Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miesten kanssa pelata pelejä?

Vierailija
15.05.2024 |

Ei olla aina saavutettavissa tai ei vastaa heti viestiin tai aina ei tapaaminen sovi. Miten te teette? Tuntuu hankalalta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelannut ja ehkä siksi olen sinkkuna pysynytkin. En jaksa mitään leikkejä. Niille jotka ei kiinnosta olen huonosti saavutettavissa ja nihkeä ja he sitten jahtaavat. Jos olen kiinnostunut ollut ja näyttänyt sen, miehet ovat alkaneet heti leikkiä vaikeastitavoitettavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehet ihan liian yksinkertaisia peleihin.

Vierailija
4/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää pelata Blokusta

Vierailija
5/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta leikit ja jos toinen osapuoli alkaa leikkiä niin homma loppuu seinään. 

Vierailija
6/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelejä? Räsypokka on hyvä peli tai Pokemons.

Vierailija
7/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanhoja kunnon sellaisia: kirkonrottaa, nurkkahörriä, kymmentä lautatikkua, väristä, peilistä, polttopalloa, m.us.tan miehen pelkuuta

Vierailija
8/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pelejä! Mitä ne on - en edes tiedä!

Vierailija
9/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä aina olekaan saavutettavissa, eikä aina tapaaminen sovi. Ihan normaalia elämää, ei mitään pelejä.

Vierailija
10/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousu on hyvä korttipeli. Ensin pitää vaan sopia säännöt, niitä kun on niin monenlaisia eri versioita.

Vierailija
11/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pelannut ja ehkä siksi olen sinkkuna pysynytkin. En jaksa mitään leikkejä. Niille jotka ei kiinnosta olen huonosti saavutettavissa ja nihkeä ja he sitten jahtaavat. Jos olen kiinnostunut ollut ja näyttänyt sen, miehet ovat alkaneet heti leikkiä vaikeastitavoitettavaa. 

Mulla sama kokemus

Ap

Vierailija
12/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa kannattaa usein pelata nk. pip-pelejä. Pip-pelien pelaaminen on yleensä tapa päästä miehen sydämeen!

Vierailija
13/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet pelaa mitään pelejä, ne saattavat burgeroida.

Vierailija
14/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Afrikan tähteä ja Kimbleä.

Vierailija
15/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus

Ap

Tämähän se. Huomannut kyllä molempien sukupuolten osallistuvan tähän. Aika naurettavaa ja alentavaa käyttäytymistä.

Vierailija
16/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva jos nainen pelais mun kanssa super mariota 👍

Vierailija
17/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pelaileva mies

Vierailija
18/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni jätti minut yhteisen 30 vuoden jälkeen niin ajattelin kyllä viettää loppuelämäni yksin. Elämä yllättää ja eteeni tulla tupsahti ihana mies, toki ensin ajatukseni oli vain nauttia läheisyydestä (ts. s@eksistä). Siitä kun olin edellisen kerran tutustunut "uuteen" mieheen oli meinaan aika hempskutin kauan. Ilmoitin miehelle heti, että en osaa tätä tapailua enkä osaa mitään pelailua. No, nyt on reilu vuosi oltu yhdessä.

Vierailija
19/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Aloin otsikon perusteella jo käymään läpi mielessäni lautapelit, peliohjaimet, jääkiekkopelit, penkkiurheilun ja korttipelit. Huh.

Vierailija
20/20 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelataan miehen kanssa aina shakkia, kumpikin voittaa vuorotellen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän