Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluaisin pitää minun ja mieheni rahat täysin erillään, onnistuukohan?
20.04.2016 |
Minulla ja miehelläni on aivan täysin päinvastaiseen rahankäyttötavat. Hän tuhlaisi kaiken heti ja minä haluaisin hieman säästää ja elää tasaisen kohtuullisesti. Onnistuukohan käytännössä rahojen pitäminen erillään? Onko kellään kokemusta?
Olemme naimisissa, asumme yhdessä vuokralla, odotamme esikoistamme syntyväksi kesällä.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mies on naiselle lompakko, ei mitään muuta!
Ei ihme, että moni kolmekymppinen mies elää mieluummin sinkkuna kuin antaa rahansa naiselle tärkeiden sohvatyynyjen ja koristelyhtyjen hankintoja varten.