Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nyt liikkeellä flunssaa jossa kurkkukipu ja yskä ainoat oireet??

Vierailija
30.04.2024 |

Niin ja ääni mennyt. Itellä sellainen, mietin kun oli alkutalvesta myös samoilla oireilla

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli just muutama viikkoa sitten. Toki myös pientä lämpöö. Ja yskä jatkuu edelleen näin 3 vkon jälkeen.

Vierailija
2/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepölyallergia? Voi aiheuttaa kurkkukipua ja yskää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi aivan järkyttävällä nuhalla, esmes saatoin niistää aamusta 30 kertaa. Sitte tuli tosi paha yskä, talouspäällikkö viereisestä huoneesta tuli kysymään että saanko edes henkeä. Nyt ääni osittain lähtenyt, kuullostan kamalalta. Kuumetta ei ole onneksi ollut.

Vierailija
4/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi aivan järkyttävällä nuhalla, esmes saatoin niistää aamusta 30 kertaa. Sitte tuli tosi paha yskä, talouspäällikkö viereisestä huoneesta tuli kysymään että saanko edes henkeä. Nyt ääni osittain lähtenyt, kuullostan kamalalta. Kuumetta ei ole onneksi ollut.

Olipa meidän kaikkien todella tärkeä tietää, että viereisessä huoneessa oli oikein talouspäällikkö joka tuli sinua katsomaan.

Vierailija
5/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli varmaan katsomaan kuka on niin typerä, että on tuossa kunnossa töissä tartuttamassa muita.

Vierailija
6/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt samaa.

Vierailija
7/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus näitä avuttomia jotka on heti ihan paniikissa kun on flunssa. Että onko liikkeellä, no mitä luulet kun sinä penaalin terävin tuollaisen taudin sait 

Vierailija
8/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kerran sellainen flunssa että kurkku oli aivan järkyttävän kipeä 2 viikkoa, meinasin jo lähteä lääkäriin koska se kipu oli niin kova. Sitten muuttui pahaksi yskäksi joka kesti 2 kuukautta. 

Vierailija
9/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa meidän kaikkien todella tärkeä tietää, että viereisessä huoneessa oli oikein talouspäällikkö joka tuli sinua katsomaan.

No se ei ollut se pointti, kuvailin vaan oireitani kun tässä oli puhetta sairastumisesta. Hienoo että sää osaat olla asian ytimessä...

Vierailija
10/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa ei ollut 2020-2022 lainkaan olemassa oli vain korona eli ei edelleenkään voi olla flunssaa se on korona, flunssa katosi kokonaan koronan tultua. Ja koronassa voi olla mitä tahansa oireita tai se voi olla täysin oireeton. 

Vierailija
11/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa hinkuyskää

Vierailija
12/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli varmaan katsomaan kuka on niin typerä, että on tuossa kunnossa töissä tartuttamassa muita.

Osaan yskiä kyynärtaipeeseen etten tartuta muita. Mutta saatat olla oikeassa, onhan se vähän typerää tehdä työnsä...

Vierailija
13/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä just tollaista flunssaa nyt.

Vierailija
14/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri pääsemässä kokonaan sellaisesta aika lievästä aivastusnuhasta. 

Vierailija
15/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän  lapsella alkoi juuri tuollainen. Saa nähdä mihin kehittyy.

Vierailija
16/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adeno-virus. Kova yskä, kurkkukipu ja kuume. Oikein inhu tauti. Tuli sairastettua.

Vierailija
17/17 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adeno virusta on nyt liikkeellä.