Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoisin vieraalle ihmiselle miehensä pettämisestä anonyymisti?

Millalilla
22.04.2016 |

Eräs ystäväni on tapaillut kohta vuoden ukkomiestä. Mies on antanut ymmärtää että eroaa heti kun taloudellinen puoli on kunnossa, mutta nyt miehen vaimo on raskaana. Ystävä lopetti suhteen pariksi viikoksi kun sai raskausuutisesta tietää mutta mies sai jotenkin luikerettua takaisin.

He ovat nelikymppisiä ja tämä on heidän toinen lapsensa. En tunne pariskuntaa, mutta minusta olisi ollut kohtuullista kertoa suhteesta ja eroaikeista vaimolle, että olisi hänellä kaikki faktat tiedossa kun teki päätöksiä raskauden etenemisestä.

Ongelmani on se etten tiedä miten saisin nimettömästi kerrottua asiasta vaimolle, kun en häntä tunne, enkä haluaisi saada toisten ihmisten parisuhdesotkuista paskaa niskaan, enkä haluaisi ystäväni suuttuvan minulle jos suhteen paljastan. Kuitenkin minusta olisi reilua että vaimo saisi asiasta tietää, itsekin tahtoisin tietää jos tälläinen olisi omalla kohdalla. Sähköpostit, facebookit yms. Ei liene hyvä keino, koska anonymiteetti ei säily. Mitä te tekisitte? Miten kertoisitte? Vai olisitteko hiljaa? Jotenkin sotii pahasti oikeustajua vastaan että raskaana olevaa petetään.

Kommentit (196)

Vierailija
61/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedät mistä, että vaimo ei tiedä asiasta?

No sittenhän mitään vahinkoa ei tapahdu jos ap kertoo asiasta, jonka vaimo jo tietää.

Kyllä koituu! On todella nöyryyttävää että joku sinulle vieras ihminen tietää näin henkilökohtaisen asian parisuhteestasi. Ja vielä levittelee sitä eteenpäin. Ehkä asiaa on parisuhteessa puitu ja siitä yritetään päästä yli. Ja pam, koko prosessi alkaa alusta kun joku tuntematon kokee oikeudekseen sekaantua sinun elämään.

Ap nyt sattuu omaa syyttään tietämään asian kun tämä toinen nainen on sen hänelle laverrellut. Ei ap ole laverrellut yhtään mitään kenellekään. Kun ap laittaa nimettömän viestin vaimolle tämän miehen pettämistouhuista, ap:n kannattaa laittaa viestiin, että hän ei ole levitellyt asiaa kellekään muulle, mutta katsoi, että vaimon asianosaisena on pettämisestä syytä tietää.

Vierailija
62/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on itse soppansa keittänyt. Kenelle sinä kuvittelet tekeväsi jotain palvelusta? Kuvitteletko että mies jättää raskaana olevan vaimonsa "kaverisi" vuoksi? Oletko sinä sattumoisin tämä "kaveri"? Jotenkin läpinäkyvää.  Ja onko tuo mies nyt kaiken tämän säädön arvoinen? Ei ole. Se joka hänet "saa" tulee petetyksi vielä tulevaisuudessa. On ihan kirjoitettu tähtiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle, ei millään tavalla. Mikä Kaikkivaltias-syndrooma sinulla on, kun koet tarvetta hallita muiden ihmisten elämää? Mistä se kertoo? Mikä sinussa on rikki, mitä elämästäsi puuttuu niin että yrität hakea sitä ulkopuolelta? Tehtäväsi ei todellakaan ole mennä hajottamaan raskaana olevaa naista. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Miksi sinä haluat loukata häntä? Kateudesta?

Itsetutkiskelun paikka.

Kyllä minä haluaisin tietää. Minustakin puolisolla on oikeus tietää.

Se, mitä ei tiedä, ei voi loukata? Ei tuollainen asia pysy salassa, vaan tulee yleensä esiin ennemmin tai myöhemmin ja joka tapauksessa naisella on oikeus tietää faktat omasta elämästään ja siitä, millaisen miehen kanssa on avioliitossa.

Ei se, että haluaa tehdä oikein tarkoita, että haluaa hallita muiden elämää, tai loukata muita. Hän haluaa vähentää loukkausta kertomalla asian nyt, ennen kuin nainen hukkaa enempää elämästään ihmisen kanssa, jonka kanssa todennäköisesti ei halua olla kun asia selviää.

AP voithan tehdä anonyymin sähköpostiosoitteen ja kertoa. Anna vielä mahdollisimman paljon todisteita, koska todennäköisesti hän ei halua uskoa sinua.

Höpö höpö. Ap nimenomaan haluaa käyttää valtaa muihin ihmisiin, mutta koska pelkää itselleen koituvia seurauksia, haluaa sotkeutua asiaan nimettömänä. On ihan turha selittää, että haluaa vähentää vaimoon kohdistuvaa loukkausta, kun haluaa selvästi vain aiheuttaa kaaoksen ja rikkoa avioliiton. Älkää keksikö näitä typeriä tekosyitä ja höpöttäkö "oikeudesta tietää", vaan kertokaa rehdisti, että haluatte valtaa, kostoa ja tosielämän saippuaoopperaa omaksi iloksenne.

Jos AP haluaisi rikkoa avioliiton, niin eikö hän silloin olisi makaamassa tuon aviomiehen kanssa?

Voi hyvänen aika. Noinko vähällä älyllä sinä olet liikkeellä?

Ainoa avioliitonrikkoja on se mies ja se vahinko on jo tapahtunut, tiesi vaimo siitä tai ei. Nyt on kyse siitä, että ansaitseeko joku olla tietoinen siitä mitä hänen selän takanaan puuhataan, vieläpä niin, että muut tietävät siitä, vai pitääkö hänet pitää pimennossa kuin pikkulapsi?

Vierailija
64/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulu sinulle, ei millään tavalla. Mikä Kaikkivaltias-syndrooma sinulla on, kun koet tarvetta hallita muiden ihmisten elämää? Mistä se kertoo? Mikä sinussa on rikki, mitä elämästäsi puuttuu niin että yrität hakea sitä ulkopuolelta? Tehtäväsi ei todellakaan ole mennä hajottamaan raskaana olevaa naista. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Miksi sinä haluat loukata häntä? Kateudesta?

Itsetutkiskelun paikka.

Miten niin asia ei kuulu muille? Ihan tasan tarkkaan muiden ihmisten hyvinvoinnin pitäisi kuulua jokaiselle meistä. Ja hyvinvointiahan eivät kusipääpettäjät edistä pätkääkään, vaan näiden mulkvistien säädöt pitäisikin tulla julkisiksi, jotta jatkossa oppisivat olemaan. Toki kusipääpettäjä on tästä eri mieltä. Ei murhaajakaan halua jäädä kiinni, mutta kyllä se vaan on yhteiskunnalle parasta, että jää.

"Tasan tarkkaan", "kusipääpettäjä" :D

Vierailija
65/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea suoravelkäinen tapa on, että ap ilmoittaa tietävänsä pettämisestä tälle pettävälle miehelle, ja ilmoittaa että esim kahden päivän päästä ilmoitan vaimolle, toivottavasti hän kuulee asian mieluummin sinulta kuin minulta. Tällöin miehellä aikaa reagoida. Mieluummin varmasti jokainen kuulee asian mieheltä kuin vieraalta.

Vierailija
66/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetelma on nyt sellainen, että pettämiseen taipuvainen mies kulkee nyt jatkossakin kertomassa valheitaan näiden kahden naisen välillä. Ap:lle lohduksi tieto, että kun vaimon raskaus etenee, mies tulee kyllä säännöllisesti hakemaan panoa ap:n kaveriltakin. Onhan tämä niin hölmö, että on suostunut järjestelyyn tietoisena miehen perheestä.

Miehelle on tärkeää palvelun pelaaminen. Jos ap rupeaa suututtamaan pikkuvaimoa totuudentorvena, miehelle tulee kiperät paikat. Vaimo voi erota ja siitä seuraa sitten velkavankeus kahden lapsen elatusvelvollisena. Aurinkoista  omistamisen onnea ap:n kaverilla varjostaa vielä monet lapsiperhekuviot, jossa satumaisen naimissession sijaan otetaan vuoroviikonlopuin hoitoon pienokaisia, mennään  lintsille jne ... Jos mies on huono kaitsemaan lapsiaan, ap:n kaveri saa olla lastenhoitaja tasaisin väliajoin pettämänsä naisen lapsille.

Toisaalta mies voi kokea valinnan niinkin, että lemppaa ap:n kaverin ihan siltä seisomalta. Miehen vaimolla ja miehellä on pelissä enemmän kuin tällä toisella naisella, niin he saattavat jopa sopia lasten vuoksi tilanteesta aiheutuneen erimielisyytensä. Silloin olisi hauska olla kärpäsenä katossa ja kuunnella miehen vuodatuksia siitä, kuinka tämä syrjähyppy oli vain kauhea erehdys, eikä toinen nainen merkitse hänelle muuta kuin seksiä, joka sekin on jo väljähtynyt...

Vierailija
67/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetelma on nyt sellainen, että pettämiseen taipuvainen mies kulkee nyt jatkossakin kertomassa valheitaan näiden kahden naisen välillä. Ap:lle lohduksi tieto, että kun vaimon raskaus etenee, mies tulee kyllä säännöllisesti hakemaan panoa ap:n kaveriltakin. Onhan tämä niin hölmö, että on suostunut järjestelyyn tietoisena miehen perheestä.

Miehelle on tärkeää palvelun pelaaminen. Jos ap rupeaa suututtamaan pikkuvaimoa totuudentorvena, miehelle tulee kiperät paikat. Vaimo voi erota ja siitä seuraa sitten velkavankeus kahden lapsen elatusvelvollisena. Aurinkoista  omistamisen onnea ap:n kaverilla varjostaa vielä monet lapsiperhekuviot, jossa satumaisen naimissession sijaan otetaan vuoroviikonlopuin hoitoon pienokaisia, mennään  lintsille jne ... Jos mies on huono kaitsemaan lapsiaan, ap:n kaveri saa olla lastenhoitaja tasaisin väliajoin pettämänsä naisen lapsille.

Toisaalta mies voi kokea valinnan niinkin, että lemppaa ap:n kaverin ihan siltä seisomalta. Miehen vaimolla ja miehellä on pelissä enemmän kuin tällä toisella naisella, niin he saattavat jopa sopia lasten vuoksi tilanteesta aiheutuneen erimielisyytensä. Silloin olisi hauska olla kärpäsenä katossa ja kuunnella miehen vuodatuksia siitä, kuinka tämä syrjähyppy oli vain kauhea erehdys, eikä toinen nainen merkitse hänelle muuta kuin seksiä, joka sekin on jo väljähtynyt...

Niin ja kun kuvio on niitattu kiinni kahden lapsen voimin, ap.n kaveri voi olla siitä varma, että jokaisen riidan tai erimielisyyden  yhteydessä mies hakee ex-vaimolta lohtuseksiä ja toisinpäin. Olisiko kivaa olla osakas tällaisessa Ab konkurssi oy:ssä?

Vierailija
68/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea suoravelkäinen tapa on, että ap ilmoittaa tietävänsä pettämisestä tälle pettävälle miehelle, ja ilmoittaa että esim kahden päivän päästä ilmoitan vaimolle, toivottavasti hän kuulee asian mieluummin sinulta kuin minulta. Tällöin miehellä aikaa reagoida. Mieluummin varmasti jokainen kuulee asian mieheltä kuin vieraalta.

Ai että kiristäminen vielä tähän lisäksi? Olettehan, ap ja myötäilijät, jo käräyttäneet naapurinne lapsenvahdin verohallinnolle ja lähettäneet kaverin tuttavan miehelle nimettömän tekstarin, jossa ilmoitatte, että ei se rouva eilen missään salilla käynyt vaan oli pullakahveilla kaverinsa kanssa?

69/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että tällä raskaana olevalla vaimolla on oikeus tietää miehensä touhuista. Mietin vaan, että kuinka realistista sinun on olettaa, että sinun anonymiteettisi säilyy, eikä ystäväsi saa tietää juuri sinun lähettäneen tätä anonyymia viestiä.

Jos et kerro viestissä omasta taustastasi, siitä kuinka sinä tiedät tällaisesta salasuhteesta, olettavat sekä mies että hänen vaimonsa todennäköisesti, että anonyymin viestin lähettäjä on se toinen nainen, eli ystäväsi saa syyt kirjeestä niskoilleen. Siitä ei ole pitkä matka siihen, että ystäväsi ihan itse osaa laskea, kelle on asioistaan avautunut, eli kuka sen kirjeen todellisuudessa on lähettänyt. Näin jäisit itse kiinni vehkeilystä ystäväsi selän takana ja suhteesi häneen vaarantuisi kuitenkin.

Jos taas kerrot kirjeessä olevasi toisen naisen ystävä, on todennäköinen lopputulos sama. Mies syyttää ystävääsi siitä, että tämä on mennyt lavertelemaan jutusta tuttavilleen ja taas ystäväsi arvaa, kuka kirjeen takana on.

Kannattaisiko kuitenkin pelata avoimin kortein? Minusta riski että ystäväsi saa kuitenkin loppupeleissä selville sinun osuutesi asiaan, on varsin suuri. Siksi minä sinun asemassasi pyrkisin varmaan ensisijaisesti vetoamaan ystävääni ja tuohon mieheen, että he itse lopettaisivat suhteensa nyt ja kertoisivat vaimolle. Ja jollei se onnistuisi, tekisin päätöksen siitä, sekaannunko itse asiaan. Kuitenkin tuossa anonyymin viestin lähettämisessä on mielestäni hyvin iso riski siihen, että se lopulta kuitenkin yhdistyy sinuun. Se riski kannattaa myös huomioida päätöstä tehdessään.

Vierailija
70/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, on aika surkuphupaisaa puhua "suoraselkäisyydestä", kun koko homma on kyhätty kasaan valheilla ja petoksella. Vähän myöhäistä nyt... :-D Muuten hyvä yritys.

Vierailija
71/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kiristäminen vielä tähän lisäksi? Olettehan, ap ja myötäilijät, jo käräyttäneet naapurinne lapsenvahdin verohallinnolle ja lähettäneet kaverin tuttavan miehelle nimettömän tekstarin, jossa ilmoitatte, että ei se rouva eilen missään salilla käynyt vaan oli pullakahveilla kaverinsa kanssa?

Kiristäminen?? kiristämistä on että joko sinä kerrot tai minä kerron. Jos ILMOITAT että otat vaimoon joka tapauksessa yhteyttä, mies voi itse päätää kertooko vai ei.

Vierailija
72/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrothan mikä on motiivisi puolustella niin kovin pettäjiä? Oletko itse pettäjä tai toinen nainen? Onko kiva kikatella vaimon selän takana kun pettää tämän miehen kanssa? Onhan se ikävää jos joku valistaa vaimoa pettämisestä ja ne mielettömät kiksit pettämisestä ja kikattelusta vaihtuukin itkuun ja hammastenkiristykseen.

Vierailija
73/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä on vikaa, jos pitää ventovieraiden ihmisten parisuhteeseen sekaantua.

Vierailija
74/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, on aika surkuphupaisaa puhua "suoraselkäisyydestä", kun koko homma on kyhätty kasaan valheilla ja petoksella. Vähän myöhäistä nyt... :-D Muuten hyvä yritys.

Niinpä ties kuinka kauan jatkunutta valehtelua, petosta ja peittelyä - pettävän miehen ja toisen naisen taholta.

Vierailija
75/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Vierailija
76/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti mua. Kauan ja monen kanssa. Kaikki tiesi paitsi minä. Siis vittu kaikki. Jopa lähi bensiksen Erkki tiesi millanen panomies mieheni oli.

Olisi ollut kiva jos joku näistä toisista naisista olisi ilmottanu tai se lähi bensiksen Erkki (edes nimettömänä prepaidillä) .

Kun kaikki paljastu monen vuoden jälkeen, olin todella nöyryyretty, tästä 2v aikaa.

Rupee melkein itkettämään tämä ketju, todellakin vaimon tarvii tietää. Voi nimenomaan itse tehdä sitten päätöksen jatkaako vaiko ei. MINÄ OLISIN HALUNNUT TIETÄÄ AJOISSA.

Vierailija
77/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla. Kyllä vaimo tuon myöhemminkin oppii. Raskaana ollessaan sitä on hauraimmillaan, tarvitsee sen miehen tukea vaikka mies paska olisikin. Siinä tieto miehen toisesta naisesta ei auta, etenkin kun raskaus on ilmeisesti jo yli keskeytyskuukausien. Ja puhun kokemuksesta: sain miehen kiinni pettämisestä kun olin viimeisillään raskaana. Mitäpä siinä tekee? Ei riitä voimat eikä keskittyminen muuallemuuttamisiin, kyllä se kohtasyntyvä oli mielessä. Kaikki sosiaaliset apuverkostot oli olemattomat. Ei auttanut kuin niellä ja laittaa maton alle. Lapsen syntymä auttoi unohtamaan asian vuosiksi. Mutta koskaan en unohtanut, ero tuli paljolti juuri noiden pesemättömien pyykkien vuoksi - mutta vasta kun olin omilla jaloillani henkisesti ja taloudellisesti (takaisin töissä). Lapsi oli meillä molemmilla kovasti haluttu ja pitkään yritetty, on vieläkin molempien ilo, eli onnellinen loppu tässäkin tarinassa.

Vierailija
78/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä ystäväni on lapseni kummitäti ja minulle rakas, vaikka onkin nyt aikamoiseen paskaan astunut. Miehellä on ymmärtääkseni (ystäväni mukaan) ollut suhteita jo pitkään ennen häntä. Tämä itse pariskunta on toistensa teinirakkaus ja viettivät 20v hääpäiväänsä tässä kuussa. Vanhempi lapsi on kohta yläasteella. Vaimoa en ole koskaan edes tavannut, mies pyörittää yritystä jossa on tullut muutamaan kertaan asioitua. Eli ei ole edes moikkatuttu.

Ystävän mukaan mies on ollut vaimon kanssa vain koska on iso asuntolaina ja odotti että firma saa kunnolla tulta alleen että voivat sopuisammin erota. Raskausuutisen kuullessaan mies oli sanonut ystävälleni että hänen elämänsä on nyt pilalla ja ystävä oli silloin päättänyt suhteen lopettaa, mutta mies oli ruinannut suhteen taas aktiiviseksi.

Olen kaverilleni sanonut että minusta olisi ollut edes jotenkin reilua tunnustaa eroaikeet ja suhde raskausuutisen tullessa, näin ei kuitenkaan tehty. Olen myös ilmaissut ettei mielestäni tilanne ole reilu vaimolle, mutta enhän minä voi aikuisia ihmisiä pakottaa olemaan kunnolla.

Mietin vaan sitä vaimoa, jolla ymmärtääkseni ei ole minkään valtakunnan hajua siitä mitä mies duunaa, kun mies perustelee myöhäiset illat ja viikonlopun poissa olot sillä uudella firmallaan.

Eihän tuommosta nyt kukaan halua kuulla tietenkään, eikä asia sinällään kuulu miulle. Mutta tuntuu pahalta että se rouva kuvittelee kaiken olevan hyvin. Minusta tuntuisi reilulta että se saisi itse tehdä päätköksensä kaikella saatavilla olevalla tiedolla. Ja joo, olen pelkuri kun haluaisin pysyä nimettömänä, en haluaisi välien katkeavan ystäväni kanssa, ja siksi että jotkut ihmiset on pirun pelottavia eikä voi tietää miten ne reagoi tuommosiin uutisiin.

Millalilla (ap)

Vierailija
79/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti mua. Kauan ja monen kanssa. Kaikki tiesi paitsi minä. Siis vittu kaikki. Jopa lähi bensiksen Erkki tiesi millanen panomies mieheni oli.

Olisi ollut kiva jos joku näistä toisista naisista olisi ilmottanu tai se lähi bensiksen Erkki (edes nimettömänä prepaidillä) .

Kun kaikki paljastu monen vuoden jälkeen, olin todella nöyryyretty, tästä 2v aikaa.

Rupee melkein itkettämään tämä ketju, todellakin vaimon tarvii tietää. Voi nimenomaan itse tehdä sitten päätöksen jatkaako vaiko ei. MINÄ OLISIN HALUNNUT TIETÄÄ AJOISSA.

Sorry, mut kahvit tyrskähti tossa kohtaa suusta.

Vierailija
80/196 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä ystäväni on lapseni kummitäti ja minulle rakas, vaikka onkin nyt aikamoiseen paskaan astunut. Miehellä on ymmärtääkseni (ystäväni mukaan) ollut suhteita jo pitkään ennen häntä. Tämä itse pariskunta on toistensa teinirakkaus ja viettivät 20v hääpäiväänsä tässä kuussa. Vanhempi lapsi on kohta yläasteella. Vaimoa en ole koskaan edes tavannut, mies pyörittää yritystä jossa on tullut muutamaan kertaan asioitua. Eli ei ole edes moikkatuttu.

Ystävän mukaan mies on ollut vaimon kanssa vain koska on iso asuntolaina ja odotti että firma saa kunnolla tulta alleen että voivat sopuisammin erota. Raskausuutisen kuullessaan mies oli sanonut ystävälleni että hänen elämänsä on nyt pilalla ja ystävä oli silloin päättänyt suhteen lopettaa, mutta mies oli ruinannut suhteen taas aktiiviseksi.

Olen kaverilleni sanonut että minusta olisi ollut edes jotenkin reilua tunnustaa eroaikeet ja suhde raskausuutisen tullessa, näin ei kuitenkaan tehty. Olen myös ilmaissut ettei mielestäni tilanne ole reilu vaimolle, mutta enhän minä voi aikuisia ihmisiä pakottaa olemaan kunnolla.

Mietin vaan sitä vaimoa, jolla ymmärtääkseni ei ole minkään valtakunnan hajua siitä mitä mies duunaa, kun mies perustelee myöhäiset illat ja viikonlopun poissa olot sillä uudella firmallaan.

Eihän tuommosta nyt kukaan halua kuulla tietenkään, eikä asia sinällään kuulu miulle. Mutta tuntuu pahalta että se rouva kuvittelee kaiken olevan hyvin. Minusta tuntuisi reilulta että se saisi itse tehdä päätköksensä kaikella saatavilla olevalla tiedolla. Ja joo, olen pelkuri kun haluaisin pysyä nimettömänä, en haluaisi välien katkeavan ystäväni kanssa, ja siksi että jotkut ihmiset on pirun pelottavia eikä voi tietää miten ne reagoi tuommosiin uutisiin.

Millalilla (ap)

Jos haluat pysyä nimettömänä, niin laita yhteydenottoon sitten niin varmat todisteet tapahtuneesta, että ei tarvitse vaimon miettiä onko totta vai ei. Pahinta on se epätietoisuus, kun mieheltä kysyt asiaa ja hän sanoo että ei ole totta, ja anonyymi väittää että on totta, etkä enää tiedä ketä uskoa. Pelkkä miehesti pettää sua-viesti ei riitä. Vaimo luultavasti lähetyy sua ja kysyy kuka olet.

t. vaimo jota joku lähestyi netissä ja väitti että mies pettää. Mies kiisti kaiken eikä anonyymi suostunut paljastamaan kuka on. Yritä siinä nyt päättää mitä teet, eroatko miehestä huhujen perusteella vai luotatko miehen sanaan että ei ole pettänyt. En saanut mitään todisteita pettämisestä, ainoastaan joku infosi että mies on pettänyt. Jatkoimme avioliittoa mutta jäi epäilys, että mitä jos sittenkin oli totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan