Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei osaa antaa minulle orgasmia

Vierailija
20.04.2016 |

Ei suuseksillä eikä sormettamisella enkä tule yhdynnässäkään. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa... Vinkkejä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitelet sitten itse itsesi. Missä ongelma?

Ongelma on siinä, että ainoa keino saada orgasmi minulla on omat kädet. Onpa kivaa esim. menkkojen aikana ensin tyydyttää mies ja sitten itseni :) On kivaa, kun ei koskaan voi luottaa toisen tuottavan sen tyydytyksen. Ei myöskään ole erityisen kivaa esim. seksin jälkeen runkata itse itseään loppuun, kun mies ei yrityksestä huolimatta sitä orgasmia saa aikaan.

Vierailija
22/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehen vika jos naisen orgasmi on ujo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt vähän liian orgasmikeskeinen ja unohdat, että matka on itse määränpäätä tärkeämpi. Nauti miehen hyväilystä, yhdynnästä, jne ja jos on pakko saada se orgarmi niin tee se itse matkan varella. Ei se mies seksiä yksin harrasta niin ei se vika yksin miehessäkään ole. Sinä vaan teet asiasta niin ison numeron, että muut tunteet jää sivujuonteeksi että saa sitä riittävää nautintoa.

Vierailija
24/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormeile itseäsi samalla kun rakastelette. Miehestä se voi olla jopa kiihoittava lisämauste.

Näin teenkin ja olen kerran kaksi onnistunut tulemaan, kun olen yhdynnässä itseäni sormeillut. Sormeilen lähes joka kerta yhdynnän aikana, ja puolen vuoden aikana olen kaksi kertaa onnistunut siten tulemaan...

ao

No montako kertaa "onnistut" itseksesi? Jos aina niin sitten on vähän outoa että rakastelu toisen kanssa laskee onnistumisprosenttia noin rajusti. Jännitätkö toisen kanssa jotain?

Ap vastaa:

Saan siis itse erittäin nopeasti ja helposti orgasmin. Olen aina saanut. Tiedän, miten sen saan. Olen yrittänyt miehelle näyttää miten sen itse teen ja hän on koittanut imitoida, mutta ei vain onnistu.

Rakastan häntä todella paljon enkä mielestäni stressaa. Mistä ihmeestä voi olla kyse...

Mies saattaa sormettaa minua vaikka tunnin, mutta en vaan tule

Vierailija
25/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tyydyttäisit itseäsi vähemmän? (Tästä varmaan saan vihat niskaani, mutta näin miehillekkin neuvotaan ). Kuitenki kun vähennäy omaa tyydytystäsi niin todennäköisesti herkistyt miehen kosketukselle.

Vierailija
26/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että ainoa keino saada orgasmi minulla on omat kädet. Onpa kivaa esim. menkkojen aikana ensin tyydyttää mies ja sitten itseni :) On kivaa, kun ei koskaan voi luottaa toisen tuottavan sen tyydytyksen. Ei myöskään ole erityisen kivaa esim. seksin jälkeen runkata itse itseään loppuun, kun mies ei yrityksestä huolimatta sitä orgasmia saa aikaan.

Orgasmiko on ainoa tyydyttävän seksin merkki? Lapsi kulta mene kotiin vähän vielä kasvamaan.

Vierailija
27/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että syy on miehessä? Itselläni vika oli omien korvien välissä, en vaan tajunnut keskittyä tilanteeseen ja heittäytyä.

TÄMÄ. Mies voi olla teknisesti täydellinen, loppupeleissä se on aina kiinni naisesta, tuleeko vai ei. Jos mietit liikaa tulemista, tuskin tulet. Jos häpeilet jotain, tuskin tulet.

Itsellä on toiminut se, että en ota stressiä tulemisesta, tulen tai en, suuseksi on silti kivaa. Hengitän kunnolla ja samalla päästän ääntä häpeilemättä. Huoneessa mieluiten raikas, vähän vilpoisa ilma ja itse ihan alasti. Mulla on jalat pakko olla suht suorassa tullakseni joka maaten tai polvillaan istuen miehen naaman päällä, esim. jalat levällään ei onnistu sitten millään.

Vierailija
28/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että kun Ap ja miehensä alkavat rakastella niin jo lähtötilanne on se että molemmat jänskättää vaan sitä että joko se Ap nyt tälläkertaa saisi sen orkun. Ja sitten ei varmasti saa kun Ap jänskättää ja mies jänskättää ja miehen sormet jänskättää ja miehen kalu jänskättää ja Ap:n klitta jänskättää jne.

Vetäkää tukevat kännit ja ottakaa pöpperöinen kännipano kun ei enää muista jänskättää.

Vierailija
29/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkästään sormettamallako mies yrittää antaa orgasmin? Eikö nuole? Sanoisin, että sormettamalla ei kukaan mies ole mua ikinä saanut tulemaan (eikä kyllä pyrkinytkään), itse saan sormettamisella ehkä muutamassa minuutissa. Mutta se tuntuma olisi todella vaikea opettaa ulkopuoliselle. Suuseksiä sen olla pitää!

