Löysin Tinderistä itselleni vakipanon
25-vuotia YH-äiti. Ihan nätti. Käyn viikonloppuisin paneskelemassa, kun lapsi on muualla. Itse olen 39-vee setämies. Mutta en seurustella haluaisikaan. Tämä on hyvä diili.
Kommentit (33)
Ole varovainen. Muista käyttää kumia, vaikka sanoisi syövänsa pillereitä tai huomaat kohta olevasi isukki. Yh:t etsii yleensä kuitenkin loppupelussä elättäjää ja isukkia lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen. Muista käyttää kumia, vaikka sanoisi syövänsa pillereitä tai huomaat kohta olevasi isukki. Yh:t etsii yleensä kuitenkin loppupelussä elättäjää ja isukkia lapsille.
Tottakai olen käyttänyt kumia. Naisella on ilmeisesti joskus välillä muitakin panoja, mikä ei haittaa, koska ei ole mun nainen. Mutta ylläriä tai tauteja en tod. kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kerroit tämän. Mitä haet
Ei se tule vastaamaan tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko?
Tottakai. Täytyyhän sitä herrasmiehen "täysi palvelu" tälläisessä diilissä antaa.
Vierailija kirjoitti:
AV mammat kateelliseksi.
Kiva! Kerro vielä, että mitä erikoista? Minulla on tinderistä useampia fuckbuddyja.
N18
Sinulla ei ollut ketään muuta, kenelle kertoa, joten halusit jakaa asian anonyymien virtuaalipersoonien kanssa? So sad.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ollut ketään muuta, kenelle kertoa, joten halusit jakaa asian anonyymien virtuaalipersoonien kanssa? So sad.
Tottakai olen kavereille kehuskellut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoletko?
Tottakai. Täytyyhän sitä herrasmiehen "täysi palvelu" tälläisessä diilissä antaa.
Pisteet sulle, itse en nuolisi. En myöskään ravintolassa käytä edelliseen asiakkaan aterimia.
Mä löysin tinderistä ihanan miehen jonka kanssa muutettiin yhteen vähän aikaa sitten. Hyvä diili.
Vierailija kirjoitti:
Kiva! Kerro vielä, että mitä erikoista? Minulla on tinderistä useampia fuckbuddyja.
N18
Mitä ihmettä tuossa on? Se olisi erikoista, jos et naisena fuckbuddyjä saisi.
Mullakin tinderistä ollut joskus fuckbuddy, nykyiseni löysin alastomasta suomesta 😉 T. N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV mammat kateelliseksi.
Ööö... mutta kun en edes haluaisi 25-vuotiasta yh-äitiä vakipanoksi.
t. AV mamma
Mielenkiintoisen keskusteluaiheen tästä tekee se, että...?