Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko tienaatte bruttona miehenne kanssa ja montako lasta?

Vierailija
03.05.2016 |

Paljonko tienaatte miehenne kanssa bruttona ja montako lasta teillä on? Miten asutte?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näin kovatuloisilla on aikaa ja halua palloilla av:lla arkiaamuna tähän aikaan? Luulisi palkkatason kielivän siitä, että pitäisi tehdä töidä.

14 kertoo: mä oon töissä siinä asemassa, että kun vedän punaisen valon päälle tuohon oveni yläpuolelle, voin olla rauhassa ja tehdä mitä lystää, työt olen delegoinut jo kaks tuntia sitten eteenpäin, nyt voin vaikka surffailla netissä vauvapalstalla :=))

Vierailija
22/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näin kovatuloisilla on aikaa ja halua palloilla av:lla arkiaamuna tähän aikaan? Luulisi palkkatason kielivän siitä, että pitäisi tehdä töidä.

Samaa ajattelin minä. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että äidit on taas päästänyt mielikuvituksen valloilleen.

Mistä ihmeestä mulle tulee sellainen fiilis, että oikein oikein hyvätuloiset ei edes olisi tällä palstalla ja jos olisivat, niin antaisivat tälläistenkin rahaa koskevien aloitusten mennä ohi.

No, ME emme ole niin hyvätuloisia: vain 4500 e/kk käteen ja tällä hetkellä vuokralla paritalossa pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

144 000e/vuosi. Omakotitalossa Kuopiossa asutaan, eikä ole lapsia.

Vierailija
24/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 kertoo: mä oon töissä siinä asemassa, että kun vedän punaisen valon päälle tuohon oveni yläpuolelle, voin olla rauhassa ja tehdä mitä lystää, työt olen delegoinut jo kaks tuntia sitten eteenpäin, nyt voin vaikka surffailla netissä vauvapalstalla :=))

Voi ei sä romutit mun ajatukset teistä korkeapalkkaisista. Luulin, että olette ttyömyyriä ja teette palkkanne eteen jotain muutakin kuin olette vauva-palstalla !!! Mistä sullekin maksetaan ??

Ja joo, mulla on nyt vuosiloma päivä.

Vierailija
25/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä töisä pelkkä läsnäolo ei ole se mistä maksetaan, kuten jollain aulavahdilla. Menestyjät tekee töitä silloin kun pitää tehdä ja välillä voi ottaa vähän lunkimmin. Työnantaja arvostaa tuloksia, eikä tarvi esittää tekevänsä töitä silloin kun ei ole tarve tehdä mitään.

Vierailija
26/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 140 000, ei lapsia, velaton omakotitalo.

Ensi vuonna verotettava tulo laskee alle sataan tuhanteen, kun osa palkasta alkaa tulla verottomina korvauksina, mutta käteen tulee jäämään enemmän kuin tämän hetkisillä tuloilla. 

Vierailija
27/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja minun tulot yhteensä noin 73000/vuosi. Lapsia kolme ja asutaan velkaisessa 150-neliöisessä omakotitalossa.

Vierailija
28/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole miestä, mun tulot (ansio + pääoma) 87000 euroa per vuosi

yksi lapsi

rivarissa asutaan

ainakaan mun, joka siis oon tuo ylläoleva, "kovatuloisuutta" ei kannata kadehtia

oon sh 3-vuorotyössä ja tällä hetkellä yövuoron jälkeisellä 4 pv vapaalla

mun ruhtinaallinen 87000 euroa vuodessa koostuu n. 54000 euron työtulosta ja loput tulee perintönä mummulta saadusta osakesalkusta, jonka tuottoon mulla ei ole mitään osuutta ja joka on joskus ollut paljon arvottomampikin, ja yhdestä vuokra-asunnosta

Vierailija
29/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

85000 €, kolme lasta, omakotitalossa asutaan Lahdessa

Vierailija
30/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä töisä pelkkä läsnäolo ei ole se mistä maksetaan, kuten jollain aulavahdilla. Menestyjät tekee töitä silloin kun pitää tehdä ja välillä voi ottaa vähän lunkimmin. Työnantaja arvostaa tuloksia, eikä tarvi esittää tekevänsä töitä silloin kun ei ole tarve tehdä mitään.

Minä tienaan reilut 8000e/kk (eli siis aika hyvä työ), mutta ei minulla ole minuuttiakaan aikaa työpäivässä tehdä mitään muuta kuin töitä. Siinä että vessassa ehtii käydä. Nyt vapaalla, joten ehtii myös etsimään laatuviihdettä vauvapalstalta. Minusta menestyjä tekee työtä aina silloin kun voi, eikä vain silloin kun pitää ;)

Vierailija
31/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että ainakin 95 % av-palstan vastaajista tienaa hulppeasti enemmän kuin suomalaisen perheen mediaanitulojen verran. :D t: 27

Vierailija
32/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaamme  50 000  molemmat yhteensä.  Ei pääomatuloja. Minä ansiosidonnaisella ja mies töissä. Hain opiskelemaan syksyksi, joten tulot tippunevat. Yksi alakoululainen lapsi meillä. Ei lainoja. Vuokralla asutaan ja autosta ei lainaa. Ostamme sen aina ilman velkaa.  Kesällä jokin pieni reissu melkein joka vuosi.

Vierailija
33/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai usko puoliakaan noista kommenteista. Täällähän kokoontuu valehtelijoiden klubi.

Vierailija
34/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 42 000, minä 22 000. Asuntaan Jyväskylässä rivitalokolmiossa josta lainaa noin 120 000. Ei lapsia.

Vierailija
35/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä noin 100k€ /vuodessa, mulla pienempi palkka. Kolme lasta, velaton kerrostalo-osake keskustassa.

Vierailija
36/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, että ainakin 95 % av-palstan vastaajista tienaa hulppeasti enemmän kuin suomalaisen perheen mediaanitulojen verran. :D t: 27

Ja kuitenkin nuo monet muut keskustelut antava ymmärtää aivan jotain muuta..

No meillä brutto yht noin 70 000 ja yksi lapsi lukiossa, toinen muuttanut pois kotona. Omakotitalo josta laina maksettu muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
37/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku voi vähän liioitella, mutta prosenttisi on pielessä. Ne tietysti vastaa mielellään tuloista kyselyyn, jotka tienaa hyvin. Prosenttia ei siis pidä laskea suhteutettuna vastauksiin, vaan palstan kävijämäärään.

Jos kysyttäisiin että kenellä on ollut palstan huonopalkkaisin työ, niin saataisiin ihan erilaisia tuloja.

Vierailija
38/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma brutto 95 000€ ja miehen n. 450 000 - 650 000€ (vaihtelee vuosittain, kun on yrittäjä). 2 lasta 10 ja 12v

OK-talo, huvila Rukalla ja Italiassa (Piemonte), Swan 60 S purjevene. 

Vierailija
39/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ensimmäistä sivua lukiessani sain hyvät naurut.

Vierailija
40/53 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto vuodessa yhteensä n. 75000€ plus lapsilisät kahdesta lapsestamme. Asumme omakotitalossa kehyskunnassa, velkaa vielä parisataatuhatta.