Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
1/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Vierailija
2/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Sama myös miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpö. Tavallisille naisille kelpaa kyllä tavalliset miehet. Itse olen saanut pakit työttömiltä, kaljuilta, lyhyiltä ja köyhiltäkin. Joku on sanonut ihan suoraankin, että ei kelpaa kun ulkonäkö ei ole missitasoa..

T. Nainen

Vierailija
4/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena riittää kun et syö liikaa ja ehkä joskus treenaat vähän persettä

Vierailija
5/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan niin sanonut, minulle ulkonäkö on kyllä prioriteetti naisessa. sitten tulee luonne ja usko. jos ei ole uskoa on se turha ateisti, ja ikäeroa pitää olla 10-20 vuotta.

tv Andyläinen

Vierailija
6/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovatko?

Vierailija
7/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaat persettä? Miksi käyttäisin aikaani perseen treenaamiseen? Se toimii oikein hyvin jo nyt.

Vierailija
8/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut että tuollaista sanovat. Paitsi ehkä ne joilla ei ole varaa valkata ja epätoivoa pukkaa.

Vierailija
9/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ulkonäkö tietenkään ihmisessä sinällään mikään tärkeä asia ole. En minä ainakaan laita ihmisiä paremmuusjärjestykseen ulkonäön perusteella.

Tietysti hyvästä ulkonäöstä on ihmiselle itselleen iloa, jos se auttaa parinsaannissa. Sehän nyt taas on ihan biologiaa, että viehätytään tietyistä piirteistä. En minä oikein ymmärrä mitä sille asialle voisi tehdä edes periaatteen tasolla.

Vierailija
10/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat kyllä, mutta kotona on ihan sama, minkä näköinen muija siellä on, kunhan on hyvä siivoamaan ja muissa kotitöissä. Ja antelias sängyssä. Voi sammuttaa valot tai mennä peiton alle, jos on aivan kammottavan näköinen.

Vierailija
11/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat on tyhjää ilmaa,miehille ja naisille,suurelle osalle.

Vierailija
12/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen myös urheiluautoja. Toivottavasti oma mersu ei nyt loukkaannu.

Vierailija
13/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen myös urheiluautoja. Toivottavasti oma mersu ei nyt loukkaannu.

jos se on naarasmersu niin se loukkaantuu

Vierailija
14/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää. Minä en niin sano. Luonne on toki tärkein asia mutta ulkonäön pitää myös olla omia silmiä miellyttävä. 

Vierailija
15/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein rumimmatkin naiset porsivat sossun elätettäväksi, joten kyllä ne jollekin miehelle ovat kelvanneet

Vierailija
16/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvata miehelle? Itse olen mueluummin sinkkuna kuin väkisin kenellekkään naiselle. En minä silti käy väittämään, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Varmasti sillä on jo vain siksi, että se on usein ensimmäinen asia, joka kiinnittää toisessa huomion. - Jos olisin taipuvainen katkeroitumiseen niin voisun tietysti hirttäytyä ajatukseen siitä, että en kelpaa kumpoaniksi kun oken pituusrajoitteinen ja kaljuuntunut...  , joten kuulen jo kirvissani,kun jokubhaluaa kertoa minulle, että kuinka on hyvä, ettäbtajuan itse oman tasottomuuteni. 

Vierailija
17/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Vierailija
18/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.

Tämä on niin totta.

Vierailija
19/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.

Tämä on niin totta.

Eli nainen on miehelle joku näyttelyesine, jolla yritetään tehdä vaikutus muihin miehiin..

Vierailija
20/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaat persettä? Miksi käyttäisin aikaani perseen treenaamiseen? Se toimii oikein hyvin jo nyt.

Koska miehelle et kelpaa sellaisena kuin olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi