mies ei osaa antaa minulle orgasmia
Ei suuseksillä eikä sormettamisella enkä tule yhdynnässäkään. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa... Vinkkejä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
jätä se
En :)
ap
Hoitelet sitten itse itsesi. Missä ongelma?
Näytät miehellesi miten teet itse itsellesi orgasmin. Sitten vain harjoittelemaan yhdessä.
Sormeile itseäsi samalla kun rakastelette. Miehestä se voi olla jopa kiihoittava lisämauste.
Harjoitelkaa harjoitelkaa harjoitelkaa.
Kyllä meilläkin mieheni kanssa meni aikaa, mutta sieltä se sitten löytyi!
Vierailija kirjoitti:
Näytät miehellesi miten teet itse itsellesi orgasmin. Sitten vain harjoittelemaan yhdessä.
Näytetty on monta kertaa. Ei ole auttanut:(
ap
ethän vain mieti seksin aikana kaikkea muuta?
Vierailija kirjoitti:
Sormeile itseäsi samalla kun rakastelette. Miehestä se voi olla jopa kiihoittava lisämauste.
Näin teenkin ja olen kerran kaksi onnistunut tulemaan, kun olen yhdynnässä itseäni sormeillut. Sormeilen lähes joka kerta yhdynnän aikana, ja puolen vuoden aikana olen kaksi kertaa onnistunut siten tulemaan...
ao
Yritätkö liikaa? Minulla menee helposti "ohi", kun yritän liian kovasti, ja se tapahtuu nimenomaan silloin, kun toinen hyväilee minua. Itsekseni touhutessa ei ole mitään paineita niin tuota ei tapahdu. Opettele siis rentoutumaan ja vain nauttimaan. Fantasiat rulettavat myös!
Luotatko mieheesi, pystytkö kunnolla rentoutumaan? Sun pitää hakea ne tavat joilla saat toteutettua miehen kanssa saman stimulaation millä saat orgasmin yksin. Miten masturboit? Käytätkö jotain apuvälineitä vai käsinkö saat itsesi laukeamaan? Ratkaisu on siellä eli sun pitää ottaa samat keinot käyttöön miehen kanssa.
Jokainen vastaa omista orkuistaan, niitä toisten pidä antaa.
Hengitteletkö tarpeeksi seksin aikana? Jos et, niin kokeile hengittää sisään ja ulos samalla ja ääntele.
Niin, se miten tulet itse, toimii aika varmasti myös miehesi antamana? Ja täytyy muistaa ettei mies/kukaan muu tiedä miltä sinusta tuntuu, mikä saa kiihkon nousemaan. Se pitää opettaa ja on sekä vähän noloa, mutta myös tuo pariskunnat lähemmäksi toisiaan. Itse osun naisen kanssa joskus oikeaan, mutta osumatarkkuutta parantaa huomattavasti kun kuulen mikä on paras asia, mistä hyväilen, miten lujaa jne
Suuseksikin on opeteltava...naistenkin. Olen tavannut elämässäni kaksi naista joiden antama suuseksi oli aivan mullistavaa. HE eivät tienneet miten sen tekivät, enkä minäkään. Olisin sen opettanut JOKAISELLE naiselleni.
Itse miehenä saan seksistä hurjasti paljon enemmän nautintoa kun naiseni saa. Jopa niin ettei oma "tuleminen" ole aina tärkeää. Toivottavasti ukkosi näkee tilanteen yhtä mahtavana :-)
Oletko varma, että syy on miehessä? Itselläni vika oli omien korvien välissä, en vaan tajunnut keskittyä tilanteeseen ja heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teenkin ja olen kerran kaksi onnistunut tulemaan, kun olen yhdynnässä itseäni sormeillut. Sormeilen lähes joka kerta yhdynnän aikana, ja puolen vuoden aikana olen kaksi kertaa onnistunut siten tulemaan...
ao
No montako kertaa "onnistut" itseksesi? Jos aina niin sitten on vähän outoa että rakastelu toisen kanssa laskee onnistumisprosenttia noin rajusti. Jännitätkö toisen kanssa jotain?
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä saan seksistä hurjasti paljon enemmän nautintoa kun naiseni saa.
No ilmankos ne sitten vaihtuu taajaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei suuseksillä eikä sormettamisella enkä tule yhdynnässäkään. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa... Vinkkejä?
Turha kai tässä on yrittää miehellesi vinkkejä antaa, jos et itsekään ole kyennyt niitä antamaan. Tule tänne niin tiedät, miltä miehen antama orgasmi tuntuu. Minun alla ja päällä ovat naiset tärisseet lukuisia kertoja sarjaorgasmien tulituksessa.
Olemme seurustelleet vuoden. Seksi on muuten todella hyvää. Mies on yrittänyt paljon, eli ei ole hänen asenteestaan kiinni. En vain tule muuta kuin omin avuin. Mitä tässä voi tehdä?
ap