Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarjottiin töitä 9 € tuntipalkalla siivoojana

Vierailija
26.04.2016 |

Ei saatana. 8 vuotta työttömänä ja tänään tarjottiin 9 € tuntipalkalla töitä siivoojana ja kuulemma pakko ottaa. Onko muille tarjottu töitä uusien pakotteiden takia vaikka ei ole kiinnostanu tehdä töitä vuosiin? Miten vitussa jaksaa enää herätä aamulla tekemään jotain paskahommia.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaa käy paria viikkoa töissä ja huomaamattomasti kuset hommat niin että saat potkut? Sit jatkat rottailua?

Haukkuu pomon kusipää homoksi/huoraksi ja paskantaa ympäri duunipaikan vessaa niin ei kauaa ole töissä.

Vierailija
62/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet onnistunut lusmuilemaan noin kauan? Itse olen ollut sossumasseissa kiinni reilu vuoden ja nakitettiin kuntouttavaan... kiva :/

kuntouttava on just kiva! saa 180€/kk lisää rahaa ja ainakin itelläni 90% siellä vietettävästä ajasta on kahvinjuontia ja netissä surffailua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs pitää tietää vielä ens vuosi. Rotat joutuu samoihin töihin ilman palkkaa.

Itse ainakin sabotoin työpaikkaa kaikilla mahdollisilla tavoilla jos joutuisin orjana ilman palkkaa tekemään yhtikäs mitään.

Rikon laitteistoa, soitan työpaikan puhelimella asiakkaille vittuillakseni heille firman nimissä, ja jätän työtehtävät tekemättä. Siinäpä sitten tulee karensseja sun muita, ei hetkauta kun niihin on jo tottunut. Työstä kuuluu maksaa palkka, jos sitä ollaan vain maksavinaan niin sitten ollaan myös työtä tekevinään.

Ja ennenkuin joku läski kitisee, niin työkkärin korvaus ei ole palkkaa. Se ei ole palkkaa että yhteiskunta maksaa tukia. Palkka on sitä että työnantaja maksaa tilille sellaisen määrän että sillä tulee toimeen ilman että pitää olla minkään luukun asiakas.

Vierailija
64/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kusettaa. Ei siivoojaksikaan tuosta noin vain pääse. Pitää olla kaikenmaailman kortit suoritettuna!

Vierailija
65/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskejä turpaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täs pitää tietää vielä ens vuosi. Rotat joutuu samoihin töihin ilman palkkaa.

Itse ainakin sabotoin työpaikkaa kaikilla mahdollisilla tavoilla jos joutuisin orjana ilman palkkaa tekemään yhtikäs mitään.

Rikon laitteistoa, soitan työpaikan puhelimella asiakkaille vittuillakseni heille firman nimissä, ja jätän työtehtävät tekemättä. Siinäpä sitten tulee karensseja sun muita, ei hetkauta kun niihin on jo tottunut. Työstä kuuluu maksaa palkka, jos sitä ollaan vain maksavinaan niin sitten ollaan myös työtä tekevinään.

Ja ennenkuin joku läski kitisee, niin työkkärin korvaus ei ole palkkaa. Se ei ole palkkaa että yhteiskunta maksaa tukia. Palkka on sitä että työnantaja maksaa tilille sellaisen määrän että sillä tulee toimeen ilman että pitää olla minkään luukun asiakas.

Tämä!

Vierailija
66/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kusettaa. Ei siivoojaksikaan tuosta noin vain pääse. Pitää olla kaikenmaailman kortit suoritettuna!

Työhygieniakortti? Tulikortti? Moottorisahakortti?

Vierailija
67/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset menisi töihin? Ihan OK massit tuosta saa :D

9e/h on aivan vitun naurettavan paska liksa. Jos tekee 8 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa, niin tuosta jää varmaan vähemmän rahaa kuussa käteen kuin työttömälle, jos vuokra ois vaikka 650e/kk ja sähkö 20e/kk.

kenelläkään yksin asuvalla ei ole 650e/kk vuokra, ellei asu jossain helsingissä tai jossain 100 neliöisessä kämpässä.

Vierailija
68/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon hakenut töitä opintojen oheen puoli vuotta enkä ole kelvannut edes kaupan kassaksi :(

mites toi mainosten jako?

