Zadaa -kokemuksia?
Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?
Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?
Kommentit (704)
Miksi ihmeessä siellä jotkut myy puoliksi käytettyjä suihkugeelejä?
Millaisia kokemuksia teillä on tästä appista?
Meneekö hyvin vaatteita kaupaksi?
Mietin maksaako vaivan alkaa kuvaamaan ja laittamaan.
Ei mene kaupaksi, hyvä jos yhden rätin saa kuukaudessa myytyä. Ihmiset vaan tykkäilevät tuotteista mutta kukaan ei osta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kokemuksia teillä on tästä appista?
Meneekö hyvin vaatteita kaupaksi?
Mietin maksaako vaivan alkaa kuvaamaan ja laittamaan.
Olen saanut itse kaikki sinne laittamani vaatteet myytyä. Ne ovat kyllä olleet alunperin kalliita merkkituotteita, mitkä olen myynyt todella halvalla kun haluan niistä vain eroon enkä jaksa pitää niitä kuukausikaupalla missään esillä. Itselleni toimiva myyntipaikka, mutta ei siellä mitenkään nopeasti tienaamaan pääse. Pidän sen tuomasta suht anonyymista suojasta kun ostajalle ei tarvitse antaa omia yhteystietoja.
Koodilla HE5652 ilmainen toimitus!
Koodilla AM60775 ilmainen toimitus❤️
Ilmainen toimitus koodilla TA1199
No oli huono kokemus.
Mulla oli ostoskorissa yksi vaate, johon tein tarjouksen. Ei mitään vastausta myyjältä viikkoon. No ajattelin että ostan sen silti. Kun vahvistin maksua tuli error että se ei ole enää myynnissä. Mutta se oli kyllä ihan mun ostoskorissa ja sitä kautta pääsin sitä katsomaan. Myyjän profiilissa se ei näkynyt enää kun katsoin.
Ja siis, jos mulla on ollut korissa joku tavara mitä olen vielä miettinyt, niin siihen on tullut ilmoitus että 'myyty' jos joku on sen ostanut sillä aikaa kun mietin. Samoin jos hinta on muuttunut olen saanut ilmoituksen. En ymmärrä mihin tuo hävisi. Ei väkisin :D
Kukaan ei osta mitään, merkkailee vain sydämiä. Tiliä ei voi myöskään poistaa itse: vaikka profiilissa on "delete profile"-nappi, sitä painamalla ei voi poistaa tiliään, vaan tulee vain pop-up-ikkuna joka kehottaa laittamaan sähköpostia asiakaspalveluun. En suosittele.
Ilmainen toimitus koodilla TK1436❤️
Itse oon nyt melkein vuoden käyttänyt zadaata ja tykkään kyllä. Ostaminen siellä on helppoa ja turvallista. Tykkään myös että samalta myyjältä voi ostaa samaan pakettiin useamman tuotteen toisin kuin esim tisessä. Tällöin viiden euron postikulutkaan ei tunnun niin isoilta. Tosin komppaan aiempia kommentoijia, että monet vaan tykkää tuotteista eikä sitten koskaan osta, eli joskus vaatteiden myynnissä saattaa mennä ikuisuus vaikka tosi halvalla myisikin.
Koodilla MT6785 ilmainen toimitus!
Jos jollakulla on tarvetta niin koodilla AL1350 ilmainen toimitus 😌🌻
Zadaa zadaa robisee, bimbelibom
Zadaa kirjoitti:
Kun painat tuotteessa olevaa sydäntä, se tallentuu profiilisi saved-items osioon. Voit siis painaa sydäntä tuotteissa ja tallentaa ne myöhempää katselua varten, ellei joku osta niitä pois ;)
Ja tosiaan tuotteeseen voi määritellä myös postitushinnan, jolloin sen ostaminen kauempaa on helpompaa.
Miksi suomalaiset sanovat "zadaa" kun alkuperainen ilmaisu englanniksi on tadaa?
Olen käyttänyt zadaata noin kuukkauden. Kaikki ostoihin liittyvä on sujunut todella hyvin. Olen myös muutamia juttuja saanut myytyä.
Kiinnostaisi tietää että kuinka kauan olette myyjänä odotellut rahoja myynneistä. Itselle ei ole pariin viikkoon rahoja näkynyt vaikka luvataan 3-5 päivää.. Montakohan viikkoa tässä joutuu odottelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt zadaata noin kuukkauden. Kaikki ostoihin liittyvä on sujunut todella hyvin. Olen myös muutamia juttuja saanut myytyä.
Kiinnostaisi tietää että kuinka kauan olette myyjänä odotellut rahoja myynneistä. Itselle ei ole pariin viikkoon rahoja näkynyt vaikka luvataan 3-5 päivää.. Montakohan viikkoa tässä joutuu odottelemaan?
Yleensä mennyt noin 5-6 pankkipäivää (siis arkipäiviä) siitä kun arvostelu tehty ja kauppa sulkeutunut.
Koodilla RP5222 ilmainen toimitus!!!😊
Olen myynyt sovelluksessa vaatteitani jo vuosia, mutta nyt viime aikoina ostajat ovat alkaneet pommittamaan tinkausviestejä aivan uudella volyymilla. Toivoisin Zadaalta samanlaista toimintoa mikä on esim Vestiaire collectivessa että et voi tarjota alle 70% hintaa myyjälle lainkaan. Myyn tuotteeni aina todella halvalla muutenkin. :´D