitti:
Oho! Tuossa hommaa piisaa käsipelillä! Itse ottaisin ainakin lapion, kirveen, sahan ja rautakangen avuksi..
Täällä Keski-Suomessa oli yksi hellepäivä viime viikkoina, heti seuraavana päivänä oli 18 astetta. Jossain kai sitä hellettä on, kun siitä jatkuvasti uutisoidaan. Varsinainen klikkiotsikko!
24-29 astetta ollut jo yli viikon ja jatkuu sunnuntaihin. Keski-Suomessa, että ihmettelen, missä tuo toinen keskisuomalainen on... Eri Keski-Suomessa kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
On käsin kaivamista. Jo pääjuuri on pari metriä syvällä ja muuta juuristoa yhteensä vähintään parikymmentä kilometriä. Helpompi olisi rikkoa.
Ehkä on hyvä että on työtön.. ei näin paskan kesän jälkeen jaksaisi palata töihin.