Onko täällä muita, jotka eivät kuljeskele koskaan kulahtaneissa rytkyissä ja hiukset likaisina?
Nykypäivänä tuntuu olevan tavallista, että ollaan vaan rennosti kaikkialla eikä ole niin justiinsa, jos edellisestä suihkusta on kulunut jo viikko.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset rasvoituu vuorokaudessa. Kyllä kuljen. Esimerkiksi on ollut sydän
tutkimuksia, joissa laitteen kanssa ei ole vuorokauteen voinut käydä suihkussa. Rytkyissäkin kuljen. Tällä hetkellä esim. tehdään remppaa, enkä remppavaatteitani vaihda jakkupukuun, kun mut lähetetään, vähiten osaavana remppaajana, ostamaan jotain yksittäistä tuuvia yms. paikalliseen rautakauppaan.
Tuskinpa näitä sydäntutkimuksia ihan joka viikko on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset rasvoituu vuorokaudessa. Kyllä kuljen. Esimerkiksi on ollut sydän
tutkimuksia, joissa laitteen kanssa ei ole vuorokauteen voinut käydä suihkussa. Rytkyissäkin kuljen. Tällä hetkellä esim. tehdään remppaa, enkä remppavaatteitani vaihda jakkupukuun, kun mut lähetetään, vähiten osaavana remppaajana, ostamaan jotain yksittäistä tuuvia yms. paikalliseen rautakauppaan.
Kenenkään yli 18-vuotiaan hiukset wivät rasvoiti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ei niin.
Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään
Pese aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään
Pese aamulla.
Ne pitää pestä just ennen lähtöä. Jos pesen aamulla ja käyn kaupassa illalla, ne on jo likaiset
Kiitos avusta mutta eiköhän tän asian kans oo puljattu omasta toimesta sen verran että 150 ilmeisintä ratkaisua on jo kokeiltu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun hiukset on niin sileät ja liukkaat että ne rasvoittuu pesupäivän aikana eli pakko joskus lähteä likaisissa hiuksissa esim kauppaan. Mutta siihen on kampaukset ja päähineet eikä kukaan huomaa mitään
Pese aamulla.
Ne pitää pestä just ennen lähtöä. Jos pesen aamulla ja käyn kaupassa illalla, ne on jo likaiset
Kiitos avusta mutta eiköhän tän asian kans oo puljattu omasta toimesta sen verran että 150 ilmeisintä ratkaisua on jo kokeiltu :D
Sitten on jotain vikaa hiustuotteissa, pesu- tai kuivaustekniikassa tai näissä kaikissa.
Vain kotona.
Mutta ap, todellinen ongelmasihan on yksinäisyys. :/ Mitäs sille voisi tehdä?
Rumat ne vaatteillaan koreilee. Extra rumat ja itsetuntonsa menettäneet vetää lisäksi pakkelia pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ne vaatteillaan koreilee. Extra rumat ja itsetuntonsa menettäneet vetää lisäksi pakkelia pintaan.
Tämähän nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa vaan asia on ihan päinvastoin :D Hyvännäköiset huolehtivat ulkonäöstään, mutta rumat eivät viitsi vaivautua, kun siitä ei ole mitään hyötyä.
Mun hiukset rasvoituu vuorokaudessa. Kyllä kuljen. Esimerkiksi on ollut sydän
tutkimuksia, joissa laitteen kanssa ei ole vuorokauteen voinut käydä suihkussa. Rytkyissäkin kuljen. Tällä hetkellä esim. tehdään remppaa, enkä remppavaatteitani vaihda jakkupukuun, kun mut lähetetään, vähiten osaavana remppaajana, ostamaan jotain yksittäistä tuuvia yms. paikalliseen rautakauppaan.