Paljonko tienaatte bruttona miehenne kanssa ja montako lasta?
Paljonko tienaatte miehenne kanssa bruttona ja montako lasta teillä on? Miten asutte?
Kommentit (53)
Vähän vajaa 100 000. Neljä lasta, okt:ssa.
Miehen brutto n. 130 000 € /vuosi, mun brutto 62 000 € / vuosi. Kolme lasta ja omakotitalossa asutaan.
Brutto yhteensä n. 500 000 e/v, neljä lasta, 300 neliön omakotitalossa asutaan.
Viime vuonna itse tienasin vajaat 70 t€ ja mies vajaat 50 t€.pääomatuloja on 25t€. Ei lapsia kotona. Annamme heille osakkeita.
Jäin juuri eläkkeelle mikä on 40t€ vuodessa ja lisäksi omia eläkkeitä 20 t€ vuodessa ja pääomatulot.
3200e/kk
2 lasta
Omakotitalossa maalla kylän liepeillä.
Brutto yhteensä noin 90 000 e/v. Tienaamme melkolailla saman verran molemmat. Kaksi lasta, asumme kerrostalo-osakkeessamme.
85000 (pienipalkkainen mies), 1 lapsi ja okt Turun nurkilla.
100 000€/vuosi, kaksi lasta ja omakotitalo pääkaupunkiseudulla
Noin 900 000 euroa vuodessa. Ei lapsia. Meillä on arvoasunto Katajanokalla ja työ/lomakämppä Berliinissä.
65000€, kohta 3 alle 4v lasta. Omakotitalo.
Miksi osaa vastauksista on alapeukutettu? Kateutta tuloista vai talosta?
ei ole miestä, mun tulot (ansio + pääoma) 87000 euroa per vuosi
yksi lapsi
rivarissa asutaan
Miten näin kovatuloisilla on aikaa ja halua palloilla av:lla arkiaamuna tähän aikaan? Luulisi palkkatason kielivän siitä, että pitäisi tehdä töidä.
Noin 40000€/vuosi. Kaksi lasta, vuokralla asutaan. Olen opiskelija ja mies aika matalapalkkaisessa työssä.
Lapsilisineen n. 92 000 e, kaksi lasta. Omakotitalossa asutaan.
Noin 90 tonnia vuodessa. 2000 luvulla rakennetteu 200 neliön omakotitalo Turussa. Kolme lasta, joista kaksi vanhinta täysi-ikäisiä ja toinen näistä muuttanut vähän aikaa sitten omilleen.
Mies 4900€/kk, minä 3100€/kk. Lapsilisät muistaakseni jotain 300€? Minä en saa yrittäjänä lomarahaa, mutta mies saa puolet kuukausituloista.
Tuon verran siis. Lapsia on kolme.
Vierailija kirjoitti:
Mies 4900€/kk, minä 3100€/kk. Lapsilisät muistaakseni jotain 300€? Minä en saa yrittäjänä lomarahaa, mutta mies saa puolet kuukausituloista.
Tuon verran siis. Lapsia on kolme.
Ja rivitalossa asutaan.
90 000€. Kaksi lasta, tosin toinen on muutaman kuukauden päästä täysi-ikäinen.
Asutaan omakotitalossa.