Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tasoiseni nainen ei koskaan saa niitä miehiä, joihin ihastuu :(

Vierailija
28.04.2016 |

Ihastun erilaisiin miehiin. Fiksuihin, hauskoihin, komeisiin, taviksiin, pitkiin, pätkiin, urheilullisiin, sohvaperunoihin... Ongelma on, että miehet ovat aina ns. parempaa tasoa kuin minä. Itse en ole kovin hääppönen. Olen koulutettu, fiksu, sosiaalinen, aktiivinen ja mukava tyyppi, mutta pärstävärkki ei ole kummoinen ja ylipainoakin löytyy reippaasti. Poikkeuksetta ihastukseni kohteet eivät vastaa tunteisiini, ja tunnen itseni lähinnä idiotiiksi ihastuessani sellaisiin miehiin, joita en voisi koskaan saada.

Miksen koskaan voi ihastua tasoiseeni mieheen? :( Onko kellään muulla tätä ongelmaa?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma :( ihastun aina niihin kaikkein komeimpiin miehiin, vaikka itse olen max 6 ulkonäöllisesti. Seksiä saan heiltä mutta parisuhteeseen en kelpaa.

vähän samoin minulla, enkä oikein tajua, miksi se on juuri näin päin. Miksi ei niin hyvännäköinen kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen? Eikö sen luulisi olevan juuri toisin päin, että jos panoseuraa etsitään, niin katsotaan ensisijaisesti sitä ulkonäköä ja että vähemmän nättejä ei edes siinä mielessä lähestytä?

Olisiko se niin mahdotonta, että mies pitää nättinä omasta näkemyksestänne huolimatta, mutta teillä on jokin vamma (pinnallisuus, ulkonäköangsti, ärsyttävyys, tyhmyys), joka estää seurustelun?

Itselläni ainakin käynyt monta kertaa niin, että mies on tehnyt heti alussa selväksi, ettei hän ole minusta kiinnostunut kuin panomielessä. Ei ole vielä siinä vaiheessa voinut kovinkaan kummoisia arvioita ehtinyt tekemään, miten pinnallinen, tyhmä tai ärsyttävä olen, kun ei olla edes ehditty juttelemaan säätä kummemmista asioista.

Vierailija
62/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset millaisiin miehiin te ihastutte? Kroppa, ikä, koulutus, ammatti... jotain pientä infoa.

Itsellä on jotenkin aina viehättänyt semmoinen, ei niin treenattu kroppa miehellä. En innostu pumpatuista, liian sporttisista tyypeistä. Joko se isi-maha, tai sitten semmoinen hoikka tyyppi.:D Tulee jotenkin turvallinen ja mukava olo. Liekö jotain omaa ennakkoluuloa sitten, mutta kun en itse ole kiinnostunut urheilusta..

Iällä ei ole väliä, eikä koulutuksella. Kuitenkin on hyvä, että jotain on korvien välissä. Omia ajatuksia ja mielipiteitä. Että voidaan keskustella asioista. Ja on ihanaa nähdä, että mies on oikeasti kiinnostunut jostain asiasta, kuten rakkaasta harrastuksesta. Kunhan ei siis mene siihen, että kaikki illat menee siinä sitten.:D Huumorintaju miehessä on mulle tosi tärkeä juttu, kun itse tapaan laukoa tosi huonoja vitsejä. (internet on tuhonnut mieleni) Onneksi tuolla nykyisellä on just yhtä "huono" huumorintaju. Puujalat lentelee ja hauskaa on.:)

tv. 46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vähän vastaava ongelma. Olen komea ja fiksu mies, mutta pitkäaikaistyötön, joten oikein mitään ei ole tarjolla... Kyllä ne hyvännäköiset naiset aluksi kiinnostuu, mutta eipä se kauaa kestä kun tulee ilmi, etten tee rahaa. Ikää on jo 33, ei tässä varmaan koskaan pääse koskettamaan nuorehkoa ja sievää naista. :( Elämä valuu ohi.

Vastaus "ongelmaasi" paljastuu tuosta viimeisestä lauseesta. Jahtaat niitä parikymppisiä keijukaisia, joita kaikki muutkin miehet havittelevat. Kokeilepa itsesi ikäisiä vaihteeksi.

"Nuorehko" kuulostaa minusta 25-35 -vuotiaalta. "Nuori" olisi ollut ihan eri asia.

Vierailija
64/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma :( ihastun aina niihin kaikkein komeimpiin miehiin, vaikka itse olen max 6 ulkonäöllisesti. Seksiä saan heiltä mutta parisuhteeseen en kelpaa.

vähän samoin minulla, enkä oikein tajua, miksi se on juuri näin päin. Miksi ei niin hyvännäköinen kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen? Eikö sen luulisi olevan juuri toisin päin, että jos panoseuraa etsitään, niin katsotaan ensisijaisesti sitä ulkonäköä ja että vähemmän nättejä ei edes siinä mielessä lähestytä?

Olisiko se niin mahdotonta, että mies pitää nättinä omasta näkemyksestänne huolimatta, mutta teillä on jokin vamma (pinnallisuus, ulkonäköangsti, ärsyttävyys, tyhmyys), joka estää seurustelun?

Itselläni ainakin käynyt monta kertaa niin, että mies on tehnyt heti alussa selväksi, ettei hän ole minusta kiinnostunut kuin panomielessä. Ei ole vielä siinä vaiheessa voinut kovinkaan kummoisia arvioita ehtinyt tekemään, miten pinnallinen, tyhmä tai ärsyttävä olen, kun ei olla edes ehditty juttelemaan säätä kummemmista asioista.

Ehkä mies ei yleisestikään halua parisuhdetta siinä tilanteessa?

Vierailija
65/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun kaikenlaisiin miehiin. Itseäni nuorempiin, vanhempiin, partaisiin ja parrattomiin, komeisiin ja hellyttäviin, tukeviin, sporttisiin tai jänteviin. Joku on ollut traktorikuski ja toinen kahden alan tohtori.

Jossain siellä se on, kauniiden silmien ja ihanan hymyn välimaastossa se salaisuus.

Vierailija
66/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset millaisiin miehiin te ihastutte? Kroppa, ikä, koulutus, ammatti... jotain pientä infoa.

Ihan laidasta laitaan. Olen ihastunut lihaviin, laihoihin, pitkiin, lyhyisiin, rumiin, komeisiin, kauniisiin, vanhoihin, nuoriin, tummiin, vaaleisiin, karvaisiin, karvattomiin, rikkaisiin, köyhiin, duunareihin, akateemisiin, työttömiin, työnarkomaaneihin, kusipäihin, ylikiltteihin, jne. Yhdistävänä tekijänä ihastuksen kohteissani on kuitenkin tietynlainen huumorintaju, älykkyys, nokkeluus ja itsevarmuus.

Listani kuulostaa siltä, että olen ihastunut elämäni aikana monta kymmentä kertaa. Ei nyt sentään kuitenkaan. :D En viitsi enää muokata tekstiäni, mutta kaiken ei tarvisi olla monikossa ja moniin ihastuksiini on sopinut useat luettelemistani ominaisuuksista.

T. 51

Vierailija
67/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen juurikin tuota mieltä, että panoseuraa, ja oikeastaan mitä tahansa seuraa etsiessä myös ulkonäön pitää miellyttää. Ehkä joillekin miehille sitten riittää vähempikin pelkkään kassien tyhjentämiseen.

Vierailija
68/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tokihan näitäkin on, mutta minun kohdallani on ollut myös näitä, jotka seurustelevat parin kuukauden kuluttua tai valittavat tuttavilleen kun eivät löydä seurustelukumppania. Yksikin mies lakkasi yhteydenpidon seksin jälkeen ja sitten fb:ssä kuitenkin linkitteli juttuja, joissa puhuttiin pariutumisen vaikeudesta.

