Paljonko tienaatte bruttona miehenne kanssa ja montako lasta?
Paljonko tienaatte miehenne kanssa bruttona ja montako lasta teillä on? Miten asutte?
Kommentit (53)
Jaahas tähän ketjuun sitten vastailevat lähinnä vain ne selvästi hyvätuloiset? Lähes kaikilla hipoo yhteenlasketut tulot sataatonnia tai ylikin. Ja sitten toisissa ketjuissa keskituloiset itkee kun ei oo varaa mihinkään. Niin, jos se keskituloinen tienaa n. 3500€/kk niin täällä on todellakin sitten reippaasti niitä keskitulon yläpuolella olevia.
Ja toiseksi, huvittaa myös että monella vastaajalla varsinkin se mies tienaa sitten n. 7000€ vähintään, 5000€ onkin jo sitten pieni palkka miehelle. Eikö täällä todellakaan ole ketään kenen mies tienaa alle 4000€/kk? Niitäkin kun pitäisi olla ehkä enemmänkin kun noita seittemäätonnia tienaavia?
110 000 yksi lapsi ja omakotitalossa asutaan.
110 000e vuodessa, mutta jakautuu epätasaisesti joten verottaja vie (puoliso 80 000 ja minä 30 000). Meillä on kohta kaksi lasta (5v ja vauva), asumme tyytyväisesti kerrostaloneliössä josta lainaa jäljellä alle 60 000e. Alamme pian molemmat opiskelemaan, varmaan vuoro lukukausin.
n. 9000€ kaksi aikuista ja kymmenen lasta
molemmat jotain miljardi. Asutaan kansainvälisellä avaruusasemalla. Kaksi kristallilasta.
Joku 60k ei lapsia. Mun opinnot laskee tuloja. Ihan kivasti jää rahaa sinne tänne jemmaan.
No mulla ei ole miestä. Omat bruttotulot vuodessa vajaat 60t. Lapsilisiä saan 150e kuussa, kaksi lasta on vuoroviikoin isällään (puolet lapsilisistä hänelle, minä maksan siis, kumpikaan ei maksa elareita). Asun lasten kanssa rivariasunnossa, josta velkaa vielä n. 100t. Edustan siis köyhälistöä tässä ketjussa.
N. 2400e kuukaudessa kosmetologina, miesystäväni huomattavasi enemmän n. 12000e. Ei vielä lapsia, mutta häät suunnitteilla. Miehelle sopii mainiosti, että jään kotiäidiksi lasten myötä, mitä olette mieltä tästä?
Onko yksinäistä, kovin rankkaa? Entä jos suhde ei kestäkään, tippuuko tyhjän päälle?
Noin 130 000€/vuodessa, asutaan yhden lapsen kanssa paritalossa Espoossa.
N. 60 000€ /vuosi. Mies töissä, minä opiskelen. Lapsi 5v. Asumme kerrostalossa vuokralla, ihan ydinkeskustassa.
Miehen kanssa yhteensä 170.000€/ vuosi. Itse tienaan hieman enemmän kuin mieheni. Kerrostalossa Helsingissä, puolet lainaa jäljellä. Kolme alle kouluikäistä lasta.
Brutto itselläni 3900e/kk ja miehellä 6500e/kk. Perheessä kolme lasta.
250 000 000 kuukaudessa.. ei vielä lapsia kun ei olla varmoja mahtuuko meidän kartanoon.. :( ja ehkä noi tulotkaan ei riitä ihan vielä