Zadaa -kokemuksia?
Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?
Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?
Kommentit (704)
Koodilla RR93632 ilmanen toimitus Zadaa:ssa 🤩😍
Koodilla SF67498 ilmainen toimitus :)
Koodilla AL1350 ilmainen toimitus ekaan tilaukseen! 😻
Ilmainen toimitus koodilla HE5652
Koodilla SS40680 ilmainen toimitus. Voit lunastaa koodin menemällä omaan profiiliin -> klikkaa asetukset-kuvaketta (rataksen kuva) -> lisää promokoodi.
Kassalla voit käyttää koodin kohdasta Tokenit & kreditit.
😊
Jos haluaa kokeilla Zadaata ilmaiseksi niin koodilla IN3106 saat ensimmäisen toimituksen 0. Promokoodin voi lunastaa omassa profiilissa: avaa asetukset (eli se ratas pylpyrä siinä oman nimesi oikealla puolella) ja mene kohtaan "Lisää promokoodi" :)
Saat koodilla AL1350 ekaan tilaukseen ilmaisen toimituksen! 😎
Saat koodilla HH5443 ilmaisen toimituksen!
Ilmainen toimitus koodilla KM68163
Onko kenelläkään kokemuksia Zadaan uudesta Zadaa+ -palvelusta maksavana asiakkaana ? Kannattaako ostaa palvelu ja maksaa siitä nyt tarjouksena 5e/kk (12kk:n sopimuksella) ? Normaalisti näyttäisi olevan 9,98e/kk.
Itse ostan Zadaasta vain harkiten ja harvakseltaan (muutaman kerran vuodessa), joten tuntuu turhalta ostaa palvelua esim vain ilmaisten postikulujen vuoksi (kun yli 10 euron tuote kyseessä).
Tällä promokoodilla saa Zadaassa ilmaisen toimituksen! MS2256🌞
Koodilla RH2323 ilmainen toimitus! :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemuksia Zadaan uudesta Zadaa+ -palvelusta maksavana asiakkaana ? Kannattaako ostaa palvelu ja maksaa siitä nyt tarjouksena 5e/kk (12kk:n sopimuksella) ? Normaalisti näyttäisi olevan 9,98e/kk.
Itse ostan Zadaasta vain harkiten ja harvakseltaan (muutaman kerran vuodessa), joten tuntuu turhalta ostaa palvelua esim vain ilmaisten postikulujen vuoksi (kun yli 10 euron tuote kyseessä).
Mistä löysin tämän? Zadaassa lukee että palvelu on tällä hetkellä käytössä vain kutsuvieraille :/
? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysin tämän? Zadaassa lukee että palvelu on tällä hetkellä käytössä vain kutsuvieraille :/
? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Osa Zadaa myyjistä jakaa kutsuja joilla saa ostaa tuon palvelun itselleen. Halvimmillaan on n. 4.99/kk ja kalleimmillaan yli 13e/kk. Luottokortilta veloitus joka kk. Itse olen saanut jo kaksi kutsua (lähinnä myyjien instan kautta) mutta en ole tarjouksiin tarttunut.
Zadaa+ palvelu on vain yritys saada käyttäjät maksamaan sovelluksen käytöstä joka kuukausi. Lisäksi se kannustaa lisäämään turhaa kuluttamista/shoppailua joka ei ole eettisesti hyvä asia. Olivat ostettavat tuotteet käytettyjä tai ei.
Kauanko menee että raha on myyjän tilillä? Kokemuksia?
Viisi pankkipäivää (arkipäivää) menee että rahat tilillä siitä kun kauppa saatettu päätökseen.
Olen myös huomannut, ettei tavara liiku samalla lailla zadaassa kuin pari vuotta sitten, vaikka kuinka alentaisi hintoja... Mutta nyt olen jo alkanut miettiä, että myykö kukaan siellä edes tosissaan mitään. Nyt jo useamman kerran jäänyt ostamani paketti toimittamatta. Enkä usko, että myyjä ei olisi ostoa huomannut, kun zadaalta tulee kuitenkin useampi toimituskehotus päivien kuluessa. Nykyäänhän myös näkee suunnilleen, milloin myyjä on ollut viimeksi paikalla. Nytkin odotan yhtä pakettia, kohta varmasti menee myyjälle viimeinen ilmoitus sen lähettämisestä, ja myyjä näkyy olleen pari tuntia sitten aktiivinen sovelluksessa... Ennen myös myyjät lähetteli yksityis-chatteja kun osti tuotteen, nykyään useimmat ei laita mitään viestiä. Jos et pysty syystä tai toisesta toimittaa pakettia, voisit edes ilmoittaa asiasta ostajalle. Ihan sama mikä syy on. Nyt sitten vaan pidetään "hullua jännityksessä", että tuleeko se paketti ikinä... Aiemmin jopa myyjältä kysyin onko hän lähettämässä tuotteen, kun oli chatissa siis heti oston jälkeen laittanut viestin lähettävänsä tuotteen seuraavana päivänä, vaan enpä saanut ikinä vastausta enkä pakettia.
Koodilla KL1051 saa tokenin, jolla saa ilmaisen toimituksen!🥰