Vierailija
69/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Laihduta. Miehelle ei ole noloa esiintyä 'ruman' naisen kanssa mutta lihavan naisen kanssa kyllä.

Miksi ihmeessä lihavan naisen kanssa esiintyminen on noloa? Ja miksi sitten ruman naisen kanssa esiintyminen ei ole?

Vierailija
70/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tavallisia naisia pidetään helppoina. Minulle on tehty suoria ja tökeröitä ehdotteluja jo heti alkuvaiheissa, kun kuuntelen kauniiden naispuolisten ystävieni kertomuksia heillä ei ole vastaavia kokemuksia lainkaan.

Vierailija
71/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa joo ja laihdutus ei auttanut. Edelleen hoikkana naisena sama ongelma.

Kauneinta ja viehättävintä on kun ihminen on sinut itsensä kanssa, huono itsetunto on turn off oli kuinka kaunis tahansa.

Mistä päättelet, että minulla ei olisi hyvä itsetunto? Olen vain realisti: ei vientiä edes hoikkana, en ole kelpaava tai mielenkiintoinen nainen.

Vierailija
72/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään kaunotar. Mieheni on todella komea. Ja hän on se, joka ensin ihastui. Hänen exänsä ovat todella kauniita myös. Joskus mietin olenko jotenkin luulemaani kauniimpi, mutta sitten katson peiliin. Ei ole koskaan ollut ongelmia miesten kanssa saada juuri häntä kenet haluan. Mutten koskaan naisten suusta ole kuullut kehuja ulkonäöstäni, paitsi sukulaisilta ja yhdeltä kaverilta, vaikka aivan yleisesti ystäväpiirissäni naiset toisiaan kehuvat. Voiko olla yleisesti miesten mielestä kaunis vaikkei naisten mielestä olisikaan? Ja sama toiste päin?

Vierailija
73/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on useampaan kertaan jo alusta lähtien otettu vain seksiseuraksi kelpaavaan osioon, myöhemmin paljastuu että mies onkin suhteessa parin viikon jälkeen tai on jopa useampia naisia, joista on kiinnostunut. Mies voi etsiä seksiä tosilta naisilta ja toisilta parisuhdetta.

Vierailija
74/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololololoo.

????

Kyllä tää on aivan todellista totta joillekin ihmisille.

Syy on ihan oma. Jos sinulle ei kelpaa ne miehet jotka sinusta olisi kiinnostunut niin lopeta valittaminen.

Mistä hemmetistä jotkut on saanut päähänsä että jos ihastuu määrätynlaisiin ihmisiin niin sitten heidän pitäisi olla kiinnostuneita sinusta. Sitten vielä sanotaan että miehet on pinnallisia.

Vierailija
75/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololololoo.

????

Kyllä tää on aivan todellista totta joillekin ihmisille.

Syy on ihan oma. Jos sinulle ei kelpaa ne miehet jotka sinusta olisi kiinnostunut niin lopeta valittaminen.

Mistä hemmetistä jotkut on saanut päähänsä että jos ihastuu määrätynlaisiin ihmisiin niin sitten heidän pitäisi olla kiinnostuneita sinusta. Sitten vielä sanotaan että miehet on pinnallisia.

Et siis lukenut edes aloitusta. Lue se ajatuksella uudelleen ja yritä kommentoida paremmilla tiedoilla.

Vierailija
76/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikään kaunotar. Mieheni on todella komea. Ja hän on se, joka ensin ihastui. Hänen exänsä ovat todella kauniita myös. Joskus mietin olenko jotenkin luulemaani kauniimpi, mutta sitten katson peiliin. Ei ole koskaan ollut ongelmia miesten kanssa saada juuri häntä kenet haluan. Mutten koskaan naisten suusta ole kuullut kehuja ulkonäöstäni, paitsi sukulaisilta ja yhdeltä kaverilta, vaikka aivan yleisesti ystäväpiirissäni naiset toisiaan kehuvat. Voiko olla yleisesti miesten mielestä kaunis vaikkei naisten mielestä olisikaan? Ja sama toiste päin?

Aika usein se niin onkin, että miesten mielestä kaunis ei ole naisten mielestä kaunis. Naiset tykkäävät symmetrisistä, aikuisen naisen näköisistä, semimaskuliinisista ja kovan ilmeen mallinukeista, miehet persoonallisista ja kiltin näköisistä kasvoista, joissa on kuitenkin feminiiniset piirteet ja jotka näyttävät ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
77/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kelvannut seksisuhteeseen enkä parisuhteeseen itseäni rumemmille miehille. Voin kertoa, että itsetunto on aika olematon sen jälkeen kun saa pakit rumalta mieheltä :(

No haluaisitko itse miehen, joka pitää sua rumana?

En tietenkään, mutta enhän minä miehen aitoa mielipidettä tiennyt ennen kuin mies kuukausien seksisuhteen/jonkinlaisen tapailun päätteeksi katsoi asiakseen kertoa miten epäviehättävänä minua koko ajan on pitänyt eikä voisi harkita vakavampaa suhdetta. Seksi silti kelpasi, osa miehistä on vaan käsittämättömän epätoivoisia...

Eli mies piti sua rumana ja sä pidit miestä rumana? :D hyvä aloitus parisuhteelle

Onko siis ruman naisen vika kun tulee vedätetyksi?

Hyvin menee sinulla päättely taas kun et ota huomioon, että kenties se nainen välitti miehestä kokonaisuudessaan ja oli aidosti ihastunut, siitäkin huolimatta ettei pitänyt miestä komeana.

Jos ikinä saisin tietää että nainen pitää minua rumana niin jättäisin hänet välittömästi. 

Oli kyse sitten tapailusta, seurustelusta tai vaikka avioliitosta.

Vierailija
78/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kelvannut seksisuhteeseen enkä parisuhteeseen itseäni rumemmille miehille. Voin kertoa, että itsetunto on aika olematon sen jälkeen kun saa pakit rumalta mieheltä :(

No haluaisitko itse miehen, joka pitää sua rumana?

En tietenkään, mutta enhän minä miehen aitoa mielipidettä tiennyt ennen kuin mies kuukausien seksisuhteen/jonkinlaisen tapailun päätteeksi katsoi asiakseen kertoa miten epäviehättävänä minua koko ajan on pitänyt eikä voisi harkita vakavampaa suhdetta. Seksi silti kelpasi, osa miehistä on vaan käsittämättömän epätoivoisia...

Eli mies piti sua rumana ja sä pidit miestä rumana? :D hyvä aloitus parisuhteelle

Onko siis ruman naisen vika kun tulee vedätetyksi?

Hyvin menee sinulla päättely taas kun et ota huomioon, että kenties se nainen välitti miehestä kokonaisuudessaan ja oli aidosti ihastunut, siitäkin huolimatta ettei pitänyt miestä komeana.

Jos ikinä saisin tietää että nainen pitää minua rumana niin jättäisin hänet välittömästi. 

Oli kyse sitten tapailusta, seurustelusta tai vaikka avioliitosta.

Vapaa maa!

Vierailija
79/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kannattaa avata säästötili nenäleikkausta ja silikoneja varten.

Vierailija
80/157 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei muutaman vatsanseudun lisäkilon takia ole tarvinnut mitään rasvaimuja miettiä, kun aina vaatteita pukiessa jos mies sattuu huoneeseen, niin se jää katsomaan ja sanoo, ettei sun kyllä tarttis pukea ollenkaan.^^ Ehkä on vielä "kuherruskuukausivaihe", mutta who cares?