Löytyykö palstalta yhtäkään naista joka olisi maksanut koko setin miehelle ensitreffeillä?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiselliset naiset maksa miesten ruokia treffeillä. Te miehethän aina kitisette täällä, että haluatte naisellisia naisia jotka eivät ole "tasa-arvon pilaamia" ja kun niitä ei kuulemma Suomessa ole, haette Thaimaasta.
Ehkäpä naisellisuuteen kuuluu muutakin kuin , että ei halua maksaa treffeillä :D
Olen nykyään varakas joten ei haittaa maksaa treffeillä, mutta ollessani köyhempi niin suoraan sanottuna otti päähän naiset joilla oli sama palkka kuin minulla ja koittivat lirkutella ilmaisia juomia.
päättäkää nyt mikä on naisen velvollisuus treffeillä ennen kun vaaditte miehiltä tietynlaista toimintaa.
p
Koittakaa nyt itsekin päättää haluatteko "tasa-arvon pilaamia" naisia vai alistuvia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä maksaisin? Maksan omat ruokani. Jos mies yrittää tarjota ja maksaa minunkin ruokani, kieltäydyn ja maksan omat ruokani.
Poikaystävälleni sen sijaan olen maksanut monta kertaa illallisen. Samoin kuin hän minulle.
Mikä estää maksamasta miehen ruokia? Selityksesi?
Miksi ihmeessä pitäisi? Kumpikin maksaa omat ruokansa ja juomansa. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Kovin vaikeaa tuntuu olevan. Mutta jos näinä tasa-arvon aikoina mennään niin, että minä maksan kaiken, niin kovin helposti muuttuu nainen pelkäksi panokandidaatiksi. Jos ei ole muuten erittäin mielenkiintoinen (en tarkoita ulkonäköä). Oma moka.
No siinä saattoi sitten mennä hyvä suhde sivu suun. Ehkä se daami olisi seuraavilla treffeillä maksanut. Mutta jos on alusta asti noin tarkkaa että kuka maksaa ja mitä, niin se daami voitti.
Yleensäkin minä olen se joka maksaa. Samoin myös matkat ym
Sain elokuvaliput muistaakseni yhteistyökumppanilta ja maksoin niillä sekä deitin että oman leffan. Mies ei tarjonnut vastineeksi yhtään mitään, vaikka mentiin kahville leffan jälkeen. Itse piti maksaa oma kahvi ja leivonnainen. Moinen visukinttu ei päässyt toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella sen kriisin joka miehelle tulisi jos nainen maksaisi kummankin ruoat. Miehethän eivät tunnetusti kestä sitäkään, jos nainen on koulutetumpi ja ansaitsee enemmän. Jossain joskus sanottiin, että oven avaaminenkin miehelle nakertaa miehen itsetuntoa.
ei haittaa yhtään. Kerro mistä näitä naisia löytää!!
Ai mistä löytää korkeasti koulutettuja naisia? Vinkki: ei ainakaan sun lähipubista.
Onneksi todellisuus on toinen ja palstan kitisijätrolli ei edusta Suomen miehiä.
Se onkin sitten jo toinen juttu, haluaako korkeasti koulutettu, hyvin toimeen tuleva nainen miestä lompakkoloisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Testaan itse naisia Tinder-treffeillä. Omaisuuteni on miljoonia, mutta nainen joka olettaa miehen maksavan, on ehdoton turn-off.
Joo toki. Miljönäärit tunnetusti päivystävät av:lla kitisemässä siitä, kuka maksaa ensimmäisillä treffeillä ne kahvikupilliset. :-D
Ekoilla treffeillä mies tuli minun luokseni ja minä tein ruokaa, itse ostamistani aineksista. Kun mentiin ensimmäisen kerran "ulos" treffeille, minä maksoin molempien leffaliput koska miehen bussi oli myöhässä ja varatut liput piti saada lunastettua.
Mutta ei me suinkaan pidetä mitään kirjaa, että kuka on maksanut ja mitä. Yleensä jos ei makseta puoliksi niin se maksaa joka ehtii ensin.
Ei tuo treffien maksaminen vielä mitään.
