Löytyykö palstalta yhtäkään naista joka olisi maksanut koko setin miehelle ensitreffeillä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaan itse naisia Tinder-treffeillä. Omaisuuteni on miljoonia, mutta nainen joka olettaa miehen maksavan, on ehdoton turn-off.
Joo toki. Miljönäärit tunnetusti päivystävät av:lla kitisemässä siitä, kuka maksaa ensimmäisillä treffeillä ne kahvikupilliset. :-D
Ja omat rahasi eivät siis riitä edes siihen kahvikuppiin? Niinkö?
Ziisus, mä olen ziljardööri, mutta testaan aina miehen potentiaalisen taipumuksen loisia lompakollani, joten en koskaan maksa miehille MITÄÄN!
(Mistä jeesuksen perseestä repäisit tuon päätelmän, ettei minulla olisi varaa maksaa omia ja jopa miehen syömisiä ja juomisia? Lukiko se tulikirjaimin taivaanrannassa vai löytyikö tieto kanan sisälmyksistä?)
Vierailija kirjoitti:
Testaan itse naisia Tinder-treffeillä. Omaisuuteni on miljoonia, mutta nainen joka olettaa miehen maksavan, on ehdoton turn-off.
Minä taas en kuuna päivänä antaisi miehen maksaa jos en olisi hänestä ihan oikeasti kiinnostunut. Sitä suurempi vastustelu mitä vähemmän kiinnostaa. Tinder-treffeillä maksan omani VARSINKIN jos miehessä ei ole potentiaalia pidempään suhteeseen. Sen sijaan jos miehestä olisi ihan poikaystäväksi asti niin kiinnitän kyllä huomiota siihen jos ei tarjoutuisi maksamaan. Ekoilla treffeillä pidän tarjoamista ylipäätään herrasmiesmäisenä eleenä. Myöhemmin kyllä tarjoan oikein mielelläni ja usein niin teenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin te oikein menette ensitreffeillä? Nykyään ensitreffitkin on jo netflix & chilliä, ostetaan viini alkon alahyllyltä ja ennen elokuvan loppua on jo vaatteet pois.
Oliskin. Terv. sinkkumies.
Minä en anna miehen maksaa yhtään mitään jos toisia treffejä ei näytä tulevan. Nuorena olin treffeillä jossa mies tarjosi pari olutta ja sai raivarin kun en suostunut niiden jälkeen lähtemään naimaan. Kun hän MAKSOI jo siitä. Onneksi baarimikko tuli pelastamaan minut ja kertoi miehelle mikä tollo hän on ja heitti tollon ulos. Hyvä oppitunti.
Olen maksanut luonnossa treffien päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Miksi rahasta pitää tehdä ongelma?
Koska yleiset odotukset haittaavat tasa-arvoa, ovat seksistisiä.
Olen maksanut. Käytiin kävelyllä ja sen jälkeen mentiin minun luokseni teelle. En pyytänyt maksua teestä.
Tietysti maksoin. Mies oli matkustanut minua tapaamaan pitkän matkan päästä ja maksanut itselleen hotellinkin, joten oli vain reilua että minä huolehdin ruuista ja juomista. Myöhemmin mies myös asui pitkään luonani maksamatta vuokraa. Nykyäänkin minä maksan illallisen useammin koska minä olen se joka haluaa ulos illanviettoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisin odotus nykyään taitaa olla se, että kutsuja maksaa tai molemmat maksavat omansa. Itse haluan maksaa omani. Perinne, jonka mukaan miehen kuuluu tarjota, on vanha sovinistinen jäänne. Nykyään naiset ovat työelämässä yhtä usein kuin miehetkin, ja siksi pystyvät maksamaan oman annoksensa. Aiemmin kun naisilla ei ollut yhtä usein mahdollisuutta päästä palkkatyöhön ja naisten palkat olivat murto-osa miesten palkoista, ei ollut edes reilua odottaa että nainen maksaa.
Olen maksanut. Yhden heilan kanssa lähdettiin festareillekin, maksoin koko hoidon. Nykyään se maksaa, joka jaksaa tai joka haluaa mennä ulos syömään.
Voi muru, kyllä olen. Maksan myös elämissemme nykyään sillä aikaa kun mies aikuisopiskelee. Maksan talon, auton, ruoat, menot, pelit ja vehkeet sekä lomat ja huvit. Kun sillä ei ole niin mitään merkitystä. Oy meidän elämä ab:ssä on ihan sama kummalle ne rahat tulee ja mitä niillä tehdään, kun yhdessä ollaan ja yhdessä päätetään. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta ja sinä aikana olen minä vastannut joko kokonaan tai pääsääntöisesti talousmenoistamme.
Heb ja valtaosan olen maksanut kuluista
Minä olen maksanut. Tasa-arvon kannattajana suosin kuitenkin sitä, että treffeillä kukin maksaa omat menonsa. Ikinä en ole antanut miehen maksaa omia menojani, musta se tuntuis vaan "väärältä", Ikäänkuin möisin seuraani tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisin odotus nykyään taitaa olla se, että kutsuja maksaa tai molemmat maksavat omansa. Itse haluan maksaa omani. Perinne, jonka mukaan miehen kuuluu tarjota, on vanha sovinistinen jäänne. Nykyään naiset ovat työelämässä yhtä usein kuin miehetkin, ja siksi pystyvät maksamaan oman annoksensa. Aiemmin kun naisilla ei ollut yhtä usein mahdollisuutta päästä palkkatyöhön ja naisten palkat olivat murto-osa miesten palkoista, ei ollut edes reilua odottaa että nainen maksaa.
Yleisin odotus on vieläkin se, että miehet kutsuvat naisia, joten tämä "kutsuja maksaa" ei muuta asiaa miksikään. Se on selvää niin AV:lla kuin offline elämässäkin. Ne edistykselliset naiset jotka sekä kutsuvat että maksavat ovat äärimmäisen harvinaisia poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta onkin tunnettu suomalaisten miljönäärien ja akateemikkojen kohtauspaikkana. ;)
Niin, me miljonäärithän ei olla normaaleja ihmisiä. Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla.
Joko alkoi alapää kostumaan kun miljoonista puhuttiin?
Ei, mutta sinä taidat pysyä ja leijua 10 senttiä maanpinnan yläpuolella, ihan vaan eläessäsi noissa sinun kuvitelmissasi. Tarpeeksi kun miehet jatkavat näitä typeriä juttujaan, naiset eivät huoli heitä enää missään tapauksessa.
Kuinka jollain voi olla noin halveksiva asenne naisia kohtaan? Ihminen joka oikeasti on miljonääri ei vaan tee muutamasta kymmenestä eurosta itselleen ongelmaa tai sitten hän ei ole normaali ihminen. Eikä hänen vaimonsa oikeasti joudu maksamaan puolia menoista. Eikä hän tavatessaan ihanan ihmisen, laske jotain euroja kahvilassa tai mieti kumpi maksaa kumpi ei.
Kyse ei ole rahasta, vaan asenteesta. Joka on tämänkin "miljonäärin" ongelma. Hänestä nainen kiinnostuu vain rahasta. Mies joka testaa naisia, unohtamalla kokonaan käytöstavat, jolla sitten muka todistaa naisten raha-ahneuden, on vaan törppö.
Häpeäisit ja opettelisit käytöstavat. Jos kutsut ihmisen jonnekin (kotiisi, elokuviin, ravintolaan, Kreikkaan), niin silloin SINÄ tarjoat. Sen sijaan jos sovitte yhdessä menevänne jonnekin jokainen maksaa omansa. Mutta silloin myös paikka sovitaan yhdessä. Tämä koskee niin naisia kuin miehiä. Romanttisia, sukulaissuhteita tai kaverisuhteita.
Jokaisella taas voi olla minkä tahansa tyyppisiä turn-offeja ja okei jos tuo on sinun. Minulle ne turn- offit ovat lassukkaloisen mielipiteet.
Niin, kerrotko mikä vika omissa euroissasi on suhteessa miehen euroihin? Nekö eivät kelpaa maksuvälineinä omista syömisistäsi? Siinä vaiheessa kun vasta tutustutaan?
Minä maksan aina, koska haluan kuuliaisen ja henkisesti kastroidun miehen. Jos mies äkisee vastaan, ei tule kakkostreffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en kuuna päivänä antaisi miehen maksaa jos en olisi hänestä ihan oikeasti kiinnostunut. Sitä suurempi vastustelu mitä vähemmän kiinnostaa. Tinder-treffeillä maksan omani VARSINKIN jos miehessä ei ole potentiaalia pidempään suhteeseen. Sen sijaan jos miehestä olisi ihan poikaystäväksi asti niin kiinnitän kyllä huomiota siihen jos ei tarjoutuisi maksamaan. Ekoilla treffeillä pidän tarjoamista ylipäätään herrasmiesmäisenä eleenä. Myöhemmin kyllä tarjoan oikein mielelläni ja usein niin teenkin.
Eli mies maksaa = mies on potentiaalinen poikaystävä? Joopjoop.
Mikä on sinun herrasnaisen eleesi miestä kohtaan ensitreffeillä?
Meikä! Oltiin 18-vuotiaina eka treffeillä romanttisesti mäkkärissä ja maksoin sen tulevan poikaystävänkin ruuat koska kerran pyysin ulos ja mulla sattui oleen työ ja hänellä piti koettaa elää koko kesä parilla sadalla minkä sai ylioppilaslahjaksi. Maksoin monet muutkin treffit. Nykyään on yhteiset rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies maksaa = mies on potentiaalinen poikaystävä? Joopjoop.
Mikä on sinun herrasnaisen eleesi miestä kohtaan ensitreffeillä?
Se, että annan miehen tuntea itsensä mieheksi. Sen puutteestahan meitä naisia monesti moititaan. Otan vastaan kauniisti hänen miehiset eleensä enkä lytistä, arkipäiväistä tai mitätöi niitä. Miehen voi olla vaikea keksiä vaihtoehtoista tapaa ilmaista itseään miehenä alkuvaiheessa, mutta se on tärkeää kipinän syttymiselle.
Minä maksoin 😈