Anni Hautala on aivan surkea juontaja!
En meinaa pystyä keskittymään tuohon ohjelmaan (kielletty rakkaus) kun myötähäpeilen noita ihme naurahteluja ja "huumorin" tunkemista ihan vääriin paikkoihin!
Kommentit (53)
Periksellä eli Peräkammarinpojalla on uitun tyhmät jutut.
Lapsellinen ja ankea tyyppi.
Annilla on nähty hyviä asuja ja kampauksia nyt kuitenkin idolsin tyttöjen ja poikien lauluosuuksissa uimahallissa ulkokuva oli kyllä floppi. Hirveä mekko jos ei sovi Annille niin en tiedä kenelle, varmaan kallis design, kampaus tavis meikki hirvee. Ja sit pitää kahtena iltana katella samaa. Joskus ihmettelen somistajia ja säälin laitettavia.
Joo en tykkää. Just idolsia miehen kans katsottiin illalla, ja Anni oli ihan kamala. Tosi teennäinen. Pois telkkarista!
olette naurettavia kirjoitti:
vissiin katkeria rumia naisia täälä itkemässä ku anni on kaunis ja ihana nainen millä on älyn lisäksi huumoria niin moni naine saisi siitä ottaa oppia ni olisivat paljon kiinnostavampia
Minusta on kaikkea muuta kuin noita mainitsemiasi, en ole katkera enkä kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Eikö jumaliste ketään muuta parempaa juontajaa löydy?!
Niin, Suomessa on ihme tyyli valita aina samat naamat joka ohjelmaan ja näitä sitten joutuu aina muutaman vuoden katselemaan ennen kuin vaihtuu taas uusi sukupolvi. Anni ilmestyi telkkariin sen jälkeen, kun Jaajo alkoi juontaa Haluatko miljonääriksi-ohjelmaa, onko Anni päässyt siinä kaverin avustuksella ujuttamaan jalkaa ovenrakoon ja sen jälkeen alkanut änkeemään itseään joka ohjelmaan? Miten on voitu valita mihinkään ohjelmaan tuolla naamalla, äänellä ja käytöksellä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Eikö jumaliste ketään muuta parempaa juontajaa löydy?!
Niin, Suomessa on ihme tyyli valita aina samat naamat joka ohjelmaan ja näitä sitten joutuu aina muutaman vuoden katselemaan ennen kuin vaihtuu taas uusi sukupolvi. Anni ilmestyi telkkariin sen jälkeen, kun Jaajo alkoi juontaa Haluatko miljonääriksi-ohjelmaa, onko Anni päässyt siinä kaverin avustuksella ujuttamaan jalkaa ovenrakoon ja sen jälkeen alkanut änkeemään itseään joka ohjelmaan? Miten on voitu valita mihinkään ohjelmaan tuolla naamalla, äänellä ja käytöksellä???
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Onko Anni saanut pestinsä suhteilla?
Mikä tämä juttu muutenkin on, että radion turhakkeet väkisin tuodaan televisioon?
Surkea ja ammattitaidoton hihittelijä, pois ruudusta!
Vierailija kirjoitti:
Radiossa parempi kuin tv:ssä!
Tarkoitat varmaan pahempi. Ei saa mitään selvää kun se kikattaa koko ajan, onneksi ei tarvitse kyseistä kanavaa kuunnella.
Anni oli oikein kiva juontaja aikanaa Voicella (Niko Kivelän juontajaparina). Hänellä oli paljon sanottavaa ja hyviä mielipiteitä.
Nykyään ei saa Suomipopilla edes suunvuoroa miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä juttu muutenkin on, että radion turhakkeet väkisin tuodaan televisioon?
Koska Nelonen Median radiokanavien juontajilla on varmat suojatyöpaikat joko Nelosen tv-ohjelmissa tai sisarradiokanavan juontajina. Piiri pieni pyörii.
No ei mun mielestä. Makunsa kullakin
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, sä olet vaan tosikko itse. Anni on iloinen, teeskentelemätön ja välitön persoona! Mä aina toivon, että Anni nauraisi, tulen aina hyvälle tuulelle siitä :)
Mä Tykkään!
Mä taas välillä itseksenikin repeilen Moision&Sainion jutuille ja tietysti Jonen, joten tosikoksi ei voine sanoa.
Mut tuo A.H on niin ärsyttävä juontaja, ettei mitään rajaa. Ei osaa muuta kun kikattaa ja kertoa äärimmäisen tyhmiä juttuja tai kommentteja. En vaan pysty kuuntelemaan/katsomaan ohjelmia joissa se on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Anni oli oikein kiva juontaja aikanaa Voicella (Niko Kivelän juontajaparina). Hänellä oli paljon sanottavaa ja hyviä mielipiteitä.
Toisaalta niitä miesten juttuja ei edes kuule kun tää kikattaa päälle. Ja kyllä, olen jo vaihtanut kanavaa, koska se on yksi typerimmistä aamuohjelmista radiossa.
Anni on huono ruudussa sekä radiossa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta niitä miesten juttuja ei edes kuule kun tää kikattaa päälle. Ja kyllä, olen jo vaihtanut kanavaa, koska se on yksi typerimmistä aamuohjelmista radiossa.
Ja toisaaalta taas se ei haittaa, koska niissä jutuissa hoetaan vaan alapääjuttuja ;D
Vierailija kirjoitti:
Olette RASISTEJA!
Rasismi on aate tai toiminta, jossa ihmisten rodun, etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien tai näihin liittyvien fyysisten tai henkisten ominaisuuksien erilaisuudella perustellaan ihmisten eriarvoista kohtelua eli syrjintää.[1] Rasismiksi voidaan kutsua myös toimintatapoja ja yhteiskunnallisia rakenteita, jotka johtavat näihin seikkoihin perustuvaan eriarvoisuuteen.
Vihreät ovat aivan järkyttäviä rasisteja.
Terveisin suomea puhuva valkoihoinen heteroseksuaali joulu-
ja pääsiäiskristitty, joka aikoo aina viettää isänpäivää ja äitienpäivää ja arvostaa omaa puolisoaan niin, ettei ala salasuhteeseen nuorten sihteerien kanssa. En viittaa mihinkään, tämä oli vain esimerkki.
Kyllä se kimitys ja honotus riipii korvia, argh. Ei kai sillä radiossa oo muuta tehtävää ku kikattaa.
Ja on se kumma, että toi vaan jatkaa, vaikka sitä haukutaan kaikkialla kimittäjäksi ja korvansärkijäksi. Itse olen jättänyt montaa ohjelmaa katsomatta ihan vaan siksi, etten jaksa kuunnella tuota.
A H:n kikatus riipii korvia! Ihan sama telkkarissa kuin radiossa. Pakosta jouduin kuuntelemaan aamulypsyä kerran. Totesin, että ei tosiaan oo mun ohjelma; Jaajo jaarittelee yksinpuhelussaan ja Anni kikattaa korkealta ja kovaa, tosi ärsyttävä! Perälä on paras noista!