Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei osaa antaa minulle orgasmia

Vierailija
20.04.2016 |

Ei suuseksillä eikä sormettamisella enkä tule yhdynnässäkään. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa... Vinkkejä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Frigidin naisen kanssa ei pidä haaskata elämää. Parhaiten kestävät suhteet, jossa nainen on orgastinen.

Vierailija
42/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitelet sitten itse itsesi. Missä ongelma?

Ongelma on siinä, että ainoa keino saada orgasmi minulla on omat kädet. Onpa kivaa esim. menkkojen aikana ensin tyydyttää mies ja sitten itseni :) On kivaa, kun ei koskaan voi luottaa toisen tuottavan sen tyydytyksen. Ei myöskään ole erityisen kivaa esim. seksin jälkeen runkata itse itseään loppuun, kun mies ei yrityksestä huolimatta sitä orgasmia saa aikaan.

Orgasmiko on ainoa tyydyttävän seksin merkki? Lapsi kulta mene kotiin vähän vielä kasvamaan.

Kuinka moni haluaisi harrastaa seksiä ilman orgasmeja? En minä ainakaan. Aina en tule, ei mieskään, mutta lähtökohtaisesti seksin tavoitteena on kyllä laukeaminen. Muu hyvänäpito on sitten muuta hyvänäpitoa, kyllä meillä sylitellään ja hellitellään ihan ilman seksiäkin.

Eikö se ole iso % naisista jotka ei saa. Taitaa olla jopa niin, että 24% naisista on ns. miehinen seksuuaalisuus, että saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suuseksillä eikä sormettamisella enkä tule yhdynnässäkään. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa... Vinkkejä?

Minulle taas nainen ei osaa antaa orgasmia,ei suulla tai kädellä. Tulen vain itsekseni. Alkaa turhauttaa.

Mikä avuksi?

Hanki sinäkin toinen mies ne tuntee tekniikat, ja olisit sinäkin jo valmiiksi kiihoittunut siitä miehestä. Naiset ei osaa kyllä mitään, ei edes nuolla.

Vierailija
44/64 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että ainoa keino saada orgasmi minulla on omat kädet. Onpa kivaa esim. menkkojen aikana ensin tyydyttää mies ja sitten itseni :) On kivaa, kun ei koskaan voi luottaa toisen tuottavan sen tyydytyksen. Ei myöskään ole erityisen kivaa esim. seksin jälkeen runkata itse itseään loppuun, kun mies ei yrityksestä huolimatta sitä orgasmia saa aikaan.

Mun mielestä tuossa on ennen kaikkea kyse oman korvienvälisi ongelmasta. Meillä pannaan myös menkoissa, koska se tuntuu molemmista hyvältä. Ja minä en ole koskaan saanut pannessa. Kerran elämässäni miehen nuolemalla ja sekin vaati mielettömän pitkän ajan. Nautin kuitenkin panemisesta ja joko räplään pannessa itselleni orgasmin tai sitten onnellisena lopuksi turvallisesti miehen kainalossa hänen samalla suudellessa huuliani ja rintojani ja hyväillessä sormin rintojani tai pilluni sisäpuolta. Minulle klitorikseni (normikokoinen) on pieni penis ja ilman että koskettelen sitä itse ja juuri oikealla tavalla en voi laueta. Silti olen täysin tyytyväinen seksielämäämme. Välillä pannaan, välillä runkataan yhdessä, välillä otetaan suihin ja kaikki tapahtuu ilolla, rakkaudella ja ennenkaikkea luottamuksella. Tärkein oppimani asia aiheeseen liittyen: Jokainen on vastuussa ennenkaikkea omasta nautinnostaan. Tee vain sitä, minkä teet sydämesi ilosta.

Oletteko nuoria (parikymppisiä)?

Vierailija
45/64 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmiko on ainoa tyydyttävän seksin merkki? Lapsi kulta mene kotiin vähän vielä kasvamaan.

Kuinka moni haluaisi harrastaa seksiä ilman orgasmeja? En minä ainakaan. Aina en tule, ei mieskään, mutta lähtökohtaisesti seksin tavoitteena on kyllä laukeaminen. Muu hyvänäpito on sitten muuta hyvänäpitoa, kyllä meillä sylitellään ja hellitellään ihan ilman seksiäkin.

No minä ainakin halusin ja innolla. Opin saamaan orgasmin vasta yli 30-vuotiaana! Ja seksi oli kuvaa ennenkin.

Vierailija
46/64 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku

Nainen 36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin halusin ja innolla. Opin saamaan orgasmin vasta yli 30-vuotiaana! Ja seksi oli kuvaa ennenkin.

Kuvaa=kivaa

Vierailija
47/64 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten röyhkeydellä mitään rajaa.

Vika on omassa päässä ja ketjun aihe on "mies ei osaa antaa"...

Vierailija
48/64 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko AP on haukkunut miehensä varmasti tarpeeksi jotta osaa antaa orgasmin (vaikka AP ei itse osaa saada)?

Vierailija
49/64 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuiko arkaan paikkaan?

Vierailija
50/64 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuiko arkaan paikkaan?

Öö, ei vaikka sinänsä samalla tavalla täällä. Nainen ei saa millään tavalla toisen tuottamana, mutta eipä ole koskaan sanonut että vika olisi miehessä. Saa vain itse ja vain vibralla.

Jos alkaisi syyttelemään niin tuntuisi vähän kummalta kuin tiedän, että vika on asianomistajan omassa päässä.

Vierailija
51/64 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa antaa. Ei s...ana...

Itse olet frigidi, miehesi kannaisi erota sinusta, ei tuosta koskaan tule mitään.

Vierailija
52/64 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko alapeukuttajat perustella peukkujansa?

Miksi on fiksua kritisoida miestä vaikka vika on itsessä?

Vierailija
53/64 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin ja unohda ne orgasmit.

Vierailija
54/64 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valitettavasti sama juttu vielä 9v yhdessä olon jälkeenkin :( Ennen ajattelin, että kyllä se tästä kunhan opin rentoutumaan. Nyt olemme saaneet lapsia ja asuneet yhdessä pitkään mutta en vain saa vaikka mies mitä tekisi. Itsekseni kyllä laukean ja seksin aikana mun pitää tyydyttää itse itseni ennen miehen laukeamista.

Vierailija
55/64 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisin päin. En tule kuin miehen kanssa. Yksin olen yrittänyt usein ja usein mutta ei siitä mitään tule. Tarvitsen toisen kosketusta. Voisiko olla että haluja vaan on erilaisia?

Vierailija
56/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kun opetellaan, niin lopputulos on taattu. Meillä on 20v suhde takana ja meillä minä päätän naisen orgasmista. Päätän myös orkkujen määrän ja on mukava kuulla kun toinen sanoo, että nyt riittää, ei jaksa enempää. Reilu vuosi meni suhteen alusta, kun saatiin homma toimimaan ja sen jälkeen ei ole tarvinnut mitään apuja orgasmiin.

Vierailija
57/64 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehestä ja miehen taidoista täysin kiinni. Jonkun kanssa saa ns. aina, toisen kanssa äärimmäisen harvoin.

Vanhanaikaista selittelyä, että olisi ongelma korvien välissä ja estoja. Vielä naurettavampaa sanoa naista, joka haluaa seksiä (ja orgasmeja) frigidiksi. Googlatkaa, mitä sana tarkoittaa.

Ketju on vanha eikä ap sitä varmaan enää lue, mutta avainkysymys oli, onko hän sitten yleensä saanut orgasmeja miesten kanssa?

Eihän tuossa auta kuin näyttää uudestaan ja uudestaan miten saa. Ottaako mies neuvoja vastaan? Uskaltaako ap tilanteessa sanoa alempaa, ei niin kovaa, kovempaa? Entä tosiaan se suuseksi?

Väittäisin, että jos saa orgasmeja yksin, saa myös toisen kanssa, kun toinen tietää, mikä juuri tällä naisella toimii.

Sittenhän on olemassa leluja, joita voi käyttää yhdessä, yhdynnän aikanakin.

Vierailija
58/64 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan orgasmia muiden miesten kanssa kuun nykyisen. Hän tekee sen niin huolella ja osaa monta tapaa, klitoriskiihottimilla se viimeinen huipennus. Tulen useaan kertaan, joskus jopa yli 10x. Jos päädymme joskus vielä kimppaan, kokeilemme tulisitko siinä yhteydessä ;)

Vierailija
59/64 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minusta vika on miehessä, jos nainen kerran saa itsekseen.  Mies voi puuhata alakerrassa kaikkea kivaa mitä nainen ei edes itse pysty, siten mahdollisuudet on paljon paremmat ja vapaammat jos on vain taito siihen. 

Vierailija
60/64 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minusta vika on miehessä, jos nainen kerran saa itsekseen.  Mies voi puuhata alakerrassa kaikkea kivaa mitä nainen ei edes itse pysty, siten mahdollisuudet on paljon paremmat ja vapaammat jos on vain taito siihen. 

Just niin!