Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät kuljeskele koskaan kulahtaneissa rytkyissä ja hiukset likaisina?

Vierailija
25.06.2026 |

Nykypäivänä tuntuu olevan tavallista, että ollaan vaan rennosti kaikkialla eikä ole niin justiinsa, jos edellisestä suihkusta on kulunut jo viikko. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset rasvoituu vuorokaudessa. Kyllä kuljen. Esimerkiksi on ollut sydän 

tutkimuksia, joissa laitteen kanssa ei ole vuorokauteen voinut käydä suihkussa. Rytkyissäkin kuljen. Tällä hetkellä esim. tehdään remppaa, enkä remppavaatteitani vaihda jakkupukuun, kun mut lähetetään, vähiten osaavana remppaajana, ostamaan jotain yksittäistä tuuvia yms. paikalliseen rautakauppaan.

Vierailija
2/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset rasvoituu vuorokaudessa. Kyllä kuljen. Esimerkiksi on ollut sydän 

tutkimuksia, joissa laitteen kanssa ei ole vuorokauteen voinut käydä suihkussa. Rytkyissäkin kuljen. Tällä hetkellä esim. tehdään remppaa, enkä remppavaatteitani vaihda jakkupukuun, kun mut lähetetään, vähiten osaavana remppaajana, ostamaan jotain yksittäistä tuuvia yms. paikalliseen rautakauppaan.

Tuskinpa näitä sydäntutkimuksia ihan joka viikko on?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset rasvoituu vuorokaudessa. Kyllä kuljen. Esimerkiksi on ollut sydän 

tutkimuksia, joissa laitteen kanssa ei ole vuorokauteen voinut käydä suihkussa. Rytkyissäkin kuljen. Tällä hetkellä esim. tehdään remppaa, enkä remppavaatteitani vaihda jakkupukuun, kun mut lähetetään, vähiten osaavana remppaajana, ostamaan jotain yksittäistä tuuvia yms. paikalliseen rautakauppaan.

Kenenkään yli 18-vuotiaan hiukset wivät rasvoiti päivässä. 

Vierailija
5/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ei niin.

Vierailija
6/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään

Pese aamulla. 

Vierailija
8/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään

Pese aamulla. 

Ne pitää pestä just ennen lähtöä. Jos pesen aamulla ja käyn kaupassa illalla, ne on jo likaiset


Kiitos avusta mutta eiköhän tän asian kans oo puljattu omasta toimesta sen verran että 150 ilmeisintä ratkaisua on jo kokeiltu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään

Pese aamulla. 

Ne pitää pestä just ennen lähtöä. Jos pesen aamulla ja käyn kaupassa illalla, ne on jo likaiset


Kiitos avusta mutta eiköhän tän asian kans oo puljattu omasta toimesta sen verran että 150 ilmeisintä ratkaisua on jo kokeiltu :D

Sitten on jotain vikaa hiustuotteissa, pesu- tai kuivaustekniikassa tai näissä kaikissa.

Vierailija
10/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olette likaisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kotona.

 

Mutta ap, todellinen ongelmasihan on yksinäisyys. :/ Mitäs sille voisi tehdä?

Vierailija
12/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ne vaatteillaan koreilee.  Extra rumat ja itsetuntonsa menettäneet vetää lisäksi  pakkelia pintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ne vaatteillaan koreilee.  Extra rumat ja itsetuntonsa menettäneet vetää lisäksi  pakkelia pintaan.

Tämähän nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa vaan asia on ihan päinvastoin :D Hyvännäköiset huolehtivat ulkonäöstään, mutta rumat eivät viitsi vaivautua, kun siitä ei ole mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan