Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pituuseroa pariskunnalla 22cm

Vierailija
12.06.2024 |

Niin tarviiko tikapuut pussailuun? Tuleeko niska kipeäksi molemmille? En ole nuori ja vetreä. Harppooko mies koko ajan edelle? 

Olisi tarjolla mua noin paljon pidempi mies ja en ole koskaan ollut noin pitkän kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmonen mulkun mitta?

Vierailija
2/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vähän kumartuu ja toinen varvistaa. Sohvalla pussailu onnistuu hyvin, samoin seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuo  Lauri Markkasen liittokin tuntuu toimivan pituus erosta huolimatta.

Vierailija
4/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 159 ja mies 187. Pituusero ei ole aiheuttanut isoja ongelmia. Oikeastaan ainoa mieleen tuleva on että esim keittiön työtason korkeuden mitoitus molemmille sopivaksi hankalaa.

Vierailija
5/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes kunnon mittaero. Lähes 40 sentin mittaerollakin seksi ja suutelu toimii, kuten kaikki muutkin asiat.

Vierailija
6/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes paljon. Kerran näin noin 2 metrisen miehen, joka käveli käsikädessä noin 150 cm naisen kanssa niin se oli jo hieman koomisen näköistä.

Vierailija
7/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Hädin tuskin sen verran pituuseroa, että voi valita kengänkoron ihan vapaasti oman mielen ja terveyden mukaan.

Vierailija
8/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnähän tuo on makukysymys. Itse olen 175cm ja koin 195cm kanssa seisaaltaan pussailun rasittavaksi, kun piti niska vääränä ylöspäin kurkotella ja sitten tuli huono olo jne.

Mutta toisillehan tuo on ihan normaalia ja tykkäävät tuollaisesta pituuserosta, esim. 160cm ja 180cm yhdessä ilman ongelmaa. En minäkään upeaa tyyppiä pituuden vuoksi tietenkään skippaisi, mutta käytännön seikkojen puolesta olen huomannut suht saman pituisen miehen parhaaksi. Myöskään 185-187cm kanssa ei ole ollut ongelmia, toisaalta käytän kyllä usein kenkiä joissa on 5-10cm korko eli olen usein samalla tasolla ton pituisten kanssa. 

Silloin kun olin tuon 195cm kanssa en käyttänyt korkoja vaan tennareita, niin se varmaan lisäsi efektiä. Sittemmin on ollut usein korot ja ollut tollasia 172-187cm miehiä enkä ole huomannut mitään. 

Vierailija
9/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole edes kunnon mittaero. Lähes 40 sentin mittaerollakin seksi ja suutelu toimii, kuten kaikki muutkin asiat.

Niin Minä ja sisaruskeni ovat siitä hyvä esimerkki - Suurempi ongelma vanhempieni pituusero on vaikuttanut olevan monelle muulle. - Voin vin kuvitella millaine älämölä syntyisi jos heidän pituueronsa olsikin niin, että isämme olisikin tuon noin 40 cm äitiämme pidempi. Kun jostain syystä edelleen miehen monesti odotetaan olevan suhteessa se pidempi osapuoli. Tai toisin päin päin eli naisen olevan suhteessa se lyhyempi. Näin siis vielä 2020 luvullakin vaikka en ymmärrä miksi, Tietysti on aina poikkeusksia mutta en muista koska viiemmsi olsin nähnyt pariskunnan tai pariskuntaoletetun, jossa mies olsi naista edes 10 cm lyhyempi.  

Vierailija
10/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituusfetissikeskustelua.

Vierailija
11/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 2 metrinen ja minä tosiaan 152cm pitkä.

Ei tarvi mennä polvilleen, kun otan suikkiin:)

T.Päkä

Vierailija
12/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Päkä

Äiti?? - Oletko sinäkin täällä??

Vierailija
13/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 160cm, mies 193cm. Minä 58kg, mies 100kg ei myöskään ole ongelma

Hitaita tanssiessa muorempana niska väsyi. Ainoa ongelma.

Vierailija
14/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse kunnolla pystyyn vaan niin ei mitään ongelmaa.

Vierailija
15/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Päkä

Onko sillä miehellä "välineet" jossain rintalastan korkeudella vai miten tuo on mahdollista?  Meillä sana pituusero eikä tuo nyt oikein toimi noin.

Vierailija
16/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 159 ja mies 187. Pituusero ei ole aiheuttanut isoja ongelmia. Oikeastaan ainoa mieleen tuleva on että esim keittiön työtason korkeuden mitoitus molemmille sopivaksi hankalaa.

😂

Vierailija
17/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa. Hädin tuskin sen verran pituuseroa, että voi valita kengänkoron ihan vapaasti oman mielen ja terveyden mukaan.

Oikeesti?

jos olis joku muu pituus, niin et saisi valita vapaasti?

huh mitä nurkkakuntaisuutta, huhhuh.

Suomalaiset on sallivia? 

Kyttää vuonna 2024, että voinko laittaa korkkarit, jos vaikka olen sitten liian pitkä miehelleni?

😂😂😂🙉🙉😳

Vierailija
18/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis 21 tai 23 senttiä, niin olis hyvä, mutta että 22 senttiä eiiiii!!!

Voi hyvänen aika. Se on kyllä tarkkaan nyt punnittava, että mitkä asiat siellä sun vaakakupissa painaa.

Mille asioille sinä laitat painoarvoa?

Vierailija
19/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

jos olis joku muu pituus, niin et saisi valita vapaasti?

huh mitä nurkkakuntaisuutta, huhhuh.

Suomalaiset on sallivia? 

Kyttää vuonna 2024, että voinko laittaa korkkarit, jos vaikka olen sitten liian pitkä miehelleni?

😂😂😂🙉🙉😳

Tuohan on makukysymys. Itselleni ei tulisi mieleenkään miettiä voinko laittaa korkokengät vai en, eikä ylipäätään kiinnosta olenko jotain toista ihmistä pidempi vai lyhyempi, mutta "sallin" sen kyllä ihan vapaasti, että muut saa kokea toisin :D

Palstalta olen ylipäätään tuon oppinut, että osa naisista haluaa olla ns. pieniä miehen rinnalla ja se on heille tärkeää. Eikä kaikki miehet kykene kiihottumaan kovin pitkistä tai itseään isommista naisista, sekin on ihan sallittua enkä tiedä voiko tuollaiselle edes mitään mikä se oma maku sattuu olemaan. Makuja on monia ja hyvä niin.

Vierailija
20/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipalstalle mars.