Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio enää tarjota naiselle treffeillä

Vierailija
26.04.2016 |

Pelisääntöni on jatkossa seuraavat, eli minun rahani ovat minun rahoja ja naisen rahat naisen rahoja. En tarjoa naiselle leffalippuja tai lounasta, vaan nainen saa maksaa omat osuutensa itse.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
2/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa sinkkuelämää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä

Vierailija
4/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari.. tulet jäämään yksin.

Vierailija
5/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käy hyvin, itse haluan maksaa omat menoni periaatteesta. On ihan kohteliasta, että mainitset asiasta treffeille pyytäessäsi, niin ei tule sitten yllätyksenä.

Vierailija
6/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista laittaa toi treffi ilmoitukseesi.

Vierailija
7/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus tarjonnut? Hyvä, että nyt ainakin olet oppinut. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään tarvetta naiselle, joka niin jumiutunut muinaisiin sukupuolirooleihin, että olettaa miehen tarjoavan.

Vierailija
8/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinun pitää odottaa treffikutsuja!

Vierailija
9/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Tällä tavalla erottaa ne lompakkoloiset heti kättelyssä.

Vierailija
10/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, käy hyvin, itse haluan maksaa omat menoni periaatteesta. On ihan kohteliasta, että mainitset asiasta treffeille pyytäessäsi, niin ei tule sitten yllätyksenä.

Miten tämä voisi tulla yllätyksenä? Minkälainen nainen automaattisesti olettaa, että mies maksaa eikä että kumpikin maksaa osuutensa? Huh huh.

Vierailija
11/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kunhan muistaa pysyä itse pois toisen rahoilta ja olla syyttelemättä mistään. Tosin se senttien halkominen on minusta niin rasittavaa, että siitä syystä jättäisin sinut kyllä kokonaan väliin. 

Oletko lisäksi muutenkin pihi?

Vierailija
12/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista laittaa toi treffi ilmoitukseesi.

Onko omassa treffi-ilmoituksesi muotoa "etsin mukavia varakkaita herrasmiehiä päiväkahvin merkeissä"?.

Vierailija
13/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että raaskit maksaa itsellesi, sillä niin pihin miehen kanssa on vaikeaa olla, joka laskee koko ajan rahojaan. Toisaalta sääntöösi voisi tehdä myös poikkeuksen. Esim jos treffikaveri olisikin vähävarainen opiskelija ja sinulla olisi nälkä ja hän tahtoisi vain edullisiman kupillisen teetä, niin ehkä maksaisit hänellekin ruoan, jotta saisit ruokaseuraa? Kiitollisuuden velkaanhan tästä ei pitäisi kenenkään jäädä. Hyvä mieli on tärkeää! Jos olet itse pienituloinen opiskelija, niin kerrot sen myös.

Vierailija
14/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan automaattisesti odottanut miehen maksavan ja aina olen valmis maksamaan oman osuuteni. Kuitenkin silloin kun mies tarjoutuu maksamaan niin hän saa pari plussapistettä mielessäni ;)

Vierailija
15/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä voisi tulla yllätyksenä? Minkälainen nainen automaattisesti olettaa, että mies maksaa eikä että kumpikin maksaa osuutensa? Huh huh.

Kyllä ne jotkut maksaa. Kiusallista sekin on, kun mies sanoo tarjoilijalle, että laittaa kaikki samaan laskuun ja itse kiirehtii sanoa, että eiei, kun erikseen.

Vierailija
16/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minustakin olisi ihanaa, jos miehet yrittäisivät tehdä vaikutuksen jotenkin muuten kuin tarjoamalla lasillisen tai lounaan. Olisi ihana mennä "treffeillä" vain kävelylle pitkin kaupunkia varsinkin näin keväällä ja kesällä, eikä kenenkään tarvitse maksaa yhtään mitään. Tyhmä idea edes mennä treffeille leffaan ihan aluksi, eikä olisi vaan kivempi jutella ja tutustua. Vaikka museoonkin olisi kiva mennä, ei leffaan. Ja kyllä itse voin maksaa lipun museoon.

Vierailija
17/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus tarjonnut? Hyvä, että nyt ainakin olet oppinut. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään tarvetta naiselle, joka niin jumiutunut muinaisiin sukupuolirooleihin, että olettaa miehen tarjoavan.

Minä en ole olettanut koskaan miehen tarjoavan, mutta täytyy kyllä sanoa, että herrasmiehet silti löytävät tien sydämeen ihan eri tavalla kuin hajuttomat ja mauttomat tasa-arvotyypit. Herrasmiesmäisyys antaa miehelle mahdollisuuden tuntea itsensä mieheksi ja naiselle mahdollisuuden olla nainen. Monesti nämä tasa-arvotyypit haluavat kuitenkin naisellisen naisen olematta itse mies. 

N43, ei mihinkään kaavaan tai oletukseen jumittunut

Vierailija
18/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Olen aina maksanut omat juttuni ettei mies vahingossakaan pääse vinkumaan seksiä vastapalveluksena.

Vierailija
19/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne jotkut maksaa. Kiusallista sekin on, kun mies sanoo tarjoilijalle, että laittaa kaikki samaan laskuun ja itse kiirehtii sanoa, että eiei, kun erikseen.

Jotkut maksavat, mutta minkälainen nainen vuonna 2016 automaattisesti olettaa, että maksaa? 

Vierailija
20/133 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut maksavat, mutta minkälainen nainen vuonna 2016 automaattisesti olettaa, että maksaa? 

No olisiko vaikka sellainen, jota mies on jo pitempään piirittänyt ja pyytänyt useaan kertaan treffeille ja nainen sitten joku kaunis päivä suostuu?