Vierailija
69/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9e/h on aivan vitun naurettavan paska liksa. Jos tekee 8 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa, niin tuosta jää varmaan vähemmän rahaa kuussa käteen kuin työttömälle, jos vuokra ois vaikka 650e/kk ja sähkö 20e/kk.

kenelläkään yksin asuvalla ei ole 650e/kk vuokra, ellei asu jossain helsingissä tai jossain 100 neliöisessä kämpässä.

Asun yksin ja vuokra vesineen 613€, lahden keskusta ja ei kiinnosta itsemurha yksiöt

Vierailija
70/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni kaksio hyvältä paikalta olussa 750€ ylöspäin

Vierailija
71/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee leikkimään masentunutta lekuriin ja vastaanota paperit työkyvyttömyyteen.

Onnistuuko kuinka helposti?

Ei, laittaa sut kuntouttavaan työtoimintaan.

Kuntouttava työ voi olla oikeasti ihan mukavaa. Sen saa itse valita paljonko tekee niin itse valitsin että 4h päivässä ja 2 päivää viikossa.

Vierailija
72/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapauskohtaista. Jos vetoaa vaikka masennukseen/paniikkihäiriöön niin sillon ei välttämättä joudu. Tai jos joutuu, ilmoittaa vaan että mielenterveys on vitun hajalla niin eipä sinne pitänyt mennä t. kokemus

Vierailija
73/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapauskohtaista. Jos vetoaa vaikka masennukseen/paniikkihäiriöön niin sillon ei välttämättä joudu. Tai jos joutuu, ilmoittaa vaan että mielenterveys on vitun hajalla niin eipä sinne pitänyt mennä t. kokemus

Joo mut ei ne sua työkyvyttömyyseläkkeellekään laita

Vierailija
74/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ainakin :D

-moppikortti 100€

-rättikortti 150€

-pesuainekortti 200€

-parkettikortti 200€

-sumutepullokortti 200€

-turvakengänkäyttökortti 300€

-pölyhuiskankäyttökortti 150€

-vahauskoneenkuljettajan ammattipätevyyskoulutus 1200€

Vierailija
75/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi ottaa vastaan ja saikuttaa aivan saatanasti?

Näin tekisin minä

Vierailija
76/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntipalkka on 9,25€/h... Eipä tuota muutakaan tunnu saavan ja en viitsisi ihan toimettomana maata. Joudun kyllä hakemaan lisäksi tukia, että pärjään... että ymmärrän tavallaan apta

Vierailija
77/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kesän olin hotellisiivoojaana ja palkka oli periaatteessa 10€/h, mutta siitä kyllä kusetettiin osa pois, eli ei maksettu kaikista tunneista tai maksettiin "vahingossa" väärin. Soskusta saa varmemmin rahaa kuin työtätekemällä

Vierailija
78/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä iltavuoroja? :D

Vierailija
79/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Suomi on onneton maa, jos tuotakaan duunia ei viitsi ottaa vastaan. Hintataso meillä on niin korkea, että eläminen on vaikeaa. Eihän tästä mitään tule, jos työssä olijalle joutuu yhteiskunta maksamaan tukia. Työllä pitäisi elää, eikä mitään tukia pitäisi maksaa.

Vierailija
80/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ainakin :D

-moppikortti 100€

-rättikortti 150€

-pesuainekortti 200€

-parkettikortti 200€

-sumutepullokortti 200€

-turvakengänkäyttökortti 300€

-pölyhuiskankäyttökortti 150€

-vahauskoneenkuljettajan ammattipätevyyskoulutus 1200€

No heh heh. Mutta oikeesti, multa vaadittiin ea-kortti, työturvallisuuskortti ja hygieniapassi. Olen laitoshuoltaja ja olen ollut töissä paikoissa joissa tehtäviin kuuluu siivouksen lisäksi ruoan jakaminen. Laitoshuoltajakoulutukseen kuuluu koneajokortti jolla varmistetaan että osaa käyttää siivouskoneita kuten lattianhoitokone, yhdistelmäkone ja painehuuhtelukone yms. Oikeesti jos noita ei osaa käyttää voi aiheuttaa vakavan onnettomuuden itselleen tai muille.