Miksi Hämeenlinna on niin tylsä paikka?
Sijainti ei voisi olla keskeisempi, keskusta on kaunis ja silti täällä ei ole mitään eikä tapahdu mitään.
Kommentit (16)
Keskustaa ei käytännössä enää ole ollut sen jälkeen kun tuli Goodman
Mitä sä haluaisit että olisi ja tapahtuisi?
Sijainti kiinnostaisi. Mutta mitään ei ole jäänyt mieleen, kun siellä käynyt. Sama fiilis Lahdesta.
Hämeenlinnan kaupunkisuunnittelu (tai pikemminkin sellaisen puuttuminen) on kyl jännä. Onko olemassa mitään muuta kaupunkia, missä juna-asema sijaitsee kilsan päässä keskustasta ja aseman ympäristössä ei ole käytännössä mitään palveluja? Miten toi on edes mahdollista?
Miksi muiden pitäisi järjestää tapahtumia? Aika paljonhan täällä kesän aikana tapahtuu, mutta itse niitä välttelen.
Villi idea ap, ala itse järjestää. Lopeta passiivinen kuluttaminen ja järjestä itse muillekin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinnan kaupunkisuunnittelu (tai pikemminkin sellaisen puuttuminen) on kyl jännä. Onko olemassa mitään muuta kaupunkia, missä juna-asema sijaitsee kilsan päässä keskustasta ja aseman ympäristössä ei ole käytännössä mitään palveluja? Miten toi on edes mahdollista?
Kilometri? No vaikka Joensuu.
Vierailija kirjoitti:
Lisää maamuja?
Siksiköhän itse linnaakaan ei kukaan viitsinyt koskaan puolustaa vaan se annettiin taisteluitta viholliselle ??
Johtuu ehkä siitä, kun Sirpa Pietikäinen on kotoisin sieltä.
AutistiseIta ne vaikuttaa. Olisiko sisäsiittoisuutta tavallista enemmän. Aina naitu naapurista lähin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää maamuja?
Niistä ei varsinaisesti ole puutetta iltaisin klo 18:00 jälkeen. He ovat iltaisin ainoita keskustassa kävellen liikkeellä olijoita. Tosin ei heidänkään keskuudessa juuri mitään tapahdu, kävelevät vaan ympäriinsä ja puhuvat puhelimiinsa näköpuheluita.
Kävin just HML:ssa. Linnassa, Aulangolla ja monella hyvällä kirppiksellä! Vankilamuseo jäi toiseen kertaan. Kivaa oli. Tylsillä on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt koskaan kotilähiötä kauempana. Suomessa on muutama iso kaupunki jossa asema osuu keskustaan. Muissa isoissa on syrjässä. Raiteet on hankala saada torin varteen.
No sehän tässä juuri on parasta. Rauha, ei tapahdu mitään. (Ja sitäpaitsi ihan koko ajan tapahtuu jotain turhanpäiväistä, mutta ne on hyvin välteltävissä kun pysyy kotonaan).