Kun kyyditsin superkauniin venäläisen työkaverinaisen ekaa kertaa syömään, nousin autosta ja lähdin jo rauhallisesti kävelemään eteenpäin ja ihmettelin että mitä vittua se jäi nysväämään kun ei tullut ulos. Menin vielä kuskin puolen ovesta kysymään, että mikä ongelma :D Sitten se silmiä muljautellen tuli sieltä omin avuin. Haha, opin tuollaisenkin vanhanliiton herrasmiesmäisyyden vielä aikamiehenä, että naisille voi joutua avaamaan auton oven. En pistä näitä pahakseni, ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain elokuvaliput muistaakseni yhteistyökumppanilta ja maksoin niillä sekä deitin että oman leffan. Mies ei tarjonnut vastineeksi yhtään mitään, vaikka mentiin kahville leffan jälkeen. Itse piti maksaa oma kahvi ja leivonnainen. Moinen visukinttu ei päässyt toisille treffeille.
haha. Jos miehellä olisi ollut lahjakortti ravintolaan niin tuskin sinä olisit ravintolan jälkeen tarjonnut jätskit puistossa :D
Jokainen mies jonka kanssa oon ollu treffeillä, on halunnu tarjota ainakin sillä ensitapaamisella. Maksan mielelläni omat ruuat/kahvit ja voisin miehelle tarjotakkin yhtä lailla, mutta en kyllä jaksa alkaa inttämään vastaan jos mies vaatii saada tarjota. Siis olen rahat esillä maksamassa ja mies on että ei ei anna minä. Siinäpähän tarjoaa, ei vaikuta minun mielipiteeseen miehestä :)
Nykyisen mieheni kanssa kyllä treffailtiin usein hänen kämpillään, monta kertaa niin että hän oli ostanu kaikenlaista ruokaa ja juomaa josta kokkailtiin. Sitten kun oltiin jo useamman kerran nähty ja jatkettiin tuota niin mies kysyi varovaisesti voisinko minäkin välillä maksaa ruuasta :D Tuli typerä olo kun en ollut tajunnut edes tarjoutua osallistumaan kustannuksiin. Oon aika höveli rahan suhteen.
Nykyisin asutaan yhdessä ja rahat menee kyllä yhteiseen käyttöön molemmilla, tällä hetkellä mies onkin työtön ja minä töissä niin luonnollisesti ostan nyt enemmän ruokaa ja kotijuttuja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testaan itse naisia Tinder-treffeillä. Omaisuuteni on miljoonia, mutta nainen joka olettaa miehen maksavan, on ehdoton turn-off.
Vauvapalsta onkin tunnettu suomalaisten miljönäärien ja akateemikkojen kohtauspaikkana. ;)
Niin, me miljonäärithän ei olla normaaleja ihmisiä. Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla.
Joko alkoi alapää kostumaan kun miljoonista puhuttiin?
Ei edes miljardit pelasta, jos paketti on kakkia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toki. Miljönäärit tunnetusti päivystävät av:lla kitisemässä siitä, kuka maksaa ensimmäisillä treffeillä ne kahvikupilliset. :-D
Ja omat rahasi eivät siis riitä edes siihen kahvikuppiin? Niinkö?
Miesten kuuluu siis maksaa, aina? Ensitreffeistä aina kuukautissiteisiin?
No on se romanttista että mies maksaa. Opiskeluaikana emme yleensä käyneet missään kalliissa paikassa, vaan ~10€ kiinalaisessa tai teimme kotipitsaa tms.
Nyt vanhempana maksan itse jos kaverin kanssa syömässä. Jos yhtään romanttista mielenkiintoa niin annan miehen maksaa. Siinä tilanteessa jos mies tokaisisi että maksetaan puoliksi, niin tulkitsisin ettei ole romanttista kiinnostusta...
Viime syksynä oli outo tilanne kun luulin että tapaan vain kaverina miehen, Olin ajatellut et käydään kaupungilla pyörimässä ja ehkä pitsalla. Mies olikin varannut hienoon illallisravintolaan pöydän. Tilasi viinipaketin jne. Olin ihan kauhistunut, eikä mulla silloin olisi ollut varaa sellaiseen paikkaan, en ollut varannut edes mukaan satasia. Sitten tuli laskunmaksun aika ja mies lähti vessaan. Tilasin laskun ja jätin sen pöydälle miehen maksettavaksi. En oikein tiennyt miten toimia, mutta ravintola oli miehen valinta. Mietin oliko se sittenkin kiinnostunut, mutta olikin jossain suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuuluu siis maksaa, aina? Ensitreffeistä aina kuukautissiteisiin?
Ei sinun tarvitse maksaa kenellekään mitään. Lukutaito ei taida olla vahvuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalsta onkin tunnettu suomalaisten miljönäärien ja akateemikkojen kohtauspaikkana. ;)
Niin, me miljonäärithän ei olla normaaleja ihmisiä. Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla.
Joko alkoi alapää kostumaan kun miljoonista puhuttiin?
Ei, mutta sinä taidat pysyä ja leijua 10 senttiä maanpinnan yläpuolella, ihan vaan eläessäsi noissa sinun kuvitelmissasi. Tarpeeksi kun miehet jatkavat näitä typeriä juttujaan, naiset eivät huoli heitä enää missään tapauksessa.
Kuinka jollain voi olla noin halveksiva asenne naisia kohtaan? Ihminen joka oikeasti on miljonääri ei vaan tee muutamasta kymmenestä eurosta itselleen ongelmaa tai sitten hän ei ole normaali ihminen. Eikä hänen vaimonsa oikeasti joudu maksamaan puolia menoista. Eikä hän tavatessaan ihanan ihmisen, laske jotain euroja kahvilassa tai mieti kumpi maksaa kumpi ei.
Kyse ei ole rahasta, vaan asenteesta. Joka on tämänkin "miljonäärin" ongelma. Hänestä nainen kiinnostuu vain rahasta. Mies joka testaa naisia, unohtamalla kokonaan käytöstavat, jolla sitten muka todistaa naisten raha-ahneuden, on vaan törppö.
Häpeäisit ja opettelisit käytöstavat. Jos kutsut ihmisen jonnekin (kotiisi, elokuviin, ravintolaan, Kreikkaan), niin silloin SINÄ tarjoat. Sen sijaan jos sovitte yhdessä menevänne jonnekin jokainen maksaa omansa. Mutta silloin myös paikka sovitaan yhdessä. Tämä koskee niin naisia kuin miehiä. Romanttisia, sukulaissuhteita tai kaverisuhteita.
Jokaisella taas voi olla minkä tahansa tyyppisiä turn-offeja ja okei jos tuo on sinun. Minulle ne turn- offit ovat lassukkaloisen mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei herran jumala että tää palstalassukka on seonnut nyt lopullisesti. En edes jaksa laskea montako aloitusta tämä on tehnyt tästä aiheesta. On tainnut todella mennä tunteisiin, kun muija on treffeillä jättänyt peräkammarin pojan sinne ABC.lle seisomaan kahvikuppinsa kanssa. "Kun en sulle kyllä tuota hopeateetä tarjoa!"
Nämä aloitukset ovat mielestäni parasta viihdettä! :D Päivästä toiseen. Mieheltä, joka ei ole koskaan ollut treffeillä... Ymmärrettävistä syistä.
Pidän myös niistä miesten tekemistä aloituksista, missä palstalla kirjoittavia naisia moititaan, koska veteraanit pelastivat Suomen. Mies ei tunnu käsittävän, ettei hänellä itsellään ole MITÄÄN tekemistä asian kanssa. Samaan aikaan naiset raatoivat sodan aikana kotirintamalla, tekivät työt ja hoitivat kodin ja lapset. Lotat tekivät rintamien läheisyydessä valtavan määrän töitä ja olivat usein vaarassa, kuten kotirintamankin ihmiset. Lotat, iso- ja isoisovanhempiemme ikäiset ja heitä vanhemmat ihmiset olivat silloin sankareita. Eivät todellakaan palstalla kirjoittavat ihmiset. Miehet tai naiset.
ei haittaa yhtään. Kerro mistä näitä naisia löytää!!