Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarjottiin töitä 9 € tuntipalkalla siivoojana

Vierailija
26.04.2016 |

Ei saatana. 8 vuotta työttömänä ja tänään tarjottiin 9 € tuntipalkalla töitä siivoojana ja kuulemma pakko ottaa. Onko muille tarjottu töitä uusien pakotteiden takia vaikka ei ole kiinnostanu tehdä töitä vuosiin? Miten vitussa jaksaa enää herätä aamulla tekemään jotain paskahommia.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kusettaa. Ei siivoojaksikaan tuosta noin vain pääse. Pitää olla kaikenmaailman kortit suoritettuna!

Työhygieniakortti? Tulikortti? Moottorisahakortti?

Nää ainakin :D

-moppikortti 100€

-rättikortti 150€

-pesuainekortti 200€

-parkettikortti 200€

-sumutepullokortti 200€

-turvakengänkäyttökortti 300€

-pölyhuiskankäyttökortti 150€

-vahauskoneenkuljettajan ammattipätevyyskoulutus 1200€

No heh heh. Mutta oikeesti, multa vaadittiin ea-kortti, työturvallisuuskortti ja hygieniapassi. Olen laitoshuoltaja ja olen ollut töissä paikoissa joissa tehtäviin kuuluu siivouksen lisäksi ruoan jakaminen. Laitoshuoltajakoulutukseen kuuluu koneajokortti jolla varmistetaan että osaa käyttää siivouskoneita kuten lattianhoitokone, yhdistelmäkone ja painehuuhtelukone yms. Oikeesti jos noita ei osaa käyttää voi aiheuttaa vakavan onnettomuuden itselleen tai muille. 

Jos luet vielä tätä ketjua niin suositteletko tuota laitoshuoltajakoulutusta pari vuotta työttömänä olleelle nuorelle miehelle, vai katsotaanko koulussa kieroon jos jätkä alkaa opiskella tuota alaa?

Vierailija
82/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä menisin mielelläni siivoamaan, mutta ei näytä yli 50-v. terveen naisen työhalut ketään kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kusettaa. Ei siivoojaksikaan tuosta noin vain pääse. Pitää olla kaikenmaailman kortit suoritettuna!

-moppikortti 100€

-rättikortti 150€

-pesuainekortti 200€

-parkettikortti 200€

-sumutepullokortti 200€

No heh heh. Mutta oikeesti, multa vaadittiin ea-kortti, työturvallisuuskortti ja hygieniapassi. Olen laitoshuoltaja ja olen ollut töissä paikoissa joissa tehtäviin kuuluu siivouksen lisäksi ruoan jakaminen. Laitoshuoltajakoulutukseen kuuluu koneajokortti jolla varmistetaan että osaa käyttää siivouskoneita kuten lattianhoitokone, yhdistelmäkone ja painehuuhtelukone yms. Oikeesti jos noita ei osaa käyttää voi aiheuttaa vakavan onnettomuuden itselleen tai muille. 

Jos luet vielä tätä ketjua niin suositteletko tuota laitoshuoltajakoulutusta pari vuotta työttömänä olleelle nuorelle miehelle, vai katsotaanko koulussa kieroon jos jätkä alkaa opiskella tuota alaa?

Suosittelen varsinkin jos paikkakunnalla jossa asut on pulaa laitoshuoltajista. Lyhyt koulutus ja itse pääsin suoraan koulusta töihin. Mun tuntemat laitoshuoltaja-miehet on kyllä kaikki maahanmuuttajia mutta varmasti suomalainenkin mies (oletan että olet?) kelpaa alalle enkä usko että katsotaan kieroon vaan on positiivista kun osaa suomenkielen kunnolla.

Vierailija
84/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9€ on kyllä aika vähän. Mulla palkka siivoojana 11,50/tunti, tällä sentään elää jotenkin.

Vierailija
85/88 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaa käy paria viikkoa töissä ja huomaamattomasti kuset hommat niin että saat potkut? Sit jatkat rottailua?

Haukkuu pomon kusipää homoksi/huoraksi ja paskantaa ympäri duunipaikan vessaa niin ei kauaa ole töissä.

:D

Vierailija
86/88 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ ]kiinnosti

[x] ei kiinnostanut

Vierailija
87/88 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
88/88 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-moppikortti 100€

-rättikortti 150€

-pesuainekortti 200€

-parkettikortti 200€

-sumutepullokortti 200€

Multa ei vaadittu mitään kortteja eikä koulutusta. Hygieniapassi löytyy kyllä. Työskentelen laitoshuoltajana sairaalassa, ruokahuolto kuuluu työnkuvaan. Lattianhoito- ja yhdistelmäkonetta käytän, esimies on opettanut. Siivoojana olin ollut yhteensä n. 2 vuotta ennen kun sain tuon laikkarin paikan. Eli ilmeisesti nämä vaatimukset vaihtelee aika paljonkin työpaikan mukaan... Meillä ehkä kolmasosalla on laitoshuoltajan tutkinto.