Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
701/704 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

himoshoppaaja kirjoitti:

Itse ainakin kokeili,maksu sujuu vaivatta tälleen ostaessa mutta myynnistä ei oo vielä kokemusta.

Miinus puolia oon huomannu ainaki ite että heittelee noita etusivun tuotteita niinsanotusti seka järjestyksessä, eli uudet ei näy välttämättä ensimmäisenä. Samoin tallennetut tuotteet hyppii välillä pois listoilta.

Hyvä puoli on se että ilmeisesti poistaa näkyvistä myynti ilmon, joten ns. päällekkäis kauppoja ei pääse tapahtumaan. Samoin jos myyjä ei ole laittanut vuorokauden sisään merkintää toimitukseen laitosta sovellus kai muistuttaa siitä myyjää.

Ite ainaki toivosin tohon suomeksi tekstit niin olisi jotenki näppärämpi!

Katotaan mitä sieltä tullee vai tulleeko mittään :D mutta jos kaikki menee niinku on luvattu niin huippu korvike nettikirppareille missä yleensä mennään tarjous kaupalla !

Tämä.

Vierailija
702/704 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimni kirjoitti:

Jatketaan vielä, eli laitoin zadaan aspaan viestiä ja pyysin että poistaisivat profiilini kokonaan, sillä app ei anna minun tehdä sitä itse. Vastaus s-postiin tuli tänään olemme nyt poistaneet profiilinne zadaasta. Yritän kirjautua sovellukseen toiveikkaana, mutta kappas vain, siellä näkyy edelleen kaikki tietoni aivan kuten ennenkin..

Minäkin yritin poistaa tiliäni, mutta jostain syystä sitä ei voi tehdä zadaan sovelluksessa. Pyydetään vaan ottamaan yhteyttä zadaan tukeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/704 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
704/704 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimni kirjoitti:

Jatketaan vielä, eli laitoin zadaan aspaan viestiä ja pyysin että poistaisivat profiilini kokonaan, sillä app ei anna minun tehdä sitä itse. Vastaus s-postiin tuli tänään olemme nyt poistaneet profiilinne zadaasta. Yritän kirjautua sovellukseen toiveikkaana, mutta kappas vain, siellä näkyy edelleen kaikki tietoni aivan kuten ennenkin..

Minäkin yritin poistaa tiliäni, mutta jostain syystä sitä ei voi tehdä zadaan sovelluksessa. Pyydetään vaan ottamaan yhteyttä zadaan tukeen.