Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zadaa -kokemuksia?

Vierailija
26.04.2016 |

Kertokaapa kaikki tästä uudesta "kirppis" sovelluksesta?
Kovasti hehkutetaan, että turvallinen ostajalle, mutta mitenkäs myyjälle?

Entä mikä pointti on sydämmillä, joilla vaatteita voi "merkata"?

Kommentit (704)

Vierailija
581/704 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMAINEN TOIMITUS KOODILLA❤️❤️

AM60775

Vierailija
582/704 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmetyttää siellä sellaiset "mallikuvat" joita jotkut laittaa. Että poseerataan vinosti unelias ilme kasvoilla eikä kuvassa näy vaate kokonaan, tai sitten kädet ja pitkät hiukset peittää puolet vaatteesta. Ei näy esim millainen helma tai kaulus on tai onko neuleessa jotain kuviota jne. Tulee fiilis että Ihan nätti nuori nainen olet joo mutta olisin sitä paitaa ollut ostamassa niin saisko siitä ihan vaan kuvan :D

(Ja ei, en ole katkera enkä kateellinen mutta jos ostan mekkoa niin kyllä mua kiinnostaa millainen kaulus siinä on tai miten pitkä se on.)

Edelleen suurin ihmetys on myös puoliksi/melkein loppuun käytetyt suihkugeelit jne kosmetiikat.

Haluaako joku valaista miksi niitä myydään?

Tai onko joku ostanut jonkun ryppyyn puristellun tuubin jossa on 1/3 jäljellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/704 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla KM68163

Vierailija
584/704 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT5164 Ilmainen toimitus köyttäkää(:

Vierailija
585/704 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zadaa toimii, jos tuote sattuu olemaan sopivan kokoinen ja sekä myyjä, että ostaja ovat rehellisiä. Olen itse ostanut appin kautta useamman kerran ja kaikki tuotteet on onneksi olleet hyviä ja myyjät rehellisiä. Vain tämä viimeisin ostokerta jätti niin huonon maun että aion poistaa koko appin.

Tilasin takin jonka kooksi oli merkitty m ja istuvuudeksi normaali. Kuitenkin takin saatuani totesin sen olevan reilusti väljempää kokoa (itse olen m-l- kokoinen)ja takki roikkui päälläni. Lisäksi vetoketju sakkasi pahasti eikä tästä ollut mainintaa kuvauksessa.

Olin asiakaspalveluun yhteydessä ja lukuisien kuvatodisteiden jälkeen he totesivat tuotteen olevan kuvauksen mukainen enkä saa palauttaa tuotetta.

Myyjä ei ehkä osannut arvioida tuotettaan realistisesti, mutta pidin asiakaspalvelua törkeänä ja palveluiden mainostusta harhaanjohtavana. Tämä "takaisinmaksuturva, mikäli tuote ei ole kuvauksen mukainen" on vain mainoskikka saada ihmiset käyttämään sovellusta. En ole näitä palstoja lukiessani huomannut kenenkään saaneen oikeasti tuotetta palautettua tai rahoja takaisin vaikka olisi kuinka räikeä tapaus. Missään mainoksessa tai palvelukuvauksessa ei tosiaan mainita, että sinä ostajana et ole se joka päättää, onko tuote kuvauksen mukainen, vaan sen tekee joku muu jossain joka ei edes näe tuotetta livenä.

Vähänkäytettyä voin suositella, vaikka sivusto onkin hieman työläs käyttää, koska kategorioita on liikaa (mielestäni sivuston pitäisi määritellä tietty määrä kategorioita, eikä niin että myyjä aina päättää itse, jolloin niitä on kymmeniä). Siellä kuitenkin hinnat ovat realistisempia ja palautus onnistuu vaivattomasti.

Vierailija
586/704 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla EL4132 ilmainen toimitus🎅🏼🌟

Vierailija
587/704 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene kaupaksi, hyvä jos yhden rätin saa kuukaudessa myytyä. Ihmiset vaan tykkäilevät tuotteista mutta kukaan ei osta mitään.

Samaa mieltä!

Tuskin missään muualla on niin halvalla uusia tai hyvin vähän käytettyjä merkkivaatteita puoli-ilmaiseksi myytävänä kuin Zadaassa, mutta kaupaksi ne eivät mene. Sopia ostajia ei ole. Koko sovellus on kärsinyt syvän inflaation siitä mitä joskus aikoinaan oli. En ymmärrä edelleenkään että minimi myyntihinta on 5euroa. Osa myytävistä halppistuotteista on täysin ylihinnoiteltu sen vuoksi.

Vierailija
588/704 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AT51304 ilmainen toimitus🥰🥰

Vierailija
589/704 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodilla JJ3420 ilmainen toimitus.

Vierailija
590/704 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus TN4165

Vierailija
591/704 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
592/704 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zadaa koodi ilmainen toimitus TM1154 😊

Vierailija
593/704 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla KA7245

Vierailija
594/704 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus AW9445

Vierailija
595/704 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi kiitollinen jos sie käyttäisit koodiani 🙏☺️🤗👠👚👜💄

KH24871 saadaksesi ilmaisen toimituksen Zadaassa!

https://zadaa.co/promocode/KH24871

Vierailija
596/704 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus koodilla EG5879✨

Vierailija
597/704 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just latasin sen ja ihmettelen miten siellä on kaikki niin nättejä. Osaavat poseerata hienosti. Ja täydelliset valkoiset kodit taustalla ja hienoha vaatteita myynnissä suurimmaksi. Siis kun vertaa vaikka vahankaytetty.fi hin, jossa on ihan mitä sattuu rättejä välillä sumeissa kuvissa.

Mistä johtuu? Olen vaan utelias :D en arvostele nyt ketään.

Tää onkin mielenkiintoinen kysymys. Varmaankin Zadaan brändi vetoaa enemmän nuorempiin intagramkäyttäjiin joille kuvaaminen arkipäivää. Heihin joille pukeutuminen on isompi osa elämää kuin vähänkäytetyn käytännöllisiin mutseihin jotka haluaa vaan romppeet kiertoon.

Vierailija
598/704 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
599/704 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin tämä ketjun kun luulin täällä jaettavan kokemuksia 'ahaa-elämyksistä'. Siinä ketjua avatessani tuli mieleen, että Zadaa olisi hyvä firman nimi. 😂 Vähänpä sitä tietää.

Vierailija
600/704 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava suositteli kyseistä appia, hyvin saa kuulemma myytyä vaatteita. No, ei saa!

Kaksi kuukautta sitten laitoin tavarani myyntiin, ihmiset pistävät niitä vain suosikkeihin eivätkä osta. Miksi? Olisi kiva tietää. Hinnasta ei voi olla kiinni, sillä olen osan alihinnoitellut tarkoituksella jotta pääsisin ylimääräisistä eroon.

Olen osan myynyt jo torissa tai fb-kirppiksillä. Siellä sentään tavara mennyt hyvin kaupaksi, eikä turhia varailioita ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi