Miten voisi muuttua hyvätuloiseksi?
Amk-tutkinnolla ei ainakaan onnistunut muuttua edes keskituloiseksi vaan köyhyys jatkuu. Pitääkö etsiä rikas puoliso vai mikä tähän on paras ratkaisu?
T. Pitkäaikaistyötön
Kommentit (16)
Rikas puoliso auttoi hyvin alkuun, pääsin viimeinkin näyttämään miten sijoitetaan. Triplasin hänen omaisuuden ja nyt vaan naatiskellaan. Toisaalta elän vaikka kaalilla veneen alla ilman mitään ongelmia. Asennetta tai sulaa hulluutta, en tiedä.
Voitat lotossa, sijoitat voittosi ja elät sitten sillä tuotolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on oikeastaan ainut vaihtoehto vaurastua Suomessa . Ei täällä töillä rikastu ja johtotehtäviin pitää olla psykopaatti että huolitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on oikeastaan ainut vaihtoehto vaurastua Suomessa . Ei täällä töillä rikastu ja johtotehtäviin pitää olla psykopaatti että huolitaan.
Voi voi. Ainakaan lunihiutale ruikuttaja ei pääse mihinkään johtoasemaan, joten lopeta nyt alkuun vaikka se.
Lasse Lehtinen totesi jo. Parikymmentä vuotta sitten että köyhyydestä pääsee ryhtymällä rikkaaksi
Piilotat rahat pakastimeen kasvamaan tuottoa
Amk-tutkinnolla ja 25v työkokemuksella 5200€/kk. Riittää mulle, oon ajatellut osa-aikaista.
Muuttamalla Suomesta pois. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Amk-tutkinnolla ja 25v työkokemuksella 5200€/kk. Riittää mulle, oon ajatellut osa-aikaista.
Nykypäivänä amk-tutkinto ei ole yhtään mitään, vähintään pitää olla yamk. Olet todella onnekas.
AMK on tyhjä arpa. Suosittelen lääkistä.
Jos olet hoikka ja komea nuori mies, niin tienaat helposti seksillä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on ideaa. Tyhmätkin lääkärit tienaavat hyvin. Sairaita näkyy riittävän ja tienestit nousee. Moni kirjoittaa vain reseptejä ja usein tautinen sanoo mitä tarvitsee ja saa sen.
Voi tehdä velkaa ja opiskella esim Virossa. Sinne pääsee rahalla. Sitten he toimivat Suomessa satunnaisina lääkäreinä ja saavat enemmän palkkaa kuin vakinaiset puurtajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on ideaa. Tyhmätkin lääkärit tienaavat hyvin. Sairaita näkyy riittävän ja tienestit nousee. Moni kirjoittaa vain reseptejä ja usein tautinen sanoo mitä tarvitsee ja saa sen.
Voi tehdä velkaa ja opiskella esim Virossa. Sinne pääsee rahalla. Sitten he toimivat Suomessa satunnaisina lääkäreinä ja saavat enemmän palkkaa kuin vakinaiset puurtajat.
Joku työterveyslääkärin homma olisi kyllä unelma. Voiko helpompaa enää olla?
Vierailija kirjoitti:
Rikas puoliso auttoi hyvin alkuun, pääsin viimeinkin näyttämään miten sijoitetaan. Triplasin hänen omaisuuden ja nyt vaan naatiskellaan. Toisaalta elän vaikka kaalilla veneen alla ilman mitään ongelmia. Asennetta tai sulaa hulluutta, en tiedä.
Kaalilla veneen alla viittaa valtakuntaan, jossa kyseinen vene on varastettu ja pysyy kattona juuri sen aikaa, kunnes se varastetaan uudelleen. Varo sammumasta sen alle liian monen satagrammaisen jälkeen.
Apua