Mistä 50 nainen voisi enää löytää ystävän, varsinkaan kun ei ei sosiaalisia harrastuksia..
Kommentit (9)
Naisilla on aina iso sosiaalinen verkosto, ajattele meitä yksinäisiä miehiä joilla ei ole ketään. Ei sitä naisena vain voi ymmärtää m28
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina iso sosiaalinen verkosto, ajattele meitä yksinäisiä miehiä joilla ei ole ketään. Ei sitä naisena vain voi ymmärtää m28
Kertooko tämä avaus nyt mielestäsi siitä, että ap:lla on iso sosiaalinen verkosto, senkin ruikuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole sen kummempaa sosiaalista verkostoa jos eivät sellaista hanki ja ylläpidä. Uusi asia miesasiamiehelle, että asioiden eteen pitäisi aktiivisesti tehdä jotain eivätkä ne vain tupsahda taivaasta ( tai naisten toimittamana).
En tiedä. Minä olen koettanut erinäisiä harrastuksia, mutta ei oikein löydy kuin hyvän päivän tuttuja. En voi oikein rueta kyselemään, alatko ystäväksi. Jokaisella on omat piirinsä ja sitten on liian arka kyselemään kavereiksi ketään. Ystäväksikään ei voi vain rueta, vaan tarvitsee jotain yhdistävää. Itse esimerkiksi en jaksaisikaan mitään päivittäisiä tapaamisia, vaan esim. silloin tällöin, vaikka kerran kuussakin riittäisi, esim. syömässä kahvilla tai teatterissa olisi kiva olla seuraa. Kerran viikossa maksimi.
Kuntosalilla käyn, mutta siellä käyn mieluiten yksin, että saan tehdä oman treenini rauhassa. Kansalaisopistossa on löytynyt noita hyvän päivän tuttuja. Marttoihin olen tumpelo ja oikein muutakaan en ole keksinyt. TAi joo, kerran kuussa on yksi harrastustapaaminen, jossa on toisensa ennestään tuntevia ja heillä on oma ystäväporukkansa tai sitten ovat muuten eri aaltopituuksilta harrastuksen ulkopuolella. Yksi ystävä mulla on, mutta välimatka on satoja kilometrejä.
Sinä olet kuin minä. En kuulu facebookiin,se ei kiinnosta, koska elämäni on niin tylsää että ei ole mitään kerrottavaa. Joskus mietin että missä sitä ystäviä saisi, koska tuntuu, että elämä eletään facebookissa. Itsellänikin kiinnostuksena koti sekä puutarha.
Ps. Olen näin vihainen, koska äitini ei vastannut puhelimeen. Äiti, etkö rakasta muaaaaaahhhhhh :(
Mene jollekin pitkään kestävälle kurssille. Itse olen löytänyt uusia ystäviä opiskelujen kautta 50+ vuotiaana, vaikka en heitä edes etsinyt.
era-kems kirjoitti:
Ps. Olen näin vihainen, koska äitini ei vastannut puhelimeen. Äiti, etkö rakasta muaaaaaahhhhhh :(
Äiti tässä hei. Tulen kyllä pesemään ne pyykit huomenna, tänään kaaduin ja sain lonkkamurtuman ja olen täällä teho-osastolla enkä päässyt puhelimeen, mutta kyllä huomenna taas tulen keittämään aamupuuron, lounaan ja illallisen ja viemään tyhjät kaljapullot markettiin.
Lähde johonkin vapaaehtoistyöhön mukaan.