Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapulamorkkis!

Vierailija
18.04.2016 |

Vietimme ystäväni tupareita viikonloppuna, mieheni oli reissussa ja tuli sieltä vasta aamuyöllä kotiin joten ei itse päässyt juhliin. Juhlissa oli kuitenkin paljon mieheni kavereita, joista osan tunnen hyvin. Join ilmeisesti ihan liikaa kaikkea, koska muistini katkeaa baarissa ihan täysin enkä muista esim. paluumatkasta kotiin mitään. Muistan viettäneeni paljon aikaa yhden mieheni ystävän kanssa, ja olen puhelutietojeni perusteella soitellut hänelle yöllä (MIKSI OI MIKSI?), samoin olen soitellut miehelleni yöllä kuulemma ihan sekaisin. Ilmeisesti olen kävellyt kotiin ja ollaan harrastettu mieheni kanssa kotona seksiäkin (tästäkään en muista mitään). Aamulla heräsin ihan paniikissa, en tiennyt missä olin tai miten olen päässyt kotiin.

Aika harvoin tulee tehtyä tällaisia ylilyöntejä, siksi nyt ahdistaa hitosti miten olen käyttäytynyt tuon miehen kaverin seurassa. Tiedän olevani kännissä flirtti ja miellyttämishaluinen, mutta en siis ole kiinnostunut tuosta miehen kaverista enkä koskaan tahtoisi hänen edes kuvittelevan niin - hän on vain noista kavereista eniten samalla aaltopituudella kanssani ja siksi tykkään hengailla hänen kanssaan. En vain muista mitä on tapahtunut! Enkä tahtoisi laittaa mitään pahoitteluviestejäkään suotta, jos kaikki onkin ollut ihan normaalia. Kärsin varmaan vain morkkikseni ja ensi kerralla olen niin kuin en olisikaan. Lohdutuksen sanoja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä on ihanaa, kun ei tarvitse juoda tippaakaan viinaa.

Vierailija
22/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muisti menee juovuksissa, kannattaa lopettaa alkoholin käyttö. Muutenkin, alkoholista juopuminen on ok vain pienessä, tutussa porukassa, kotioloissa ja kohtuuden rajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morkkis unohtuu kun hankkii seuraavan kerran kännätessään uuden morkkiksen. Tai päättää olla juomatta, niin ei nolaa itseään. Mieti itse, kumpi on järkevämpää.

Oletko tietoinen sellaisesta vaihtoehdosta, että osaa nauttia alkoholia kohtuudella? Pro tip: myös alkoholia satunnaisesti ja vähän käyttäville voi sattua mokia, mutta yksittäiset virheet eivät tee alkoholin väärinkäyttäjäksi.

On juuri niin perinteistä suomalaista mentaliteettia, että ei ole kuin absolutismi ja kännäys, kuten sinunkin kommentistasi läpi paistaa.

Ap:n tapauksessa kylläkin on kohtuukäyttö kaukana vaan kyse on nimenomaan kännäyksestä. Mutta ihan noin uteliaisuudesta: mitä mokia tai virheitä alkoholia satunnaisesti ja vähän käyttäville voi sattua? Tarkoitatko tällä mainostamaasi kohtuukäyttöä? Minä olen ymmärtänyt asian niin, että kohtuullisesti, ts. vähän alkoholia juovalle ei siitä johtuvia mokia satu. Vai kuuluuko mielestäsi kohtuukäyttöön silloin tällöin pään täyteen ryyppääminen ja mokailu muistinmenetyksineen? Minusta ei kuulu ja ylipäänsä kännääminen on niin last season, pelkästään noloa käytöstä.

Vastaan kohtuukäyttäjänä. Minulle ylilyönti olisi jos joiksinkin vaikka päivällisillä sen verran liikaa että aamulla olisi paha olo. Aivan tolkuttomaan tilaan en varmaan itseäni saisi mitenkään kun en pidä humalassa olosta, pikkuisen jos pari lasia tuntuu niin ok. Monesti päivällisillä voi olla alkudrinkki, ruokaviinit, jälkuruokaviini ja digestiivi. Usein vielä isäntäväki kaatelee vieraille jos on viinipulloista jäänyt ja saatetaan avata uusiakin. Siinähän helposti voi juoda lasin liikaa ja aamulla on krapula.

Vierailija
24/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs naispuolinen horoilija kerää myötätuntoa ja sääliä.

Palstamammojen kaksinaismoralismi siis on todellakin loputonta.

Sanoit sen jo, mene nyt jo muualle siitä katkeroitumaan.

Vierailija
25/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs naispuolinen horoilija kerää myötätuntoa ja sääliä.

Palstamammojen kaksinaismoralismi siis on todellakin loputonta.

Mitähän horoa ap teki, paneskeli _miehensä_ kanssa? Jutteli toiselle miehelle? Pois sieltä 1700-luvulta!

Vierailija
26/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhalta suurkuluttajalta lohdutuksen sanoja: se menee ohi. Itse en koko morkkiksista enää välitä, kun sellainen tulee, vähän huvittuneena katselen kuin ulkopuolelta, että draamaile siinä nyt sitten, ohi se menee pian kumminkin.

Kerran olen tosin mokaillut niin pahasti että oli pakko vaihtaa työpaikkaa sen takia. Pikkujouluissa seksiä pomon kanssa firman saunassa, ja pomon vaimo, joka on omaa esimiestänikin ylempänä firmassa, yllätti...

Olen taas kaljoissani.

ap