Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui kun en siivonnut kämppää vanhempiensa vuoksi

Vierailija
25.04.2016 |

Miehen vanhemmat tulivat viime viikonloppuna käymään. Mies aloitti maanantaina jo "pitäis siivota" "perjantaina pitää sitten olla siistiä"-jankkaamisen.
Miehellä on todella inhottava tapa hokea "minä" tai "me" muodossa asioita, kun tosiasiassa tarkoittaa, että sun pitää tehdä jotain.
Esim. "Lauantaina syödään sit pihviä"=lauantaina sinun pitää käyd kaupassa, ostaa pihvi ja paistaa se.
Aika moni ihminen (kuten minä) ymmärtäisi tuon ilmoituksena, että hän aikoo tehdä sitä pihviä lauantaina.

Noh, mä tietty siivosin omat jälkeni ja tein vähän extraa (siivosin vessan, jääkaapin ja pesin matot). Mitä mies tekee? Jättää kamansa lojumaan eikä sormeaan nosta.
Torstai iltana pelaa ja välillä tiuskii, että täällä on näin paskasta. Huomenna pitäis olla sit siistiä.
M vastasin aina et no siivoa sitten herranjumala! Mihin tää herra vastasi hiljaisuudella ja mököttämisellä.
Perjatai aamuna sanoi vakavasti ennen lähtöä:"Ne tulee sit illalla, et voisitko millään jo hoitaa tän kämpän edustuskuntoon?"
En vastannu mitään.
No en tietenkään siivonnut miehen sotkuja, vanhemmat tuli ja vähän epäsiistiä oli. Mies oli kiukkuinen.
Sunnuntaina oli valtava riita siitä, miten miehen ex osasi hoitaa ja ymmärtää nää asiat. Mub ois pitänyt ymmärtää, et mies oli "väsynyt" ja "liian uupunut" siivoamaan ja oletti et mä "kannan vastuun kun hän ei pysty" ja myöskin kaiveli tämän 3kk yhteiselon aikana tehtyjä siivousurakoitaan esiin.
Tais loppuu tää suhde sit :(

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, älä kävele.

Vierailija
2/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti jos jatkat.

Piikanahan tuo kuulostaa pitävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nauraa ääneen tuossa lopussa, miten eksä kyllä tajusi nämä hommat. Joo, tajusi ja tajusi myös nostaa kytkintä. 

Vierailija
4/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, Forest, run!

Vierailija
5/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras erota, kamala mies! Hyvä että tuli ilmi nyt eikä 5 v päästä.

Vierailija
6/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mitkä odotukset miehelläsi. Jos mies on muuten OK, niin kouluttaminen auttaa. Olet nyt jo toiminut esimerkillisesti. Voit vielä tehostaa viestiäsi kertomalla suoraan, että on miehen velvollisuus siivota omat jälkensä ja siistiä koti haluamaansa kuntoon vahempiaan varten. Sopikaa myös kodinhoidon työnjaosta. Miehesi asenteen vuoksi tämä voi olla haasteellista, koska hän selvästi odottaa sinun hoitavan kodin. Jos miehelläsi on jotain selittämättömiä mt-ongelmia (väsymys, uupumus ja vastuuttomuus, joihin itse vetoaa), niin hyvä vaihtoehto on erota. Miksi ex on ex? Kyllästyikö passaamaan miestä? 

Vierailija
7/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että otat exästä nyt mallia ja juokse. Äläkä tosiaan kävele. Vieläkö nykyäänkin on tollasia mammanpoikia? Luulin että ne on jo historiaa.

T. Mummeli vm 57 😊

Vierailija
8/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tosi kiva kun ennen yhteenmuuttoa luulin löytäneeni elämäni miehen, aikuisen, sivistyneen ja kohteliaan.

Mutta ei. Ilmeisesti mun koulu ja työ on hirveän paljon helpompaa ja vähemmän uuvuttavaa kuin hänen Tärkeä Koulunsa ja työnsä.

Myöskin tuo exällä iskeminen oli todella järkyttävää. Mun mielestä riidellä saa, mutta riidellessäkin pitäisi olla rajat.

Mies tulitti ilman suodatinta.

Miehen exä on siis kuvankaunis miehen kanssa samassa yliopistossa opiskellut nainen, jonka kanssa oli yli 6 vuotta yhdessä ja ilmeisesti passasi aivan kaiken. Siis kaiken. Pesi pyykit, siivosi ja laittoi ruoan.

Järkyttävintä on se, että mä en oikeasti tiedä OSAAKO mies siivota. Olen aina ajatellut että totta kai kaikki osaa, mutta kun katselin miehen imurointia ensimmäistä kertaa niin huh... Niin epävarmat liikkeet oli, että ihan ällistytti. Kyseli pitääkö laukut ja tuolit siirtää vai riittääkö kun imuroi vain vapaista kohdista, ja tarviiko maton alta todella imuroida.

9/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä miehesi näkyy kaipaavan, ei tyttöystävää...

Vierailija
10/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mitkä odotukset miehelläsi. Jos mies on muuten OK, niin kouluttaminen auttaa. Olet nyt jo toiminut esimerkillisesti. Voit vielä tehostaa viestiäsi kertomalla suoraan, että on miehen velvollisuus siivota omat jälkensä ja siistiä koti haluamaansa kuntoon vahempiaan varten. Sopikaa myös kodinhoidon työnjaosta. Miehesi asenteen vuoksi tämä voi olla haasteellista, koska hän selvästi odottaa sinun hoitavan kodin. Jos miehelläsi on jotain selittämättömiä mt-ongelmia (väsymys, uupumus ja vastuuttomuus, joihin itse vetoaa), niin hyvä vaihtoehto on erota. Miksi ex on ex? Kyllästyikö passaamaan miestä? 

Ei ole mt-ongelmia. Ex on ex koska rakastui uuteen ja muutti toiseen maahan rakkauden vuoksi.

Vierailija
11/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku kehtaa! Pihalle vaan koko ukko, ei ole edes koulutuskelpoinen. Eri asia jos olisi laiska ja ajattelematon ja tarvitsisi näpäytyksen tajutakseen asian, mutta tuossa on ollut viikko aikaa tajuta ja sitten vielä vetoaa johonkin exään! Huh huh, on niitä sellaisiakin miehiä olemassa jotka siivoaa tai jotka siivoaa vähemmän, mutta ovat kiitollisia toisen näkemästä vaivasta.

Vierailija
12/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti miestäsi paljon nuorempi ja kouluttamaton? Juokse niin lujaa kuin pääset. Mies otti sut piiaksi.  

Vierailija
13/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ei jumalauta, miten tuollaisia miehiä voi olla olemassa. Mulla on kaikki aina ollu siivoushulluja suorastaan. Kannattaa lähteä lätkimään ajoissa, sinkkukesä odottaa!

Vierailija
14/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti miestäsi paljon nuorempi ja kouluttamaton? Juokse niin lujaa kuin pääset. Mies otti sut piiaksi.  

Olen miestä 10 kk nuorempi ja aloitin yliopiston samana vuonna :D Silloin ei tietty edes tunnettu toisiamme, vasta viime syksynä tutustuttiin.

Mutta voisi sanoa, että mies opiskelee arvostetumpaa ja tulevaisuudessa kovempipalkkaista alaa.

Vierailija
15/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tosi kiva kun ennen yhteenmuuttoa luulin löytäneeni elämäni miehen, aikuisen, sivistyneen ja kohteliaan.

Mutta ei. Ilmeisesti mun koulu ja työ on hirveän paljon helpompaa ja vähemmän uuvuttavaa kuin hänen Tärkeä Koulunsa ja työnsä.

Myöskin tuo exällä iskeminen oli todella järkyttävää. Mun mielestä riidellä saa, mutta riidellessäkin pitäisi olla rajat.

Mies tulitti ilman suodatinta.

Miehen exä on siis kuvankaunis miehen kanssa samassa yliopistossa opiskellut nainen, jonka kanssa oli yli 6 vuotta yhdessä ja ilmeisesti passasi aivan kaiken. Siis kaiken. Pesi pyykit, siivosi ja laittoi ruoan.

Järkyttävintä on se, että mä en oikeasti tiedä OSAAKO mies siivota. Olen aina ajatellut että totta kai kaikki osaa, mutta kun katselin miehen imurointia ensimmäistä kertaa niin huh... Niin epävarmat liikkeet oli, että ihan ällistytti. Kyseli pitääkö laukut ja tuolit siirtää vai riittääkö kun imuroi vain vapaista kohdista, ja tarviiko maton alta todella imuroida.

Asuiko poikaystäväsi yksin kun tapasitte? Miltä hänen kämppänsä silloin näytti?

Vierailija
16/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex oli ilmeisesti hyvin nuori, kun aloitti suhteen miehesi kanssa ja alistui varmaan kokemattomuuttaan toisen tekemättömyydelle, vaikka pahalta tuntuikin. Ei ihmekään, jos sitten rakastui toiseen, häntä inhimillisesti kohtelevaan mieheen.

Älä jää suhteeseen miehen kanssa. Ei se muutu (viimeistään lasten tultua oot sille taas ilmainen piika, kun kotoa et lasten takia pakoon pääse).

Vierailija
17/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mt-ongelmia. Ex on ex koska rakastui uuteen ja muutti toiseen maahan rakkauden vuoksi.

Niin.. kun mikään etäisyys ei riitä ;)

Vierailija
18/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuota voi edes kouluttaa. Asennevamma. Ikinä ei voisi luottaa että tekee osuutensa tai olisi sun tukena silloin kun tarvitset. Koska siis lähtökohtaisesti on sitä miltä että sinä siivoat ja hän vieläpä komentaa milloin. Totaalinen turn off.

Vierailija
19/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut taas sitä oleellista, eli käytkö töissä vai pelkästään mies?

Vierailija
20/49 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miestä 10 kk nuorempi ja aloitin yliopiston samana vuonna :D Silloin ei tietty edes tunnettu toisiamme, vasta viime syksynä tutustuttiin.

Mutta voisi sanoa, että mies opiskelee arvostetumpaa ja tulevaisuudessa kovempipalkkaista alaa.

Voin kuvitella että jos olisitte edelleen yhdessä valmistumisen jälkeen, olisi sinun tehtävä kaikki kotityöt, koska miehellä on tärkeämpi työ ja isompi palkka. Jos lapset sairastavat jäät sinä kotiin, koska miehen TYÖ!  Ja äitiyslomalla saisit olla äärettömän kiitollinen siitä rahallisesta avusta mitä mies sinulle suostuu antamaan ja tietysti sinä teet kotona aivan kaiken vauvan lisäksi, pyykkäät, tiskaat, imuroit, kiillotat, kokkaat, käyt kaupassa, jne jne. Eli ala jo pakata kamoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän