En aio enää tarjota naiselle treffeillä
Pelisääntöni on jatkossa seuraavat, eli minun rahani ovat minun rahoja ja naisen rahat naisen rahoja. En tarjoa naiselle leffalippuja tai lounasta, vaan nainen saa maksaa omat osuutensa itse.
Kommentit (133)
Saan sata alapeukkua mutta jos mies pyytää minut treffeille ravintolaan ja alkaa maksuvaiheessa miettimään että kuka maksaa niin ne olisi varmaan viimeiset treffit, jos siis näin tapahtuisi. En ole itse koskaan pyytänyt ketään treffeille mutta varmaan ajattelisin että minä maksan, jos siis olisin se kutsuja.
Olen kai deittaillut vain erittäin anteliaita miehiä ja olen itse jotenkin vanhanaikainen tai sitten jopa se lompakkoloinen mutta musta koko tää keskustelu ja aloitus on ihan utopistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi minustakin olisi ihanaa, jos miehet yrittäisivät tehdä vaikutuksen jotenkin muuten kuin tarjoamalla lasillisen tai lounaan. Olisi ihana mennä "treffeillä" vain kävelylle pitkin kaupunkia varsinkin näin keväällä ja kesällä, eikä kenenkään tarvitse maksaa yhtään mitään. Tyhmä idea edes mennä treffeille leffaan ihan aluksi, eikä olisi vaan kivempi jutella ja tutustua. Vaikka museoonkin olisi kiva mennä, ei leffaan. Ja kyllä itse voin maksaa lipun museoon.
Minä myös vastustan ns. porvarillisia treffejä, parasta on kun pääsee yhdessä kävelylle ilta-aurinkoon. Jos mies kutsuu esim. syömään niin sanon vastaukseksi kyllä tämän kantani.
Menkää ihmiset tosiaan useammin vain kävelytreffeille,niin ei tarvitse tällaisia ongelmia miettiä. Tuulettuu aivotkin raittiissa ilmassa, niin ehkä tekin muututte positiivisemmiksi ja ehkä joku haluaa tavata toisenkin kerran. Itse haaveilen, että jos kohtaan kivan miehen kesällä, niin pyydän piknikille kanssani niin saan samalla omaksi ilokseni leipoa aprikoosikakkua.
Kyllä tuossakin pitää samoja ongelmia miettiä. Paljonko veloitat mieheltä aprikoosikakusta? Kai mies haluaa maksaa oman osuutensa ettei ole loinen ja maksullinen? Vai tarkoitatko että vain sinä syöt sitä kakkua?
Niin joo, en tietenkään halua, että mies tuntee itsensä loiseksi. Siinä tapauksessa voi ottaa omat eväät mukaan niin ei tarvitse hiuksia halkoa. Mutta jos se on oikeasti kiva mies, niin ehkä se ei hänelle niin justiinsa. Ehkä hän ymmärtää, että palanen kakkua ei tule minulle ihan mielettömän kalliiksi ja kivempi on leipoa myös muille kuin vain itselleen.
Niin. Kiva mies ei nillitä kakunpalan hinnasta tai siitä, kumpi sen treffeillä maksaa. Mutta vika onkin yhtäkkiä naisessa, joka on verenimijä, koska nainen ei halua lillukanvarsiin takertuvaa pihiä miestä, jonka kanssa eläminen on helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Saan sata alapeukkua mutta jos mies pyytää minut treffeille ravintolaan ja alkaa maksuvaiheessa miettimään että kuka maksaa niin ne olisi varmaan viimeiset treffit, jos siis näin tapahtuisi. En ole itse koskaan pyytänyt ketään treffeille mutta varmaan ajattelisin että minä maksan, jos siis olisin se kutsuja.
Olen kai deittaillut vain erittäin anteliaita miehiä ja olen itse jotenkin vanhanaikainen tai sitten jopa se lompakkoloinen mutta musta koko tää keskustelu ja aloitus on ihan utopistinen.
Oletko tehnyt tapailemillesi miehille ennen treffejä sen, että seurastasi pitää erikseen maksaa?
Jos olet, niin ei siinä sitten mitään. Mies tietää olleensa maksullisen seuran kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt tapailemillesi miehille ennen treffejä sen, että seurastasi pitää erikseen maksaa?
Jos olet, niin ei siinä sitten mitään. Mies tietää olleensa maksullisen seuran kanssa tekemisissä.
Vittu mitä paskaa! Minäkin oletan, että se joka pyytää, myös maksaa. Jos kutsun miehen kotiini syömään, niin minä maksan ruoat, jos hän kutsuu minut syömään, hän maksaa. Itselläni on kohtuullinen omaisuus, eikä tarvetta maksattaa menoja kenelläkään, silti mielestäni ihan normaaleihin käytöstapoihin kuuluu, että kutsuja tarjoaa.
Pyydättekö te senttien halkojat myös ystäviltä euron tai pari jos keitätte heille kupin kahvia? Pullaa saa varmaan ottaa vaan maksua vastaan?
Parisuhteessa on muutenkin kyse jakamisesta. Jos ei halua jakaa asioita, on varmaan paras viihtyä yksin omassa seurassaan oman omaisuutensa parissa ja omistaa yksin oman ajankäyttönsä.
Mun eksä oli jopa niin pihi, että alkoi pihdata seksiä, koska se olikin minulle nautinto eikä hänen eteensä suoritettava velvollisuus. Viiden vuodenkin jälkeen piti ravintolassa maksaa omat tai hyvittää omat osiot. Ei voitu elää edes niin, että toinen tarjoaa joskus ja toinen toisella kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi minustakin olisi ihanaa, jos miehet yrittäisivät tehdä vaikutuksen jotenkin muuten kuin tarjoamalla lasillisen tai lounaan. Olisi ihana mennä "treffeillä" vain kävelylle pitkin kaupunkia varsinkin näin keväällä ja kesällä, eikä kenenkään tarvitse maksaa yhtään mitään. Tyhmä idea edes mennä treffeille leffaan ihan aluksi, eikä olisi vaan kivempi jutella ja tutustua. Vaikka museoonkin olisi kiva mennä, ei leffaan. Ja kyllä itse voin maksaa lipun museoon.
Minä myös vastustan ns. porvarillisia treffejä, parasta on kun pääsee yhdessä kävelylle ilta-aurinkoon. Jos mies kutsuu esim. syömään niin sanon vastaukseksi kyllä tämän kantani.
Menkää ihmiset tosiaan useammin vain kävelytreffeille,niin ei tarvitse tällaisia ongelmia miettiä. Tuulettuu aivotkin raittiissa ilmassa, niin ehkä tekin muututte positiivisemmiksi ja ehkä joku haluaa tavata toisenkin kerran. Itse haaveilen, että jos kohtaan kivan miehen kesällä, niin pyydän piknikille kanssani niin saan samalla omaksi ilokseni leipoa aprikoosikakkua.
Kyllä tuossakin pitää samoja ongelmia miettiä. Paljonko veloitat mieheltä aprikoosikakusta? Kai mies haluaa maksaa oman osuutensa ettei ole loinen ja maksullinen? Vai tarkoitatko että vain sinä syöt sitä kakkua?
Niin joo, en tietenkään halua, että mies tuntee itsensä loiseksi. Siinä tapauksessa voi ottaa omat eväät mukaan niin ei tarvitse hiuksia halkoa. Mutta jos se on oikeasti kiva mies, niin ehkä se ei hänelle niin justiinsa. Ehkä hän ymmärtää, että palanen kakkua ei tule minulle ihan mielettömän kalliiksi ja kivempi on leipoa myös muille kuin vain itselleen.
Niin, silloinhan kaikki menee hienosti jos vastapuoli on oikeasti hyvä tyyppi. Silloin mistään ei tule ongelmaa. Mutta tässä puhutaan kai yleensä niistä kiusallisista ensimmäisistä tai toisista treffeistä, missä joutuu koko ajan arvioimaan toisen pienimmistä eleistä, onko toinen oikeasti kiva. Kun siitä vastapuolesta ei tiedä juuri mitään. Siksi tuo maksaminenkin on niin iso ongelma ja pohdiskelun aihe.
Oletko ikinä ollut treffeillä ihmisen kanssa, joka on sinuun ihastunut ja sinä takaisin häneen? Silloin ei edes ensimmäiset treffit ole kiusalliset vaan sähköä on todellakin ilmassa ja juttu luistaa ihan luonnostaan. Silloin ei tarvitse arvioida pieniä eleitä, ne ei jää epäselväksi ja siinä vaiheessa ketään ei kiinnosta munkkikahvit tai burgerit.
Riippuu varmaan treffeistäkin. Jos sinä päätät paikan yksin, niin oletan sinun maksavan. Jos yhdessä päätämme, kumpikin maksaa, jos minä päätän, minä maksan. Jos viet toisen treffeille huippukalliiseen ravintolaan, oletatko, että hänellä on varaa maksaa? Varsinkin, jos treffailet opiskelijatyttöjä?
Mies ilmoitti minulle heti treffien alussa, ettei minun tarvitse miettiä rahaa, hän tarjoaa, kun hän kutsui. Muuten olisin tilannut lähdevettä, koska se olisi ollut se, mihin minulla olisi ollut rahaa siinä ravintolassa.
Toisaalta kokisin kovin tökeröksi, jos mies sanoisi, että minä en sitten muuten tarjoa. Aha. Enkä haluaisi olla noin tökerön ihmisen kanssa, eli treffit olisivat siinä. Sen sijaan voisi sanoa, että valitaan joku kiva paikka, joka sopii kummankin budjettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän minulle seurastani maksa vaan ravintolalle ruoasta ja juomasta.
Hesburgerista saa hyvää ja halpaa kahvia. Sinne kannattaa mennä treffeille, varsinkin jos on vielä alennuskuponkeja.
Miksi ihmeessä pitäisi sopia treffit jonnekin ravintolaan tai kahvilaan, jos maksamisesta tekee näin suuren stressin? Silloin ei taida olla ravintolasyöjäihminen muutenkaan niin turha edes antaa itsestään sellaista kuvaa, koska sekin on yksi yhteensopivuusasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa! Minäkin oletan, että se joka pyytää, myös maksaa. Jos kutsun miehen kotiini syömään, niin minä maksan ruoat, jos hän kutsuu minut syömään, hän maksaa. Itselläni on kohtuullinen omaisuus, eikä tarvetta maksattaa menoja kenelläkään, silti mielestäni ihan normaaleihin käytöstapoihin kuuluu, että kutsuja tarjoaa.
Pyydättekö te senttien halkojat myös ystäviltä euron tai pari jos keitätte heille kupin kahvia? Pullaa saa varmaan ottaa vaan maksua vastaan?
Kutsuja maksaa, sinun mielestäsi. Minä en maksa yhdellekkään kottaraiselle yhtään mitään.
Kovasti on ne sinun senttisi tiukassa, kun miehen pitää maksaa seurastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydättekö te senttien halkojat myös ystäviltä euron tai pari jos keitätte heille kupin kahvia? Pullaa saa varmaan ottaa vaan maksua vastaan?Kutsuja maksaa, sinun mielestäsi. Minä en maksa yhdellekkään kottaraiselle yhtään mitään.
"vittu mikä kottarainen, mä en kyllä ees makkaraperunoita sille maksais, mut ehkä siltä saa pillua ku vähä esittää kiinnostusta"
Sinä se halutulta treffiseuralta vaikutat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydättekö te senttien halkojat myös ystäviltä euron tai pari jos keitätte heille kupin kahvia? Pullaa saa varmaan ottaa vaan maksua vastaan?Kutsuja maksaa, sinun mielestäsi. Minä en maksa yhdellekkään kottaraiselle yhtään mitään.
Teknisesti, etiketin mukaan kutsuja maksaa. Sinä voit olla maksamatta ihan vapaasti, mutta tuolla ajatusmaailmalla voit varautua pitkään sinkkukauteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoatko koskaan mitään ystävillesi, vanhemmillesi, sukulaisillesi tai kenellekään? Kutsut kotiisi kahville/ ruualle/ järjestät juhlat/ tarjoat kyydin/ autat muutossa tai mitään ystävällismielistä elettä, jossa sinä olet antamassa jotain? Vai koskeeko vihamielisyytesi vain kottaraisia?
Onko joku vielä 2016 niin tyhmä että maksaa muiden laskuja. Nainen ei jää saamatta sen takia ettet maksa sen laskua ja eikä maksaminen pelasta tilannetta jos ei ole kiinnostusta.
Näinä hetkinä sitä taas kiittää onneaan, että on säästynyt joltakin, joka olisi voinut tapahtua, mutta ei onneksi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, käy hyvin, itse haluan maksaa omat menoni periaatteesta. On ihan kohteliasta, että mainitset asiasta treffeille pyytäessäsi, niin ei tule sitten yllätyksenä.
Olisihan se huoralle ikävää jos hyvää tienaamisaikaa menee hukkaan.
Kerro myös ennen treffejä, että pidät häntä huorana. Itse en haluaisi treffeille ihmisen kanssa joka halveksii minua. Ja minä edelleenkin kannatan kävelytreffejä ilta-auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, käy hyvin, itse haluan maksaa omat menoni periaatteesta. On ihan kohteliasta, että mainitset asiasta treffeille pyytäessäsi, niin ei tule sitten yllätyksenä.
Kerro myös ennen treffejä, että pidät häntä huorana. Itse en haluaisi treffeille ihmisen kanssa joka halveksii minua. Ja minä edelleenkin kannatan kävelytreffejä ilta-auringossa.
Ei ap pääse edes treffiasteelle. Siksi kai tämä vihamielinen purkaus. Ei tajua, että oma katkeruus karkoittaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sinun haluistasi välitän?
Minä tarjoan tuplana! Kaks leffalippuu, kaks ruokaa, kaks kaikkee! On millä mällätä ja sehän kiihottaa!!