Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
601/704 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kokeilla Zadaata ilmaiseksi niin koodilla IN3106 saat ensimmäisen toimituksen 0€. Promokoodin voi lunastaa omassa profiilissa: avaa asetukset (eli se ratas pylpyrä siinä oman nimesi oikealla puolella) ja mene kohtaan "Lisää promokoodi" 😊

Vierailija
602/704 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus LP71144 ensimmäiseen tilaukseesi🤩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/704 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla LP71144 ilmainen toimitus🥳😊

Vierailija
604/704 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tästä aiheesta uuden ketjunkin, mutta ei tullut mitään vastauksia... niin löysin sitten tällaisen megaketjun. Tietäisikö täällä joku?

Olen siis Zadaan uusi käyttäjä, vasta eilen latasin koko appin. Mutta aloin ihmetellä, miksi ihmeessä Zadaa on saanut viimeisen vuoden aikana ihan valtavasti negatiivisia yhden tähden arvosteluja. Ja kaikki siis yhtä tähteä, ei jotain paria tähteä yms. keskiverrompaa. Aiemmin näyttäisin olevan ihan normaaleja arvosteluja, valtaosa positiivisia.

Onko viime vuoden aikana ihan oikeasti tapahtunut jotain mikä on tehnyt appistä käyttökelvottoman, vai onko kenties kyseessä jonkin kilpailijan systemaattinen mustamaalauskampanja? (mikä minulle tuli kyllä mieleen siitä, että kaikki nuo ovat tasaisesti yhtä tähteä, koska yleensä oikeista negatiivisista arvosteluista löytyy välillä kaksikin tähteä)

Mietin siis lähinnä, onko mitään järkeä alkaa edes käyttää Zadaata. Olisi tarkoitus laittaa merkkivaatteita myyntiin. Pohdiskelin tämän ja Tisen välillä.

605/704 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin Zadaasta hyvät kokemukset ostajana mutta nyt uutena myyjänä olen huomannut että rahojen saaminen kestää ehkä hieman turhan kauan. Luvataan että maksusuoritus näkyy pankkitilillä 3-5 pankkipäivän kuluessa kun kauppa on onnistuneesti arvosteltu ja suljettu. Mutta sanoisin että viikko on kuitenkin se realistisin aika minkä joutuu odottamaan että rahat saapuvat tilille.

Vierailija
606/704 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin tästä aiheesta uuden ketjunkin, mutta ei tullut mitään vastauksia... niin löysin sitten tällaisen megaketjun. Tietäisikö täällä joku?

Olen siis Zadaan uusi käyttäjä, vasta eilen latasin koko appin. Mutta aloin ihmetellä, miksi ihmeessä Zadaa on saanut viimeisen vuoden aikana ihan valtavasti negatiivisia yhden tähden arvosteluja. Ja kaikki siis yhtä tähteä, ei jotain paria tähteä yms. keskiverrompaa. Aiemmin näyttäisin olevan ihan normaaleja arvosteluja, valtaosa positiivisia.

Onko viime vuoden aikana ihan oikeasti tapahtunut jotain mikä on tehnyt appistä käyttökelvottoman, vai onko kenties kyseessä jonkin kilpailijan systemaattinen mustamaalauskampanja? (mikä minulle tuli kyllä mieleen siitä, että kaikki nuo ovat tasaisesti yhtä tähteä, koska yleensä oikeista negatiivisista arvosteluista löytyy välillä kaksikin tähteä)

Mietin siis lähinnä, onko mitään järkeä alkaa edes käyttää Zadaata. Olisi tarkoitus laittaa merkkivaatteita myyntiin. Pohdiskelin tämän ja Tisen välillä.

Olen käyttänyt Zadaata ihan alusta lähtien, mutta viimeiset 2 vuotta ovat olleet myynnin osalta yhtä tuskaa. Varaudu siis pitkään myyntiaikaan. Ei auta edes hinnanpudottaminen sillä sopivaa ostajakuntaa ei näytä olevan. Lisäksi moni hyvä ominaisuus kuten ilmoitus siitä että myyjä alentanut hintaa, on poistunut. Postimaksut ovat inhimilliset jos tuotekin on arvokkaampi kuin 5-10e. Asiakaspalvelu on surkeaa ja yhä useammin viesteihin vastataan vain englanniksi. Ostan itse nykyään vain harkiten ja lähinnä uutta tavaraa.

