Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö palstalta yhtäkään naista joka olisi maksanut koko setin miehelle ensitreffeillä?

Vierailija
03.05.2016 |

Niin? Taitaa olla aika hiljaista?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut Gahnassa miehelle ekoilla treffeillä.

Vierailija
22/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tapailin hetken aikaa muutamaakin lompakkoloista, joille maksoin bensoista lähtien kaikenlaista (koska kävin töissä ja nämä miehenalut haahuilivat jossain äidin helmojen ja isän lompakon välillä). Aivan älytöntä touhua näin jälkikäteenkin ajateltuna, onneksi järki astui nopeasti kehiin. Nykyään oletan, että ensisijaisesti molemmat maksavat omansa, mutta tietenkin pidempään tapaillessa maksellaan vuorotellen ja joustavasti. Ärsyttävintä ovat kuitenkin ihmiset, jotka nihkeilevät jokaisesta pennistä ja alkavat laskemaan taskulaskimella ravintolan loppulaskua. Jos rahasta tehdään kaikkea määrittävä asia suuntaan tai toiseen, on se kuvottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan aina, kun kutsun jonkun kanssani kahville, syömään tms. Olipa kyseessä sitten ensitreffit miehen kanssa, oma vanha äitini, joku ystäväni tai kuka tahansa. 

Vierailija
24/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on joku lukutaidotonta pakolaista kestinnyt keski-ikäinen tätsy täälläkin... 

En usko, että tasavertaiselle miehelle tarjonnutta löytyy. 

Ottiko koville, kun jouduit oman kahvisi maksamaan?

Vierailija
25/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ärsyynnyin treffailuvaiheessa jos mies halusi maksaa kaiken, en ole mikään ostettavissa oleva. 

Sama mulla. Tosin suurin osa treffeistäni on lähtenyt kaveripohjalta, eli harvoin olen täysin vieraan ihmisen kanssa treffeillä ollut ja tutun ihmisen kanssa on aina maksettu omat, tarjottu vuorotellen tai tarjottu sen suurempaa numeroa tekemättä. 

Vierailija
26/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske näitä miksikään treffeiksi, mutta juu, ostin ruoat miehelle ensitapaamisella. Ja monta kertaa sen jälkeenkin. Hän vastavuoroisesti ostaa minulle vaikkapa juomia baarissa. Ostellaan vuorotellen toisillemme milloin mitäkin.

Vierailija
27/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tavallaan, koska mies tuli luokseni syömään ja tietysti maksoin itse ruuat kaupassa.

Sana juttu. Mies jäi vielä yöksikin. En ole koskaan ollut perinteisillä treffeillä, jotenkin vieras asia.

Mutta jos olisin sinkku, ja joku pyytäisi treffeille, en maksaisi itse, sehän olisi sama kuin menisi kylään ja veisi oman kahvin, kupin ja keittimen mukanaan ja keittelelisi omat sumpit itselleen.

Vierailija
28/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te oikein menette ensitreffeillä? Nykyään ensitreffitkin on jo netflix & chilliä, ostetaan viini alkon alahyllyltä ja ennen elokuvan loppua on jo vaatteet pois.

Vierailija
29/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtuullista että maksetaan vuorotellen, ei sillä ole niin väliä kumpi ensimmäisenä maksaa. Olen kyllä maksanut ensitreffeillä ja ollut ihan tyytyväinen siihen koska sovittiin siinä että mies tarjoaa seuraavalla kerralla.

Vierailija
30/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarjonnut kenellekään "koko settiä", eikä kukaan mulle. Itse asiassa en ole ikinä käynytkään "koko setti" treffeillä, jos sillä tarkoitetaan jotain elokuvat+illallinen+drinkit _settiä. Jokusen kerran olen käynyt treffeillä, mutta aina ne on olleet enintään kahvilla. Silloin lähes aina molemmat on maksaneet omansa, tai mies tarjonnut kahvin. Jos on menty minun luo, luonnollisesti minä tarjonnut.

