tarjottiin töitä 9 € tuntipalkalla siivoojana
Ei saatana. 8 vuotta työttömänä ja tänään tarjottiin 9 € tuntipalkalla töitä siivoojana ja kuulemma pakko ottaa. Onko muille tarjottu töitä uusien pakotteiden takia vaikka ei ole kiinnostanu tehdä töitä vuosiin? Miten vitussa jaksaa enää herätä aamulla tekemään jotain paskahommia.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tämä trendikäs huuhaa jota myös paniikkihäiriöksi kutsutaan, tähän päälle vielä sellainen surullinen ilme kun selität sossun tai työkkärin tädille tilanteesi niin ei varmasti tarvitse pelätä sitä, että sattuisi töitä saamaan.
Ens vuonna menee kelalle sossuasiat. Ei enää itku onnistu. :D
ap?
Vierailija kirjoitti:
No voi herranjestas. Siivosin aikoinaan hotellia 7,15e tuntipalkalla ja olisin hyppinyt riemusta jos saanut 9e tunnilta. Ja kyllä sai hiessä juosta huoneesta toiseen, iso ketju ja työtehontarkkailijat hönki niskaan.
itelleni 10€/h olisi kyllä ehdoton minimi millä lähtisin töihin... joku katkera vanhus itkemässä kun nykypaskanuoriso ei lähde tyyliin 2€/h palkalla töihin, ihan hyvin se minulle silloin 50 -luvulla riitti. Tervetuloa vuoteen 2016!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tämä trendikäs huuhaa jota myös paniikkihäiriöksi kutsutaan, tähän päälle vielä sellainen surullinen ilme kun selität sossun tai työkkärin tädille tilanteesi niin ei varmasti tarvitse pelätä sitä, että sattuisi töitä saamaan.
Haista sinä tietämätön pitkä v...!! Paniikkihäiriö on ihan todellinen ja vaikea sairaus joka voi pahimmillaan eristää ihmisen kotiinsa. Toivottavasti saat sen niin jutellaan sitten uudestaan! En ymmärrä mistä kaltaisiasi k-päitä oikein sikiää...
itse ole koskaan saanut edes yhdeksän euron tuntipalkkaa. 8,9€/h on korkein palkka mitä olen saanut :(
Liian pieni palkka. Vähintään 15€/h pitäisi saada siivouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mee leikkimään masentunutta lekuriin ja vastaanota paperit työkyvyttömyyteen.
Onnistuuko kuinka helposti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi mun tutuilla ainakin onnistunut
Oliko se vaan että pitää hakee sinne? Kuset vaan työhakemuksen tahallaan niin eivät halua palkata sua. Tosin jos olet jo 8 vuotta ollukki työttämänä niin tuskin olet kovin korkealla valinnoissa, jos sinne on muitakin hakijoita.
Tienaako jossain siivoojat noin huonosti?
itsellä tuntipalkka 12€ ja risat.
T. Sairaalahuoltaja
Pitikö paniikkihäiriökin tähän sotkea.. Antaisin melkein mitä vain, että pääsisin siitä eroon. Ja kyllä, olen ollut koko elämäni työelämässä ja useissa firmoissa tästä sairaudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mikset menisi töihin? Ihan OK massit tuosta saa :D
9e/h on aivan vitun naurettavan paska liksa. Jos tekee 8 tuntia päivässä ja 5 päivää viikossa, niin tuosta jää varmaan vähemmän rahaa kuussa käteen kuin työttömälle, jos vuokra ois vaikka 650e/kk ja sähkö 20e/kk.
oon hakenut töitä opintojen oheen puoli vuotta enkä ole kelvannut edes kaupan kassaksi :(
En tajua tuota että jonkun on pakko ottaa työ vastaan.
Kun ihan varmasti on sellaisiakin joilla on oikeasti motivaatiota ja halua lähteä sinne töihin.
Minusta ainakin tuntuisi siltä että vien tavallaan jonkun muun paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, laittaa sut kuntouttavaan työtoimintaan.
Ihan oikein tollaselle loiselle. Mulkku elänyt 8 vuotta meidän rahoilla. Toivottavasti joudut pesemään pisuaareja.
Minulle tarjottiin (pakotettiin) 6e/tunti kylmälaitteiden pesua pari vuotta sitten. Nyt ei ole onneksi vähään aikaan pakotettu.
Minullekin tarjottiin siivoojan töitä. En suostunut vastaanottamaan paikka, sillä olen valmistunut vtm. Jotain rotia sentään! Nyt pukkaa karenssia, mutta pukatkoot!
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana. 8 vuotta työttömänä ja tänään tarjottiin 9 € tuntipalkalla töitä siivoojana ja kuulemma pakko ottaa. Onko muille tarjottu töitä uusien pakotteiden takia vaikka ei ole kiinnostanu tehdä töitä vuosiin? Miten vitussa jaksaa enää herätä aamulla tekemään jotain paskahommia.
Monet akateemisesti koulutetutkin voi tienata paljon huonommin mitä olet ehkä tullut ajatelleeksi, esim. itse aikoinaan julkisella puolella kun tein sosiaalityöntekijän hommia. Palkka oli kuussa alle 3000€ brutto eikä tästä ole edes kauaa. Ja töitä sai tehdä 10 tuntia päivässä plus pitkät työmatkat. Siitä kun laskin sen tuntipalkan, niin mulle jäi käteen kymppi tunnilta. Elämä on.
Jos haluaa hyväpalkkaisiin hommiin niin sitten kannattaa kouluttautua niihin. Ei kaikki voi olla juristeja ja lääkäreitä.
🇺🇦🇮🇱
Täs pitää tietää vielä ens vuosi. Rotat joutuu samoihin töihin ilman palkkaa.
Ihan kunniallista työtä se siivoominen on. Valtio on sinun elämisen kustantanut monen vuoden ajalta, niin ehkä sinun on aika antaa jotain takaisin. Varsinkin jos olet työkykyinen. Itsekin olin siivoojana 18- vuotiaasta 26-vuotiaaksi ja sen jälkeen olen työllistynyt omalle alalle. En häpeä tätä cv:ssäni, ainakin olen aina ollut aktiivinen.