Vierailija
607/704 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla KM68163

Vierailija
608/704 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen koodi tilaukseesi: KR7319

Vierailija
609/704 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koodilla AS4650 myös ilmainen toimitus!! Käytä tätä pliis niin mäkin saan mun tänhetkisen unelmapaidan ostettua

Vierailija
610/704 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla NA1699 ilmainen toimitus

Vierailija
611/704 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin täältä saadun koodin joten käyttäkää pliis mub: KR7319.

Itse olen vasta pari viikkoa käyttänyt sovellusta. Mitään en ole vielä saanut myytyä. Porukka vain tykkäilee tuotteista eikä osta mitään. Saakohan tuolla ollenkaan myytyä mitään. Jotenkin tuntuu että tuotteita on niin paljon että taitaa hukkua sinne joukkoon.

Missä muualla kannattaisi kokeilla myydä naisten ja lasten vaatteita?

Vierailija
612/704 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää ilmainen toimitus koodilla JE61483, jos innostuttu tilaamaan

Vierailija
613/704 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla VM8571 📦

Vierailija
614/704 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla SH2177 ilmainen toimitus! :-)

Vierailija
615/704 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttänyt zaadata nyt pari vuotta ja en kyllä oo viimeisen vuoden aikana huomannut mitään suuria muutoksia huonompaan suuntaan. Toki kuten moni on sanonut vaatteita on vaikea saada myydyksi ellei kyseessä ole merkkituotteita, mutta sehän nyt johtuu siitä että käytettyjen vaatteiden tarjontaa vaan on suunnattomasti. Kaikki haluaa eroon vaatekaapin jämistä. Peruskauppojen tusinatavaralla ei ole edes uutena suuresti arvoa puhumattakaan käytettynä. Siinä mielessä yksi miinus zadaalle on se, että tuotteiden minimimyyntihinta on 5€. Ei kovin moni tahdo ostaa mitään perustoppeja vitosella ja sit vielä vitosen postukuluja. Zadaassa tosin on se hyvä puoli että samalta myyjältä saa kerralla ostettua samoilla postikuluilla useamman tuotteen.

Vierailija
616/704 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TN7521 ilmainen toimitus 🌸

Vierailija
617/704 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt viimeaikoina ja tykännyt kyllä! Hyvin toimii kaupankäynti🤩 mun mielestä helppo ja mukava käyttää, verrattuna muihin vastaaviin.

Ja tässä Ilmainen toimitus Zadaa tilaukseen 💖koodilla

SS68943

✨Tai käytä linkkiä✨

https://zadaa.co/promocode/SS68943

Oma profiili > ASETUKSET (rataksen symboli)

> Lisää promokoodi

Ja kassalla ollessasi klikkaa kihdasta tokenit ja krediiti > rastita kohta: käytä alennus

Saa jakaa😊 Olen kiitollinen😍

Ihania shoppailu hetkiä💖

Vierailija
618/704 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla LV8491 ilmainen toimitus. Voit lunastaa koodin menemällä omaan profiiliin -> klikkaa asetukset-kuvaketta (rataksen kuva) -> lisää promokoodi.

Kassalla voit käyttää koodin kohdasta Tokenit & kreditit.

Kiitos jos käytät koodia ja mukavaa kevättä! 😊

Vierailija
619/704 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Zadaasta poistuisivat halpismerkit sotkemasta muuten hyvää sovellusta. Monet livekirppisliikkeetkään eivät ota enää myyntiin mm Primark, Shein, Cubus, New Yorker ym halppismerkkejä, joiden jälleenmyyntiarvo on nolla. Zadaassa tuotteista maksetaan provikkaa, joten halppismerkit voisi jättää täysin pois. Näihän se alkuvuosina olikin ja Zadaata mainostettiin jopa eettisen ja vastuullisesti tuotettujen tuotteiden myyntipaikkana. Viikottain oli mm suomalaisten suunnittelijoiden omia showroom:a ym. Sinänsä nykysovellus onkin muisto vain entisestä.

Itse olen myynnyt arvokkaita uusia tai vähän käytettyjä merkkituotteita ja palvelu toimii silloin hyvin. Melko anonyyminä saa myydä ja paketin lähetys on toiminut aina moitteettomasti omalla kohdallani. Arvokkailla tuotteita sillä kuuluisalla takaisinmaksuturvalla on silloin merkitystä jos esim myyjä ei toimittaisikaan tuotetta tai ostaja ei lunastaisi tuotetta. Toimituskulut 4,99e Matkahuollon normaalista toimituksesta, oli paketin koko mikä tahansa, on naurettavan halpa.

Miinusta tulee rajallisesta kuvien määrästä ja sovelluksen jatkuvista bugeista.

Vierailija
620/704 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RP3006 koodilla ilmainen toimitus.