Vierailija
30/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt vähän liian orgasmikeskeinen ja unohdat, että matka on itse määränpäätä tärkeämpi. Nauti miehen hyväilystä, yhdynnästä, jne ja jos on pakko saada se orgarmi niin tee se itse matkan varella. Ei se mies seksiä yksin harrasta niin ei se vika yksin miehessäkään ole. Sinä vaan teet asiasta niin ison numeron, että muut tunteet jää sivujuonteeksi että saa sitä riittävää nautintoa.

Nyt ei ole kyse siitä että en AINA saisi vaan minä en KOSKAAN ole saanut muuta kuin vain omin avuin... Eikös se sinuakin pidemmän päälle harmittaisi?

En siis ole orgasmikeskeinen vaan nautin seksistä muutenkin. Silti minulla on tarve tulla.

ap

Vierailija
31/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse siitä että en AINA saisi vaan minä en KOSKAAN ole saanut muuta kuin vain omin avuin... Eikös se sinuakin pidemmän päälle harmittaisi?

En siis ole orgasmikeskeinen vaan nautin seksistä muutenkin. Silti minulla on tarve tulla.

ap

Et ole koskaan saanut kenenkään miehen kanssa vai vain nykyisen kanssa?

Vierailija
32/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko klitorista kiihottavia liukuvoiteita kokeiltu?

Nekin voi auttaa.

Vierailija
33/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Sinä saat omin avuin, mutta minä en saa edes silloin. Seksistä nautin silti ihan täysillä sekä yksin, että miehen kanssa.

Vierailija
34/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nauti sitten hyvä ihminen ja tule aluksi, lopuksi tai ihan miten vaan mutta älä siitä tuollaista numeroa tee. Olette jo ongelman todenneet niin mitä hyöytä teillä on jäädä siihen vellomaan?

Vierailija
35/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmiko on ainoa tyydyttävän seksin merkki? Lapsi kulta mene kotiin vähän vielä kasvamaan.

Kuinka moni haluaisi harrastaa seksiä ilman orgasmeja? En minä ainakaan. Aina en tule, ei mieskään, mutta lähtökohtaisesti seksin tavoitteena on kyllä laukeaminen. Muu hyvänäpito on sitten muuta hyvänäpitoa, kyllä meillä sylitellään ja hellitellään ihan ilman seksiäkin.

Vierailija
36/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että syy on miehessä? Itselläni vika oli omien korvien välissä, en vaan tajunnut keskittyä tilanteeseen ja heittäytyä.

TÄMÄ. Mies voi olla teknisesti täydellinen, loppupeleissä se on aina kiinni naisesta, tuleeko vai ei. Jos mietit liikaa tulemista, tuskin tulet. Jos häpeilet jotain, tuskin tulet.

Itsellä on toiminut se, että en ota stressiä tulemisesta, tulen tai en, suuseksi on silti kivaa. Hengitän kunnolla ja samalla päästän ääntä häpeilemättä. Huoneessa mieluiten raikas, vähän vilpoisa ilma ja itse ihan alasti. Mulla on jalat pakko olla suht suorassa tullakseni joka maaten tai polvillaan istuen miehen naaman päällä, esim. jalat levällään ei onnistu sitten millään.

Näin erilaisia me ihmiset ollaan :-) Minä olen sitä hiljaisempi, mitä lähempänä laukeamista olen, ja luultavasti hengityskin pysähtyy hetkeksi kun tulen. Ja kun joku toinen tuossa ehdotti kännissä touhuamista niin siinäkin taidan olla poikkeava: känni lisää kyllä haluja, mutta silloin en laukea.

Vierailija
37/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei se vika nyt ole. Se on sun pään sisällä. Aivot on se tärkein elin. Mä itse tulen miten vaan, mistä kohti alapäästä vaan, kenen/minkä tekemänä tahansa. Ennen tätä mun täytyi oivaltaa, että se homma lähtee yläpäästä.

Vierailija
38/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sulla vaan taitaa olla ujo-orgasmi :)

Eli kuten jotkut eivät pysty pissaamaan toisen läsnäollessa niin et saa orgasmia. Koita vaan rentoutua, äläkä odota liikoja. Kun parisuhteenne kehittyy ja olette pidemmään aikaan yhdessä, hyvin todennäköisesti alat saamaan orgasmeja myös kumppanisi kanssa. Nauttikaa seksistä ja toisistanne, kyl ne orkut sieltä tulee.

Vierailija
39/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suuseksillä eikä sormettamisella enkä tule yhdynnässäkään. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa... Vinkkejä?

Minulle taas nainen ei osaa antaa orgasmia,ei suulla tai kädellä. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa.

Mikä avuksi?

Vierailija
40/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä? Ei ole. Mun mies tekee niin monenlaisia temppuja et eilenkin sain ihan noin vain pariinkin kertaan. Jatkakaa harjoittelua!