Anni Hautala on aivan surkea juontaja!
En meinaa pystyä keskittymään tuohon ohjelmaan (kielletty rakkaus) kun myötähäpeilen noita ihme naurahteluja ja "huumorin" tunkemista ihan vääriin paikkoihin!
Kommentit (53)
Se on jotenkin tekopirteä ja niin ylipositiivinen että vaikuttaa teeskentelijältä.
Kumma kun ei niitä Annin ohjelmia voi katsoa / kuunnella, mutta silti tiedetään varmuudella että hän on surkea juontaja.. Omituinen logiikka, ihan niinkuin teini-ikäisillä!
Itse tykkään kovasti ja on hänellä varmasti kysyntää kun noin paljon päässyt juontamaan.
Hyvä Anni, jatka samaan malliin! Olet mun lemppari :)
Sen muutaman kerran kun olen sattunut jotain hänen juontamaansa ohjelmaansa näkemään (lähinnä Kaikki vastaan 1), on sekoillut sanoissaan ja joskus niin, että se on saanut minut katsojana miettimään ymmärsinkö väärin. Luulisi myös sekoittavan kilpailijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei niitä Annin ohjelmia voi katsoa / kuunnella, mutta silti tiedetään varmuudella että hän on surkea juontaja.. Omituinen logiikka, ihan niinkuin teini-ikäisillä!
Itse tykkään kovasti ja on hänellä varmasti kysyntää kun noin paljon päässyt juontamaan.
Hyvä Anni, jatka samaan malliin! Olet mun lemppari :)
No valitettavasti sen kimitystä joutuu kuuntelemaan niiden tv-ohjelmien mainoksissakin. Mutta pienempi paha se on, kun että erehtyis katsomaan niitä ohjelmia.
Idolssia katson urheasti, Annista huolimatta. Eli ei ne katsojaluvutkaan ihan kaikkea kerro, pomot.
Aamupasta kirjoitti:
Kyllä se kimitys ja honotus riipii korvia, argh. Ei kai sillä radiossa oo muuta tehtävää ku kikattaa.
Hyvä diagnoosi!
Saisiko kaukosäätimeen sellasen Annin mykistäjä -napin? Ostaisin heti.
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin tekopirteä ja niin ylipositiivinen että vaikuttaa teeskentelijältä.
Mulle tulee niin koulukiusaaja-vibat. En edes tiedä miksi.
Olis ees joku YleX:n tai FST:n juontaja, niin ei haittais...
Olisi kivaa kun Anni imisi stagaani ja upottaisi jääkuutiota pöllönsilmääni, määkisin kuin lammas.
Hyvä juontaja Anni on, kaikille haukkujille: do you even lift?
Anni vois aikuistua ja mennä kouluun.