tarjottiin töitä 9 € tuntipalkalla siivoojana
Ei saatana. 8 vuotta työttömänä ja tänään tarjottiin 9 € tuntipalkalla töitä siivoojana ja kuulemma pakko ottaa. Onko muille tarjottu töitä uusien pakotteiden takia vaikka ei ole kiinnostanu tehdä töitä vuosiin? Miten vitussa jaksaa enää herätä aamulla tekemään jotain paskahommia.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mee RÖIHIN!
Mene vittuun tuon ryösi kanssa.
Mä voisin siivota osa-aikaisesti koulun ohella jos pääsisin jonnekin hommiin. Pystyisin muuttamaan poikaystäväni kanssa sitten yhteen.
Miksi valitat?
Tuossahan tienais yli 50€ päivä jos 6 tunnin päiviä ja kehtaa vielä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Menitte tähän.
-ap
mee vittuun feikki
Hyi vittu tolla palkalla kukaan tee mitään. Itseäni vituttaa jo tehdä tuosta tuplasti isommalla palkalla D:
Mikset vaa käy paria viikkoa töissä ja huomaamattomasti kuset hommat niin että saat potkut? Sit jatkat rottailua?
Miten olet onnistunut lusmuilemaan noin kauan? Itse olen ollut sossumasseissa kiinni reilu vuoden ja nakitettiin kuntouttavaan... kiva :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menitte tähän.
-ap
mee vittuun feikki
Liia huono oli. Etkö osaa keksiä parempia vihaprovoja.
Ite töissä porrassiivoojana 9,95e/h palkalla. En edes valita. Tätä ennen makasin kolme vuotta työttömänä tekemättä mitään
Joo älä ap turhaan mene tekemään töitä, mielellänihän minä maksan verorahoistani sinun elämisesi! Hyvä vain että kulutat liian suuria verovarantoja muutenkin, ettei vain jää vanhuksille, lapsille ja opiskelijoille jotakin. Tekisitkö vielä pari lasta pelkkien lapsilisien toivossa, jooko?
Itse teen siivoojan töitä ja tuntipalkka 10e ja risat. Ja laitoshuoltajan koulutus on. Enempi saan rahaa kuin työttömänä ja tykkään työstäni ja ihmisistä, joita tapaan päivittäin.
No 9 e on jo aika hyvin periaatteessa. Varsinkin jos sulla ei ole koulutusta. Monella fyysisellä alalla lähtöpalkka on 8 e vaikka on monen vuoden koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Ite töissä porrassiivoojana 9,95e/h palkalla. En edes valita. Tätä ennen makasin kolme vuotta työttömänä tekemättä mitään
No mitä vittua
t. kuntosalisiivooja 9,5€/h
Onneksi on tämä trendikäs huuhaa jota myös paniikkihäiriöksi kutsutaan, tähän päälle vielä sellainen surullinen ilme kun selität sossun tai työkkärin tädille tilanteesi niin ei varmasti tarvitse pelätä sitä, että sattuisi töitä saamaan.
Miten vitussa olet onnistunut pummimaan 8vuotta? Itselleni tyrkytettiin kaikkea mahdollista paskaa jo puolen vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on tämä trendikäs huuhaa jota myös paniikkihäiriöksi kutsutaan, tähän päälle vielä sellainen surullinen ilme kun selität sossun tai työkkärin tädille tilanteesi niin ei varmasti tarvitse pelätä sitä, että sattuisi töitä saamaan.
Ens vuonna menee kelalle sossuasiat. Ei enää itku onnistu. :D
Itsehän olin kesätöissä siivojana 10,7e tuntipalkalla enkä valita, ihan tarpeeksi rahaa siitä saa elämiseen ja vähän ylikin.
Tolla tuntipalkalla on veroprosentti joku 15%.
Kummasti porvarin ja suurpääoman tarjoamat tuet eri muodoissaan maistuvat teille roskaväelle kyllä.
Varastaa? Siis varastat elantosi vai? LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!