Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8-vuotiaat koulupojat ja päällekkäin makaaminen

Kärpix
03.05.2016 |

Mulla on ongelma ja en tiedä miten sen oikein hoitaisin. 8-vuotiaalla pojallani on suht kiva koulukaveri, jonka kanssa he pelaavat paljon lähinnä tietokonepelejä. Olen itsekin nähnyt, että he esim. vierekkäin napottavat sängyssä ja pelaavat pelejä tai lukevat lehtiä. tulevat siis hyvin toimeen keskenään.

Yhden kerran kun lastenhoitajana oli sukulainen, niin hän oli nähnyt kun tämä poikani kaveri oli maannut sängyssä poikani päällä. En ottanut tätä niin tosissaan. Ajattelin, että se on liioittelua tai leikkiä. Eilen kuitenkin kävi niin, että vaimoni huomasi kun pojat olivat päällekäin trampoliinissa. Poikani oli taas alla ja kaveri oli päällä ja teki ns. työntöliikkeitä. Vaimo oli myös nähnyt myöhemmin pojan kaverin paljaan pippelin trampoliinissa, mutta en tiedä missä yhteydessä. Vaimoni siis kertoi tämän minulle ja lupasi ottaa asian jossain vaiheessa ja jossain muodossa pojalleni puheeksi. En puhunut eilen siis pojalleni asiasta mitään. Totesin vain pojalle, että jos sinusta jotenkin tuntuu, että sinua kohdellaan väärin, niin kerro minulle siitä ihan vapaasti. Näin siis totesin ympäripyöreästi. Miten itse toimisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat leikkii ja homofobinen isä on huolissaan?

Vierailija
2/3 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin homofobinen, mutta vähän surullinen. Ainut lapsi kuitenkin kyseessä. Toivoisin joskus näkeväni lapsenlapsia. Tiedostan, että en pysty asiaan vaikuttamaan. Olen kuitenkin sitä mieltä, että oma poikani ei osoita sellaisia merkkejä, että olisi homo. Pojan kaverista sen sijaan jotenkin paistaa läpi, että hänestä tulee aikuisena homo. Joten en haluaisi antaa pojan kaverin "hyväksikäyttää" poikaani ja hänen mahdollista ymmärtämättömyyttä & suvaitsevaisuutta, että hän olisi ikään kuin tulevan homon "harjoittelu"kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillakin on jokaisella persoonallinen seksuaalisuus jo lapsena. Kyllä mäkin muistan kun parin kamun kanssa vertailitiin pippeleitä ja hieroskeltiin niitä vastakkain. Myöhemmin kokeiltiin imemistä, mutta perseeseen ei osattu panna. Varmaan tosi monella ala-asteella oli näitä "leikkejä" niin tytöillä kuin pojillakin. Ei tietenkään kaikilla. Ja tuollaisessa toiminnassa ei ole mitään hävettävää. Ihminen herää eri aikaan itse kukin.