Pitääkö miesten kanssa pelata pelejä?
Ei olla aina saavutettavissa tai ei vastaa heti viestiin tai aina ei tapaaminen sovi. Miten te teette? Tuntuu hankalalta
Kommentit (20)
En ole pelannut ja ehkä siksi olen sinkkuna pysynytkin. En jaksa mitään leikkejä. Niille jotka ei kiinnosta olen huonosti saavutettavissa ja nihkeä ja he sitten jahtaavat. Jos olen kiinnostunut ollut ja näyttänyt sen, miehet ovat alkaneet heti leikkiä vaikeastitavoitettavaa.
Ei. Miehet ihan liian yksinkertaisia peleihin.
Ei kiinnosta leikit ja jos toinen osapuoli alkaa leikkiä niin homma loppuu seinään.
Mitä pelejä? Räsypokka on hyvä peli tai Pokemons.
Joo, vanhoja kunnon sellaisia: kirkonrottaa, nurkkahörriä, kymmentä lautatikkua, väristä, peilistä, polttopalloa, m.us.tan miehen pelkuuta
Ei mitään pelejä! Mitä ne on - en edes tiedä!
No eihän sitä aina olekaan saavutettavissa, eikä aina tapaaminen sovi. Ihan normaalia elämää, ei mitään pelejä.
Paskahousu on hyvä korttipeli. Ensin pitää vaan sopia säännöt, niitä kun on niin monenlaisia eri versioita.
Vierailija kirjoitti:
En ole pelannut ja ehkä siksi olen sinkkuna pysynytkin. En jaksa mitään leikkejä. Niille jotka ei kiinnosta olen huonosti saavutettavissa ja nihkeä ja he sitten jahtaavat. Jos olen kiinnostunut ollut ja näyttänyt sen, miehet ovat alkaneet heti leikkiä vaikeastitavoitettavaa.
Mulla sama kokemus
Ap
Miesten kanssa kannattaa usein pelata nk. pip-pelejä. Pip-pelien pelaaminen on yleensä tapa päästä miehen sydämeen!
Ei miehet pelaa mitään pelejä, ne saattavat burgeroida.
Kyllä, Afrikan tähteä ja Kimbleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus
Ap
Tämähän se. Huomannut kyllä molempien sukupuolten osallistuvan tähän. Aika naurettavaa ja alentavaa käyttäytymistä.
Olis kyllä kiva jos nainen pelais mun kanssa super mariota 👍
Kun mieheni jätti minut yhteisen 30 vuoden jälkeen niin ajattelin kyllä viettää loppuelämäni yksin. Elämä yllättää ja eteeni tulla tupsahti ihana mies, toki ensin ajatukseni oli vain nauttia läheisyydestä (ts. s@eksistä). Siitä kun olin edellisen kerran tutustunut "uuteen" mieheen oli meinaan aika hempskutin kauan. Ilmoitin miehelle heti, että en osaa tätä tapailua enkä osaa mitään pelailua. No, nyt on reilu vuosi oltu yhdessä.
Ei tarvitse. Aloin otsikon perusteella jo käymään läpi mielessäni lautapelit, peliohjaimet, jääkiekkopelit, penkkiurheilun ja korttipelit. Huh.
Me pelataan miehen kanssa aina shakkia, kumpikin voittaa vuorotellen.
Up