En aio enää tarjota naiselle treffeillä
Pelisääntöni on jatkossa seuraavat, eli minun rahani ovat minun rahoja ja naisen rahat naisen rahoja. En tarjoa naiselle leffalippuja tai lounasta, vaan nainen saa maksaa omat osuutensa itse.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Opetan näköjään omaa poikaani väärin 😊. Vei joku aika sitten ensimmäistä kertaa tyttöystävänsä elokuviin ja Tottakai annoin rahat, että kustantaa myös tytön lipun ja syömiset. Herrasmiehet ovat siis katoava piirre miehissä? Opetanko poikaani ihan väärin?
Minä opetin omiani ihan samalla tavalla. Jos pyytää toista treffeille, on ihan kiva tapa tarjota ensin, seuraavalla kerralla todennäköisesti se toinen tarjoaa. Ja jos tarjoaa kahvit, niin siitä ei kukaan konkurssiin mene.
Tässä on joillain sama periaate kuin tervehtimisen kanssa, ei missään nimessä sano ensin päivää vaikka seuraavalla kerralla se toinen sanoisikin päivää ekana.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Olen aina maksanut omat juttuni ettei mies vahingossakaan pääse vinkumaan seksiä vastapalveluksena.
Tälläisen miesvihan kanssa flirttailevan asenteen toivoisi kuulevan jo ennen treffejä. "Maksan sitten treffeillä omat juttuni, ettet vahingossakaan pääse vinkumaan seksiä vastapalvelukseksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Olen aina maksanut omat juttuni ettei mies vahingossakaan pääse vinkumaan seksiä vastapalveluksena.
Tälläisen miesvihan kanssa flirttailevan asenteen toivoisi kuulevan jo ennen treffejä. "Maksan sitten treffeillä omat juttuni, ettet vahingossakaan pääse vinkumaan seksiä vastapalvelukseksi."
Taitaa olla ensi kerta tällä palstalla, kun miesvihasyytös meni ihan oikeaan osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee pilaamaan monet treffit tuolla aggressiivisuudella. Olen ollut useamman kerran treffeillä, missä huomasin miehen sanoista tai eleistä että hän on huolissaan siitä maksupolitiikasta. Olisi ollut varmaan hänelle helpottava tieto, että olen aina maksanut itse treffeillä ja muutenkin haluan että kaikki jaetaan tasan. En kuitenkaan halua suhdetta, missä mies arvioi ja kyttää tekemisiäni jatkuvasti miettien, yritänkö hyötyä hänestä. Ei suhde niin vihamielisen ihmisen kanssa voi toimia pitemmän päälle.
Miksi olet itse niin huolissasi miehen maksamisesta, jos se on sinulle selviö? Loisen puhetta.
Miksi sinä et ole töissä?
"Olen miellyttävää seuraa miehelle vaikkapa illallisella, jos ja kun mies vain mies maksaa".
Puhuuko näin palstamamma, vai ihan rehellinen ammattilainen? Siinäpä mammoille pohdittavaa.
Palstan kilttimiehet keksivät kilvan keinoja kuinka välttää pariutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi minustakin olisi ihanaa, jos miehet yrittäisivät tehdä vaikutuksen jotenkin muuten kuin tarjoamalla lasillisen tai lounaan. Olisi ihana mennä "treffeillä" vain kävelylle pitkin kaupunkia varsinkin näin keväällä ja kesällä, eikä kenenkään tarvitse maksaa yhtään mitään. Tyhmä idea edes mennä treffeille leffaan ihan aluksi, eikä olisi vaan kivempi jutella ja tutustua. Vaikka museoonkin olisi kiva mennä, ei leffaan. Ja kyllä itse voin maksaa lipun museoon.
Minä myös vastustan ns. porvarillisia treffejä, parasta on kun pääsee yhdessä kävelylle ilta-aurinkoon. Jos mies kutsuu esim. syömään niin sanon vastaukseksi kyllä tämän kantani.
Menkää ihmiset tosiaan useammin vain kävelytreffeille,niin ei tarvitse tällaisia ongelmia miettiä. Tuulettuu aivotkin raittiissa ilmassa, niin ehkä tekin muututte positiivisemmiksi ja ehkä joku haluaa tavata toisenkin kerran. Itse haaveilen, että jos kohtaan kivan miehen kesällä, niin pyydän piknikille kanssani niin saan samalla omaksi ilokseni leipoa aprikoosikakkua.
Kannattaa unohtaa koko deittailu, saa käyttää rahat just niiku haluaa ja ei tarvi miettii et nyt se nainen ei maksanu takas näitä kindermunia.
Varmaa tulee helvetin onnellinen elämä kun maaima kaatuu yksiin muniin.
Ehkä ap vain on pettynyt, kun ajatteli että nyt ainakin tulee pimppalooraa kun maksaa burgerin. Hei, jos nainen on sinusta kiinnostunut niin ei sille tarvii maksaa yhtään mitään ja ihastuneen ihmisen kyllä tunnistaa katseesta ja eleistä.
Samperi pihtarit, miksi aina pitää olla niin tarkkoja rahaasiossa, minä kun seurustelin meidän rahat oli yhteiset ja edelleenkin ne ovat yhteiset kun olemme naimisissa, jos miehelleni tulee tili, voin vapaasti siirtää siivun omalle tilille ilman lupia ja näin myös kun minä saan tilin mieheni voi tehdä samoten. Jos on parisuhteessa sitä myös on luottamusta ja sitä haluaa elää yhdessä, niiin joo ei nyky ihmiset luota toisiin ku ne nai vaan jokaista vastaantulevaa ja sitten alkaa ero + rahariidat. T.Äiti22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi minustakin olisi ihanaa, jos miehet yrittäisivät tehdä vaikutuksen jotenkin muuten kuin tarjoamalla lasillisen tai lounaan. Olisi ihana mennä "treffeillä" vain kävelylle pitkin kaupunkia varsinkin näin keväällä ja kesällä, eikä kenenkään tarvitse maksaa yhtään mitään. Tyhmä idea edes mennä treffeille leffaan ihan aluksi, eikä olisi vaan kivempi jutella ja tutustua. Vaikka museoonkin olisi kiva mennä, ei leffaan. Ja kyllä itse voin maksaa lipun museoon.
Minä myös vastustan ns. porvarillisia treffejä, parasta on kun pääsee yhdessä kävelylle ilta-aurinkoon. Jos mies kutsuu esim. syömään niin sanon vastaukseksi kyllä tämän kantani.
Menkää ihmiset tosiaan useammin vain kävelytreffeille,niin ei tarvitse tällaisia ongelmia miettiä. Tuulettuu aivotkin raittiissa ilmassa, niin ehkä tekin muututte positiivisemmiksi ja ehkä joku haluaa tavata toisenkin kerran. Itse haaveilen, että jos kohtaan kivan miehen kesällä, niin pyydän piknikille kanssani niin saan samalla omaksi ilokseni leipoa aprikoosikakkua.
Kyllä tuossakin pitää samoja ongelmia miettiä. Paljonko veloitat mieheltä aprikoosikakusta? Kai mies haluaa maksaa oman osuutensa ettei ole loinen ja maksullinen? Vai tarkoitatko että vain sinä syöt sitä kakkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossakin pitää samoja ongelmia miettiä. Paljonko veloitat mieheltä aprikoosikakusta? Kai mies haluaa maksaa oman osuutensa ettei ole loinen ja maksullinen? Vai tarkoitatko että vain sinä syöt sitä kakkua?
Niin joo, en tietenkään halua, että mies tuntee itsensä loiseksi. Siinä tapauksessa voi ottaa omat eväät mukaan niin ei tarvitse hiuksia halkoa. Mutta jos se on oikeasti kiva mies, niin ehkä se ei hänelle niin justiinsa. Ehkä hän ymmärtää, että palanen kakkua ei tule minulle ihan mielettömän kalliiksi ja kivempi on leipoa myös muille kuin vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Opetan näköjään omaa poikaani väärin 😊. Vei joku aika sitten ensimmäistä kertaa tyttöystävänsä elokuviin ja Tottakai annoin rahat, että kustantaa myös tytön lipun ja syömiset. Herrasmiehet ovat siis katoava piirre miehissä? Opetanko poikaani ihan väärin?
Eli 16 peukkua ylös, 7 alas opetanko väärin vai oikein? Miten te muut teinien vanhemmat opetatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, en tietenkään halua, että mies tuntee itsensä loiseksi. Siinä tapauksessa voi ottaa omat eväät mukaan niin ei tarvitse hiuksia halkoa. Mutta jos se on oikeasti kiva mies, niin ehkä se ei hänelle niin justiinsa. Ehkä hän ymmärtää, että palanen kakkua ei tule minulle ihan mielettömän kalliiksi ja kivempi on leipoa myös muille kuin vain itselleen.
Niin, silloinhan kaikki menee hienosti jos vastapuoli on oikeasti hyvä tyyppi. Silloin mistään ei tule ongelmaa. Mutta tässä puhutaan kai yleensä niistä kiusallisista ensimmäisistä tai toisista treffeistä, missä joutuu koko ajan arvioimaan toisen pienimmistä eleistä, onko toinen oikeasti kiva. Kun siitä vastapuolesta ei tiedä juuri mitään. Siksi tuo maksaminenkin on niin iso ongelma ja pohdiskelun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 16 peukkua ylös, 7 alas opetanko väärin vai oikein? Miten te muut teinien vanhemmat opetatte?
Minusta väärin ei ole opettaa eritavalla kuin joku toinen sen tekisi.
Yhtä hyvin on oikein ja kohteliasta tarjota maksamaan kun pyytää kanssaan vaikka ravintolaan syömään kuin olla omillaan toimeentuleva ja opettaa että treffit eivät jää välistä vaikka molemmat maksaisivat omat kustanuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, silloinhan kaikki menee hienosti jos vastapuoli on oikeasti hyvä tyyppi. Silloin mistään ei tule ongelmaa. Mutta tässä puhutaan kai yleensä niistä kiusallisista ensimmäisistä tai toisista treffeistä, missä joutuu koko ajan arvioimaan toisen pienimmistä eleistä, onko toinen oikeasti kiva. Kun siitä vastapuolesta ei tiedä juuri mitään. Siksi tuo maksaminenkin on niin iso ongelma ja pohdiskelun aihe.
Minusta sen vuoksi kannattaakin toimia ekoilla treffeillä samoin kuin on ajatellut toimia vaikkapa seitsemänsillä. Minua ainakin eniten v.... ihmiset joka pyrkivät tekemään vaikutuksen toimilla aluksi jotenkin muka fiksummin mutta ei heille ominaisella tavalla. Vaativat ekat 6 kertaa että saavat tarjota, mutta 7 kerralla ilmoittavat etteivät enää maksa.
Kyllä ap:n kaltaisen tyypin kanssa kävely-aprikoositreffeistäkin riidan saa aikaiseksi. Syövätkö molemmat kakkua? Millä kulkuvälineellä kumpikin on tullut kävelypaikalle? Jos mies hakee autolla, voidaan veloittaa kilsoista. Maksaako kakku? Jos toinen asuu kävelypaikan vieressä ja toinen joutuu tulemaan bussilla, maksetaanko bussilippu puoliksi? Entä jos onkin kuukausilippu eikä kertamaksu?
t. Kerran katkeran pihin kanssa seurustellut, never ever again
Mitä tarkoitat enää?
Käyttäydyt jatkossa, kuten aiemminkin eli ei mitään muutosta.
Toisaalta kysyntäsi on vähäinen eli ei suuria haittoja kenellekään.
Nimenomaan, kutsuja tarjoaa ellei toisin sovita.