Vierailija
31/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo kehissä Abc ja hopeatee. Tussukat sheimaamassa miehiä.Yllättävää. Not.

Luuletko edustavasi kaikkia miehiä? Veikkaan kyllä että todella harva mies haluaa samaistua sinun ajatusmaailmaasi.

Vierailija
32/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiselliset naiset maksa miesten ruokia treffeillä. Te miehethän aina kitisette täällä, että haluatte naisellisia naisia jotka eivät ole "tasa-arvon pilaamia" ja kun niitä ei kuulemma Suomessa ole, haette Thaimaasta.

Vierailija
33/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kutsuin miehen mökilleni ja kutsuja tarjoaa. Mies yritti maksaa ruoista mutta sanoin että tarjoaa sitten kun mennään hänen luokseen.

Vierailija
34/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit eivät jatkuisi saati toisia tulisi jos nainen ei antaisi minun maksaa. Tuntisin itseni homoksi. 

No, tämä ei ole kyllä ollut ongelma :D

Vierailija
35/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan itse naisia Tinder-treffeillä.  Omaisuuteni on miljoonia, mutta nainen joka olettaa miehen maksavan, on ehdoton turn-off.

Vierailija
36/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maksanut treffeillä, enkä maksa. Olen niin ihana, että miehen kuuluu maksaa! En voi käsittää, etteikö mies maksaisi, se on heidän tehtävänsä! Mitä vittua täällä jauhetaan! Ja mä käyn treffeillä tosi usein, miehet maksaa mun illalliset, shampanjat ja jotkut jopa matkat. Enkä edes anna niille, hahahaha! Vituttaako ap, ettet sattunut syntymään naiseksi? :D

Vierailija
37/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sen kriisin joka miehelle tulisi jos nainen maksaisi kummankin ruoat. Miehethän eivät tunnetusti kestä sitäkään, jos nainen on koulutetumpi ja ansaitsee enemmän. Jossain joskus sanottiin, että oven avaaminenkin miehelle nakertaa miehen itsetuntoa. 

Vierailija
38/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiselliset naiset maksa miesten ruokia treffeillä. Te miehethän aina kitisette täällä, että haluatte naisellisia naisia jotka eivät ole "tasa-arvon pilaamia" ja kun niitä ei kuulemma Suomessa ole, haette Thaimaasta.

Ehkäpä naisellisuuteen kuuluu muutakin kuin , että ei halua maksaa treffeillä :D 

Olen nykyään varakas joten ei haittaa maksaa treffeillä, mutta ollessani köyhempi niin suoraan sanottuna otti päähän naiset joilla oli sama palkka kuin minulla ja koittivat lirkutella ilmaisia juomia.

päättäkää nyt mikä on naisen velvollisuus treffeillä ennen kun vaaditte miehiltä tietynlaista toimintaa.

p

Vierailija
39/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaan itse naisia Tinder-treffeillä.  Omaisuuteni on miljoonia, mutta nainen joka olettaa miehen maksavan, on ehdoton turn-off.

Vauvapalsta onkin tunnettu suomalaisten miljönäärien ja akateemikkojen kohtauspaikkana. ;)

Vierailija
40/108 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä maksaisin? Maksan omat ruokani. Jos mies yrittää tarjota ja maksaa minunkin ruokani, kieltäydyn ja maksan omat ruokani. 

Poikaystävälleni sen sijaan olen maksanut monta kertaa illallisen. Samoin kuin hän minulle.

Mikä estää maksamasta miehen ruokia? Selityksesi?

Miksi ihmeessä pitäisi? Kumpikin maksaa omat ruokansa ja juomansa. Ei se nyt niin vaikeaa ole.

Kovin vaikeaa tuntuu olevan. Mutta jos näinä tasa-arvon aikoina mennään niin, että minä maksan kaiken, niin kovin helposti muuttuu nainen pelkäksi panokandidaatiksi. Jos ei ole muuten erittäin mielenkiintoinen (en tarkoita ulkonäköä). Oma moka.