Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-2 vuotta sitten valmistuneet aineenopettajat! Millainen työtilanne?

Vierailija
22.04.2016 |

Onko ollut hyvin sijaisuuksia vai kenties jo vakipaikkakin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko. Sijaisuuksilla ei elä, voi mennä pari kk ettei ole mitään.

Vierailija
2/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päivääkään tehnyt opettajan töitä, paitsi auskultoinnissa. Suoraan yliopistosta työllistyin liike-elämän palvelukseen. Kelpoisuudet mulla on: historia, yhteiskuntaoppi, taloustiede, filosofia. Työskentelen kv-yrityksessä yhteiskunta- ja sijoittasuhteiden parissa. M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole päivääkään tehnyt opettajan töitä, paitsi auskultoinnissa. Suoraan yliopistosta työllistyin liike-elämän palvelukseen. Kelpoisuudet mulla on: historia, yhteiskuntaoppi, taloustiede, filosofia. Työskentelen kv-yrityksessä yhteiskunta- ja sijoittasuhteiden parissa. M32

Valmistuin kyllä jo 3 vuotta sitten, mutta anyways. M32

Vierailija
4/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistuin kyllä jo 3 vuotta sitten, mutta anyways. M32

Tiedätkö opiskelukavereistasi ovatko saaneet opettajan töitä? Ilmiesesti ainakin historian opettajilla on aika vaikeaa työllistyä.

Vierailija
5/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään aineenopettajana HY-yhdistelmällä, vain epäpätevänä luokanopettajana sijaisuuksia. Valmistumisesta aikaa paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi