Miksi nykyään on niin vähän naisellisia naisia?
Nykynaiset eivät ole enää yhtä naisellisia kuin vaikka Marilyn tai Sam Fox olivat.
Nykyään on laihoja ja muodottomia tai sitten muodokkaita omenoita/päärynöitä. Tai romuluisia fitness-kinkkuja.
Ei ihme, että miesten sinkkuus on lisääntymäänpäin. Miksi haluta suhteeseen kun ei löydy helposti kunnon naista?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät sattuvat jalkoihin ja aiheuttavat pysyviä vammoja kuten vaivaisenluun, kokeile ap itse kävellä sellaisilla edes yksi päivä. Niitä pitäisi ilmeisesti käyttää ollakseen naisellinen nainen...
Ei korkkarit aiheuta vaivaisenluuta vaan liian pienet kengät.
Marilyn ei kestänyt elämäänsä vaan päätyi itsemurhaan... Kuitenkin muiden naisten tulisi ottaa hänestä mallia ja elämän tärkein sisältö tulisi olla pyrkimys viehättää miehiä. Ja keskittyä olemaan kaunis.
Harva nainen on näin naisellinen kunnon rintoineen ja sexyine pillukarvoineen,
http://cell-phonepics.com/tgp/1_Samantha_Fox/samantha_fox_nude_15.jpg
Mä olen omasta mielestäni naisellinen nainen. Käytän pelkästään hameita ja mekkoja, meikkaan ja pistän tukan, käytän huulipunaa ja korkkareita. Eikun hei, en olekkaan kun olen laiha ja muodoton :'( nyyh
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen on näin naisellinen kunnon rintoineen ja sexyine pillukarvoineen,
http://cell-phonepics.com/tgp/1_Samantha_Fox/samantha_fox_nude_15.jpg
Enpäs katsonut linkkiä, mutta naisellisuus on paljon muutakin kuin tissiä, pillua ja persettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle naisellisuus on kyllä siellä korvien välissä. Kaikki muu on sitten extraa.
Pahuksen autocorrect korvien=jalkojen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle naisellisuus on kyllä siellä korvien välissä. Kaikki muu on sitten extraa.
No jos se sulle on pelkkää reikää niin se on sun asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn ei kestänyt elämäänsä vaan päätyi itsemurhaan... Kuitenkin muiden naisten tulisi ottaa hänestä mallia ja elämän tärkein sisältö tulisi olla pyrkimys viehättää miehiä. Ja keskittyä olemaan kaunis.
En olisi liian varma tuosta itsarista, kun paneskeli Kennedyn veljeksiäkin, niin kaikenlaista voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se sulle on pelkkää reikää niin se on sun asiasi.
Ei on nuo extratkin olemassa.
Katsopa kuvia suomalaisista maatalon emännistä välillä 1800-1960. Ruista ranteessa, huivi päässä, käytännölliset perunasäkit yllä. Olet vieraantunut todellisuudesta Marilyn-fantasioidesi kanssa, ei Suomessa olisi arkea pyöritetty ilman tanakoita, kovatöisiä Justiinoita.
Vierailija kirjoitti:
Nykynaiset eivät ole enää yhtä naisellisia kuin vaikka Marilyn tai Sam Fox olivat.
Nykyään on laihoja ja muodottomia tai sitten muodokkaita omenoita/päärynöitä. Tai romuluisia fitness-kinkkuja.
Ei ihme, että miesten sinkkuus on lisääntymäänpäin. Miksi haluta suhteeseen kun ei löydy helposti kunnon naista?
Tarkoitat naisellisella naisella muodokasta naista? Luomua tai silikonitäytteistä?
Eikö naisellisuus ole enemmän olemuksessa ja eleissä kuin ulkokuoressa, tissien koossa tai vaatteissa ja meikeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että miesten sinkkuus on lisääntymäänpäin. Miksi haluta suhteeseen kun ei löydy helposti kunnon naista?Tarkoitat naisellisella naisella muodokasta naista? Luomua tai silikonitäytteistä?
Eikö naisellisuus ole enemmän olemuksessa ja eleissä kuin ulkokuoressa, tissien koossa tai vaatteissa ja meikeissä?
Miehisyys on kiinni siitä kuinka hyvä olemus on lyhyellä pulskalla miehellä? Kuinka montaa lyhyttä, pienimunaista ja kaljuuntuvaa miestä olet kuullut arvioitavan miehekkääksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on firma pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn ja Samatha Fox käyttivät paljon aikaa, rahaa ja vaivaa ulkonäköönsä aina plastiikkakirurgiasta epämukaviin vaatteisiin ja meikkeihin, ja molempien tulonlähde oli ulkonäöstä riippuvainen.
Eli etsi naisia, joiden tulonlähde riippuu ulkonäöstä ja jotka ovat valmiita kirjaimellisesti kärsimään sen puolesta. Vähävaraisista maista löytyy.
Eli jos nainen haluaa miehekkään miehen, pitää etsiä mallimiestä joka kärsii ollakseen miehekäs?
Miksi kuvittelet, että mieheltä näyttäminen vaatii samoja asioita mitä naiselta näyttäminen?
Mä meikkaan ja tykkään olla naisellinen, mutta mua on sanottu äijämäiseksi, koska osaan juoda viinaa. MITÄÄN ei ilmeisesti saisi oikein tehdä paitsi olla nätti, että pysyisi naisena miesten mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että miesten sinkkuus on lisääntymäänpäin. Miksi haluta suhteeseen kun ei löydy helposti kunnon naista?Tarkoitat naisellisella naisella muodokasta naista? Luomua tai silikonitäytteistä?
Miehisyys on kiinni siitä kuinka hyvä olemus on lyhyellä pulskalla miehellä? Kuinka montaa lyhyttä, pienimunaista ja kaljuuntuvaa miestä olet kuullut arvioitavan miehekkääksi?
Aika monia, myös oma isoisäni (munasta tosin en tiedä). Pappa oli kunnon naistenmies ja nautti elämästään. Sitten on teitä jotka uhriudutte pienestä vastoinkäymisestä (olkoon se sitten henkinen tai fyysinen, esim lyhyt pituus) ja alatte syyttelemään muita, te ette tosiaan ole miehekkäitä mutta ulkonäöstä se ei johdu. Hyväksyisitte omat korttinne ja pelaisitte parhaanne mukaan, silloin olisi mahdollisuus nauttia elämästä. Onko se oikeasti olennaista miltä näyttää jos elämästään nauttii?
On taas aika kontrasti tässä aloituksessa ja siinä vastaavassa miesaloituksessa. Mammat ovat niin suoraselkäisiä eivätkä ollenkaan tekopyhiä. :D
Vierailija kirjoitti:
On taas aika kontrasti tässä aloituksessa ja siinä vastaavassa miesaloituksessa. Mammat ovat niin suoraselkäisiä eivätkä ollenkaan tekopyhiä. :D
Tässä ollaankin teikäläisten ongelman ytimessä, me emme ole yhtenäinen massa, me olemme yksilöitä, ja siten meillä on toisistamme eriäviä mielipiteitä. En esim. itse ko. ketjussa ole edes käynyt, tähän ketjuun olen kirjoittanut muutamankin vastauksen, minua ei siis voi syyttää toisen ketjun sisällöstä.
Kyllä nuo nuoret naiset kehonmuodoltaan saattavat helposti täyttää Marilynin mitat, joten uskon että AP toivoisi enemmän sitä naisellista tyyliä ja glamouria mitä nämä naiset edustavat.
Valitettavasti kyse on siitä että tämä glamour vaatii hirveästi työtä. Rakastan sukkia ja korsetteja, mutta ne vievät paljon aikaa elämästä ja en ole niin rohkea että kulkisin virtaa vastaan, koska miksi pitää korsettia kun on sukkahousut? Miksi pitää hametta kun voi laittaa housut? Miksi laittaa meikkiä kun se varisee ja sitä pitää korjata kokoajan, aikani pitäisi olla arvokkaammin käytettynä johonkin muuhun.
En voi siivota kotiani mekossa.
En voi käydä töissä korsetissa, koska se rajoittaa liikkeitäni liikaa ja hidastaisi minua.
Naisellisuus on yksinkertaisesti epäkätevää ja työlästä. Nykyaikana kun on kaikki kortilla ja tehostetaan kaikki maksimiin, ei enää olla tyylikkäitä vain tavan vuoksi. Ollaan tyylikkäitä vain juhlissa tai baarissa, eikä silloinkaan poiketa paljon kaavasta.
Rakastan naisellisia asioita. Haluasin olla naisellisempi useammin, mutta tuntisin itseni idiootiksi jos menisin kaupungille retromekossani ja muiden härpättimien kanssa.
Pin-up on värittänyt sitä aikakautta liikaa
Se naisellisuus, mihin ap ilmeisesti viittaa, kun tuppaa olemaan täynnä kaikkea epämukavuuksia. Ensinnäkin korkokengät ovat aivan helvetin epämukavat ja niillä on hitaampaa kävellä. Kunnon meikkaaminen ja hiusten laittaminen kauniiksi vie runsaasti aikaa jos sellaista meinaa joka aamu tehdä kunnolla ennen töihiin menoa. Lisäksi meikkaamisen ja hiusten laittamisen oppiminen on aikaa vievää puuhaa. Ylipäänsä tuollainen perinteinen ulospäin näkyvä naisellisuus on kauhean aikaavievää. Ei kaikki naiset jaksa herätä aamulla tuntia kahta aikaisemmin vain meikatakseen kunnolla ja kihartaakseen hiukset tmv. Lisäksi Suomessa tuollainen laittautuminen vaan katsotaan turhamaiseksi. Etenkin miesvaltaisilla työaloilla voi estää etenemistä, jollakin kauppatieteellisillä aloilla varmaan itsensä ehostaminen voi olla plussaa. Ajat muuttuvat, nykyisin naisetkin ovat työelämässä ja joutuvat itse maksamaan elämänsä. Ne meikit sun muut kihartimet maksavat eikä kaikki halua niihin tuhlata rahojaan. Tässä nyt joitain syitä.