Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sun kellossa viisarit vai digitaalinen näyttö?

Vierailija
20.04.2016 |

Viisarikello ollut mulla aina.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisarit kaikissa kelloissa.

Kenellä on nykypäivänä digitaalinäyttöinen rannekello???

Joissakin kelloissa on digitaaliset viisarit.

Vierailija
22/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin viisarit. Numerot oli viimeeksi 90-luvun alkupuolella.

Juuri huomasin kelloliikkeen ikkunassa Casion Retro malliston, eli sellaisia digitaalikelloja, joita myytiin 80-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kellot, viisarinäytöillä, on olleet v. -99 lipaston laatikossa.

Vierailija
24/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin laimeasti ihmisiä, joilla vielä vuonna 2016 on rannekello, mut jos joku nyt sellasta haluaa pitää, niin siitä vaan.

Paljon helpompi vilkaista rannetta kuin kaivaa puhelin taskusta ja avata sen kotelo. Vai oletko niitä joilla puhelin on alati käessä katse lähes tauotta puhelimen näytössä?

Puhelin on taskussa. Kaivan sen tosiaan taskusta, jos haluan tarkistaa ajan. En käytä kännyä kovin paljon. Pääasiallinen käyttöni, tälläkin hetkellä, on se, että tetheröin kännyn nettiyhteyden tietsikalle.

Tiedän näistä älyrannekelloista, mutta minusta ne eivät nyt niin yleisiä ole. Korukäytöstä tiedän kanssa, mutta lieköhän niin suosittua... Joka tapauksessa minusta älykellot on jo hiukan passée, koska loppujen lopuksi niille ei nyt niin paljon käyttöä ole löytynyt... Itse en ainakaan tiedä niille mitään käyttöä.

Vierailija
25/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin laimeasti ihmisiä, joilla vielä vuonna 2016 on rannekello, mut jos joku nyt sellasta haluaa pitää, niin siitä vaan.

Siinähän ihmettelet. Minä taas ihmettelen suuresti ihmistä, joka ei ikinä tee mitään sellaista, missä on helpompi kaivaa kännykkä taskusta kuin vilkaista aika ranteesta. Mutta minulla onkin muutakin elämää kuin kännykän näpyttely.

Vierailija
26/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi rannekelloa, mustarannekkeinen ja valkorannekkeinen, ja molemmissa on viisarit ja roomalainen numerointi. Vaihtelen rannekelloja muun pukeutumisen ja korujen mukaan. Mustarannekkeisessa on hopeanväriset metalliosat, valkorannekkeisessa kullanväriset.

Aika usein kuitenkin katson ajan kännykän näytöstä, jossa on tietenkin digitaalinen kello. Tykkään digitaalisen kellon eksaktiudesta. Rannekello on hyödyllinen tilanteissa, joissa kännykkää ei voi pitää mukana tai sen esiin kaivaminen on vaivalloista.

Olen yrittänyt kouluttaa itseni katsomaan ajan rannekellosta, jotta se ei olisi pelkkä asuste. Tosin asusteenakin rannekello on minusta hieno ja antaa huolitellun vaikutelman :)

Vierailija
27/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v. Ikinä ei ole kännykkä pettänyt tai kokenut suureksi vaivaksi sen verran kaivaa sitä taskusta, kun vilkaisee aikaa.

Sisäinen kelloni toimii hyvin ja yleensä yleisillä paikoillakin on kellot. Ne, jotka käyttää rannekelloa koruna, yleensä vielä omistavat sellaisen järkyttävän kellon, että ei voi kuin nauraa.

Kellolla hifistely on mielestäni noloa.

Vierailija
28/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelloissani on viisarit ja rauhoittava raksutus.

Tämän vuoden puolella opettelin käyttämään uudelleen rannekelloa, kun otin 15 vuotta sitten rippilahjaksi saamani kellon viimein käyttöön. Ensin se tuntui omituiselta mutta yllättävän nopeasti totuin siihen ja nyt tuntuu paljaalta olla ilman sitä. Olen huomannut myöhästeleväni nyt vähemmän kuin aiemmin, kun en tainnut viitsiä kaivaa yhtenään kännykkää esille vaan arvioin aikaa huonolla ajantajullani.

Vierailija
29/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia löytyy, niin ranne- kuin muistakin kelloista. Seinäkellot on tosin kaikki viisareilla. Molempia siinä mielessä, että on viisarikelloja ja on numerokelloja, mutta ei taida olla yhtään toimivaa ana-digiä, kuten niitä aikoinaan nimiteltiin. Tykkään numeronäyttöisistä kyllä, ei ollenkaan last century.

Vierailija
30/30 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#30: "Aika usein kuitenkin katson ajan kännykän näytöstä, jossa on tietenkin digitaalinen kello."

En tiedä, mitä tuolla tietenkin digitaalisella tarkoitat, mutta saa kännykän kellon vaihdettua viisarinäyttöiseksikin, ihan ilman mitään appien latailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi